23. The end.

913 54 29
                                    

"Berete si zde přítomnou Eleanor Mikaelson za svoji manželku a budete ji milovat, chránit a ctít dokuď vás smrt nerozdělí?" pronesl náš oddávající.

"Ano." řekne rozhodně Louis a podívá se na mě s tím jeho krásným úsměvem. Ano, už jsou to tři roky co jsme spolu. Náš vztah byl často nahoře, ale zažil i chvíle kdy byl dole. Nejhorší věc, kterou jsme spolu asi zažili, bylo to, když se nás pokoušel rozeštvát můj bývalí přítel Thomas. Díky fotce, která byla v tu dobu čtyři roky stará, poslal proti mě všechny Louisovi fanynky. A Louis? Ten nevěděl co si myslet proto jsem se s ním rozešla. Nakonec ale pochopil, že bych mu to neudělala a že ta fotka musí být stará. Naštěstí jsem měla dost podobnou fotku ještě u sebe takže jsem se očistila a skoro všechny Louisovi fanoušci se mi omlouvali. Můžu říct, že nám náš vztah většina přeje. Nemůžu říct, že všichni, protože vždycky se najde někdo kdo závidí a je na mě hnusný, ale tak to prostě je.. nejsme někde v pohádce abych vám mohla říct jak mě všichni milují.

"A vy Eleanor Mikaelson berete si zde přítomného Louise Tomlinsona a budete ho ctít, milovat a chránit dokuď vás smrt nerozdělí?"

"Ano." odpověděla jsem pouze přesto to slovo dokázalo změnit hodně věcí, třeba to, že od teď už jsem Eleanor Tomlinson. A tak, i když vím, že občas se něco stane a my se pohádame, věřím, že to ustojíme a budeme se opravdu milovat dokuď nás smrt nerozdělí.

A tak končí můj příběh.

___________________

Mělo to vypadat jinak a mít víc kapitol, ale jak jsem psala vážně nestíhám takže se moc omlouvám, že to skončilo takhle docela narychlo..

Snad se i tak někomu líbila kapitola a oba dva díly.

Děkuju vám neskutečně moc za úžasnou podporu, popravdě jsem to ani nečekala.

Hlasujte, komentujte ❤

P.S. Nejspíš teď úplně zmizím z Wattpadu a snad se tak přibližně za 3/4 roku vrátím, ale možná, že už se tu nikdy neukážu... opravdu nevím co bude. Držte mi palce u maturity a mějte se.

A hodně štěstí u všech zkoušek, přijímaček a podobně co vás bude čekat.

Navždy s láskou Kthxx ❤

Our world 2 (L.T.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat