1.

1.1K 59 12
                                    

Celá zničena jsem vstala z postele. Včera jsme s Perrie trochu řádily. Řekla bych, že jsme toho vypily víc než jsme měly.

Mé jméno je Eleanor Mikaelson a bydlím v Los Angeles. Má velmi dobrá kamarádka se se mnou přestěhovala z Londýna sem abysme si spolu zde vybudovaly kavárnu, která bude tak úspěšná jako byla ta v Londýně, kterou jsem samozřejmě musela prodat. A víte co? Po roce práce se nám to opravdu povedlo. Vybudovaly jsme si skvělou kavárnu kam chodí nejedna slavná hvězda. Myslím, že s Perrie máme teď úžasný život a přesto jsme stále stejné a spolu jako dvě nezadané holky si naplno užíváme života.

Přesto všechno co se stalo, ale nedokážu zapomenout na jednu osobu kvůli, které se mi změnil život. Louis Tomlinson. Milovala jsem ho a stále cítím, že ho miluju přesto je to divné, když to říkám po tom všem co se stalo a vlastně je to divné říkat, protože jsem ho neznala.

A Thomas? Je stále manager One Direction za což jsem ráda.
Louis se rozešel s Tarou což všechny velmi překvapilo. Už je to rok a po celou dobu s nikým nebyl, možná konečně pochopil, že vodit někoho za nos, je hnusné. Přesto s ním nechci mluvit ani nic jiného. Několikrát se mi snažil psát tak jsem si blokla jeho číslo. Zkoušel to i z jiných čísel, ale všechny jsem blokla a po měsíci to vzdal. Říkáte si proč jsem si nezměnila číslo? Protože všichni znají tohle číslo a já si ho nechtěla měnit kvůli němu.

______________________

Máme tu pokračování Our world. ❤
Je to jen takový úvod a rovnou říkám, že zde nebude přidávání každý den.

Cover mi nakonec udělala úžasná čtenářka ChristineMalfoy, takže jí poděkuje jinak by příběh začal bůh ví kdy. 😁

Hlasujte, komentujte

S láskou Kthxx ❤

Our world 2 (L.T.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat