2. rész

394 20 0
                                    

Egy hét telt el. A történetemet írtam és egyre jobban tudatosult, hogy az amit Clarke érez Lexa iránt valójában az én érzéseim Alycia felé. Bele rokkanok a hiányába, egy akkora űr tátong a szívemben, hogy azt más nem pótolja. Csak ő A gyönyörű mély zöld szemével.
Jason küldött egy üzenetet amiben azt írta, hogy egy The100 bulit rendez az egyik villájában szombaton, ami 9-kor kezdődik és reméli, hogy ott leszek.
Nem nagyon van party hangulatom mostanában, de elmegyek.
2 perc múlva le is esett, hogy talán Alycia is jön, ezért írtam neki.
-Szia! Csak azt szeretném kérdezni, hogy jössz-e Jason The100 bulijára?
-Te mész?-Nem tudtam mit gondoljak hiszen nem válaszolt, csak vissza kérdezett.
-Igen megyek. Na és te?
-Akkor én is.-Hirtelen felcsillant a szemem. Csak azért jönne mert én is?
-Oké. Akkor a bulin találkozunk. Szia:)
-Mi lenne, ha még előtte találkoznánk?-Na itt már tényleg kiugrottam a bőrömből.
-Hova menjek érted?:)
-Gondoltam inkább én megyek érted!:D úgyhogy 7-kor ott leszek a házadnál.
-De a buli csak 9-kor kezdődik.:D
-Tudom;)
-Oké.:D Akkor szombaton találkozunk.
-;)
És ennyi volt az üzenet. Annyira örültem, hogy elindultam venni magamnak a plázába egy jó ruhát amit felvehetnék a bulira.
A szokásos ingoknító szerelés meg volt. Napszemüveg és egy sapka. Igen igen, dög meleg van, de én sapkában megyek ki az utcára. Elindultam és találtam egy nagyon jó kék térd felettig érő ruhát ami ment a szememhez. Meg vettem és haza is mentem. Elég furcsa volt, hogy senki nem ismert fel, mert nem így szokott lenni. Na mindegy. Nem is bánom annyira.
Még csak kedd volt, de már nagyon be voltam zsongva a buli és Alyica miatt.
Nem tudtam, hogy miért szeretne 2 órával a buli kezdete előtt értem jönni, de ettől függetlenül nagyon örültem neki. Fenéket, majd kicsattanok *-*
Éjjel nappal ezen járt az agyam.
Minden nap mióta beszéltünk.
Szombat reggel felkeltem és nem bírtam lenyugodni. Csak arra gondoltam, hogy végre találkozom azzal a lánnyal akiért bolondulok. Ráadásul először a házamban.
4 óra körül volt, amikor csináltam kaját, hogy legyen valami mire Alycia ide ér. Fél hat körül végeztem.
Gondoltam ledőlök egy másfél órára, de abból inkább húsz perc lett, mert egy órán keresztül forgolódtam és a gyönyörű zöld szem párra gondoltam, ami 10 perc múlva az én kékembe néz. Össze vakartam magam, bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam.
Kijöttem a zuhanyzóból, magamra tekertem a törörközőt amikor megszólalt a csengő. Annyira beparáztam, hogy elkezdtem rohanni az ajtó felé amit ki is nyitottam, de közben a vizes lábam megcsúszott a kövön és egyenesen Alycia lába elé zuhantam egy szál törölközőben.
-Öö szia Eliza!-mondta ezt úgy, hogy próbálta vissza tartani a röhögő görcsét.
-Szia Alycia!- mondtam miközben segített felállni az ajtóban.
Meglepődtem amikor egy farmer shortban és egy spagetti pántos fekete pólóban állt előttem, a kezében egy ruhás zsákkal és még egy táskával.
Nem ártana felöltöznöm. Mondtam mire egy perverz mosollyal karöltve annyit válaszolt, hogy maradhatsz így is.
Nem tudtam ezt mire vélni, de elpirultam és ezt feltehetően észre vette, mert egy levakarhatatlan vigyor jelent meg az arcán.
Vissza mentem a fürdőbe, ahova követett és a nyakamba ugrott.
-Hiányoztál!-mondta.Kirázott a hideg magamhoz szorítottam és válaszoltam neki.
-Te is nekem!
Rám nézett és elpirult.
-Na hagylak felöltözni!-majd kiment a fürdőből, de nem csukta be az ajtót.
Én sem, csak belöktem.
Elkezdtem öltözni, felvettem egy bugyit és egy melltartót amit már csatoltam volna be, amikor két kezet éreztem a hátamon ahogy becsatolja a melltartómat. Az érintéstől kirázott a hideg. Meg fordultam és Alycia ott állt előttem megint csak kissé perverz mosollyal.
Meg sem tudtam szólalni. Csak néztem a szemét, ő pedig az enyémet, de elkövettem azt a hibát, hogy le pillantottam a szájára, majd gyorsan vissza néztem a szemébe. Megfogta a derekam, közelebb húzott és amikor 5 centire volt a szája a számtól megölelt.
A szívem annyira erősen vert, hogy megkérdezte jól érzem-e magam.
Nem tudtam megszólalni, ezért csak bólogattam.
Elkezdtem sminkelni és követte a példámat, mert ő is elkezdte csinálni.
Amikor végeztem kimentem a fürdőből be a szobámba és felvettem a kék ruhámat.
Mire vissza mentem a fürdőbe Alycia is felöltözött. Gyönyörű volt. Egy fekete comb középig érő testhez simuló ruha volt rajta, amitől tátva maradt a szám. Ahogy észrevettem neki is tetszett a látvány.
Annyit bírtam kinyögni, hogy gyönyörű, majd elmosolyodott, oda húzott magához és a fülembe súgta, hogy te gyönyörűbb vagy.
A hideg folyamatosan rázott, csak mosolyogtam és végül elindultunk a buliba.

Elycia és Clexa történetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora