Dziękuję Minems000 za nominację! 🌸🌸
1. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z Wattpadem?
Tak naprawdę o Wattpadzie dowiedziałam się od mojej byłej przyjaciółki 2 lata temu.
Pisałam wtedy swoją książkę, ale usunęłam konto. Dopiero w tym roku na nowo postanowiłam założyć Wattpada.2. 5 faktów o Tobie
1. Mam na imię Ania :)
2. Mam 15 lat ♌🔥
3. Kocham czytać.📖
4. Jestem ambiwertyczką ❤
5. Prowadzę na ig konto z cytatami✒📄3. Oceń swoje pierwsze opowiadanie w skali od 1-10.
Dobrze zatem ocenie moje pierwsze opowiadanie na tym koncie "DAJ MI SZANSĘ". Cóż myślę, że 7/10.
4. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Moim największym marzeniem na ten czas, jest wkońcu spotkać mojego chłopaka, który mieszka ponad 700km ode mnie (Jestem w związku na odległość, dzisiaj mijają 4 miesiące) Resztę marzeń spełniłam, zaczęłam swoje pierwsze opowiadanie i poznałam miłość swojego życia ❤❤❤
5. Najlepsza książka według ciebie na Wattpadzie.
"Nauczyciel" - według mnie jest to najlepsza a zarazem pierwsza książka, którą miałam okazję tutaj przeczytać. Zakochałam się w niej bez pamięci od pierwszego rozdziału.
6. Wolisz pracować w grupie, czy wszystko robić po swojemu?
Zdecydowanie wolę robic wszystko sama, w absolutnej ciszy.
Kiedy cos nie pójdzie po mojej myśli, wówczas będę mogła mieć pretensję do samej siebie.7. Z czym masz największy problem, jeśli chodzi o pisanie?
Najbardziej z interpunkcją, zjadam co drugi przecinek.
8. Jaką miałaś średnią na koniec roku?
Moja średnia końcowo roczna to 4.29
9. Jeśli miałabyś być główną bohaterką jakiegoś opowiadania, które by to było?
Odpowiedź uzasadnij.Możliwe, że większość z Was uzna mnie za wariatkę, ale chciałabym być Mią z mojego własnego opowiadania. Dlaczego? Ponieważ tak naprawdę, w tym opowiadaniu piszę o sobie, zmieniam drobne szczegóły, ale tak na prawdę to taki w połowie mój pamiętnik. A chciałabym nią być ze względu na to, że wróżę jej ciekawą przyszłość :)
10. Twoi znajomi, przyjaciele lub rodzina wiedzą, że piszesz?
O moim wattpadzie a także pasji jaką jest pisanie wie mój chłopak, dzięki któremu tak na prawdę tu jestem, oraz najbliższe przyjaciółki. Rodzina nie ma o tym pojęcia i wolę aby tak pozostało.
11. Twój ulubiony film?
Szczerze mówiąc nie potrafię wybrac jednego, zatem pare przykładów:
1. "Zanim się pojawiłeś"
2. "Zostań, jeśli kochasz"
3. "Chłopiec w pasiastej piżamie"
4. "Nietykalni"
5. "Ostatnia piosenka"12. Ulubiony aktor/aktorka.
Maite Perroni- moja najwieksza idolka, piosenkarka, aktorka oraz modelka.
13. Jakie masz zainteresowania?
Przedewszystkim czytanie oraz pisanie opowiadań, ale także aktorstwo, bieganie.
14. Lubisz wyróżniać się w tłumie?
Nienawidzę być w centrum uwagi i wychodzić poza szereg.
15. Swoje zdjęcie
🍉A teraz moje nominacje hehe🍉
tthedreamcatcherr
stillevind
Samus1104
LiliMucha
Dawideq69Pytania/Zadania:
1. Imię najlepszego przyjaciela/przyjaciółki+krótki opisik :)
2
. Najbardziej odpychające rzeczy
3. Największe osiągnięcie
4. Jeśli wygrałbym/wygrałabym na loterii to...
5. Czego nienawidzisz w szkole?
6. Co lub kto daje Ci największą motywację do pisania?
7. Wymarzony zawód?
8. Boisz się czegoś? ( jak tak to czego)
9. Kiedy masz urodzinki?
10. Co pomaga Ci się uspokoić?
11. Z czego jesteś dumny/a?
12. Ulubione święto?
13. Wstaw zdjęcie z najbliższą Ci osobą (przyjaciel, chłopak itd) bądź wstaw swoje zdjęcie🌸
To tyle🍉🍉🍉