κεφαλαίο 1

83 9 1
                                    

Ντριννν Ντριννν

Ποο σπαστικο ξυπνητήρι κάθε πρωι ο ίδιος μαλακισμενος ήχος
Μετα απο καποιες αποτυχημένες προσπαθειες να σηκωθω επεσα φαρδιά πλατιά στο πατωμα. Μόλις σηκωθηκα πήγα και εκανα τα απαραίτητα δηλαδή έβαλα λίγη μασκαρα και λίγη πουδρα και ντηθηκα με ενα σορτσάκι και με ενα κροπ τοπ μιας και είναι ακόμα Σεπτέμβριος και κανει πολλή ζέστη.

Μ:ΕΛΠΙΔΑΑΑΑ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙΣΣΣ ΕΛΑ ΝΑ ΦΑΣΣ

Ναιπ μόλις γνωρισατε την μαμά μου και την αγριοφωναρα της.

Ε: τώρα μαμά κατεβαινωω

Μετα απο 5 λεπτα κατέβηκα κάτω έφαγα πήρα τσάντα κλειδιά λεφτά και έφυγα για την φυλακη. Όπως καταλαβατε φυλακη λέω το σχολειο. Δεν λέω είμαι καλη μαθήτρια αλλά το μισώ με όλη την έννοια της λέξης. Αα ξέχασα επίσης να πω οτι στο σχολείο είμαι αρκετά δημοφιλής με αποτέλεσμα να ξέρω και να με ξέρουν όλοι στο σχολειο.
Όταν πέρασα την καγκελόπορτα ετρεξα στην μοναδική κολλητή μου που την εμπιστευομαι όσο κανέναν άλλο την Σμαρω μου.
Ε: τρελή μουυ που σαι μωρή μποχλαδο Μου ελειψεςς (δεν ξέρω για σας αλλά εγώ έτσι μιλάω με την κολλητή μου😂)

Σ: σκατο μου και εμένα μου ελειψεςς μια χαρά είμαι εσυυ; ΡΕΕ έχω νέα να σου πωω

Εντωμεταξυ εγώ όλη την ωρα που μου μίλαγε κοιτούσα με ένα βλέμμα αγελάδας πίσω μου τον έρωτα της ζωής μου τον Νίκο που όπως καταλαβατε είναι το κρας μου μα όχι πείτε μου ποιος δεν θα ήθελε ενα αγόρι σαν τον Νίκο; λοιπον ο Νίκος έχει ξανθά μαλλια γαλανά μάτια και έχει και κοιλιακούς και πανω απο όλα καλό χαρακτήρα.

Σ: ρεε με ακούς που σου μιλαωω;

Ε: εε τι ειπες;

Σ:αα καταλαβα. Νικος;

Ε:ναιι😍

Ντριννν

Ναιπ αυτό ηταν το κουδούνι για να μπούμε μέσα στις τάξεις μας.
Μετα απο 1 βασανιστηκη ωρα χτύπησε για διαλλημα και εγώ σαν κατσικ-εε εννοώ σαν καλο παιδάκι που ειμαι (νοτ) έτρεξα εξω απο την τάξη και πήγα να ψωνισω απο το κυλικείο. Εκεί ηταν και ο Νίκος μου δηλαδή όχι ακόμα μου αλλά θα γινει😈

Τον ανθρωπο τον ρωτησες μωρή αδεσποτη;

Αα ναι παιδιά απο εδώ η ευλαμπια είναι το υποσυνείδητο μου μην χεσω

Εε δεν μου αρέσει το ευλαμπια

💫MY bad boy💫Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon