Yeni Okul✨

55 2 0
                                    

OYUNCULAR••
Güneş:Jordyn Jones
Rüzgar:Cameron Dallas

       Güneş sevimli, asabi, yardım etmeyi seven bir kız ileride daha iyi tanırsınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

       Güneş sevimli, asabi, yardım etmeyi seven bir kız ileride daha iyi tanırsınız.

       Güneş sevimli, asabi, yardım etmeyi seven bir kız ileride daha iyi tanırsınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

         Rüzgar,yakışıklı,piskopat,yılışık,dostluklarına önem veren daşş çocuk.
           Güneş in ağızından:
Yine bir okul sabahı ve mütüşlü bir alarm(O sen olsan bari kdlslsl).Sabahları uyanabilmek için Aleyna ablamın şarkılarını dinleyerek uyanırım😂Tamam neyse uyandım ve banyoya gidip günlük işlerimi hallettim.Siyah dizleri yırtık bir dar paça pantolon üstüne ise beyaz üstüne pudra pembesi renginde "AYNEN" yazılı tişörtümü giydim.Ve kahvaltıya indim.Annemi öpüp babama günaydın diyerek kahvaltıya oturdum.Kahvaltıda krep vardı her zamanki gibi masayı sömürdükten sonra dişlerimi fırçaladım ve çantamı hazırlayıp ayakkabılarımı giydim.Okula yürüyerek giderim.Zaten 15 - 20 dakikalık yol.Okula gidene kadar müzik dinledim. Okula geldiğimi birine çarptığımda farkettim.
         Ayıptır söylemesi çocuk daşş😅Meteorun önde gidenisin dicektim ki "Önüne baksana aptal" diye bir ses duydum.Tam bir öküzdü."Sen önüne baksana sırık" dedim. Çarpılcam lan daşş bi çocuğa SIRIK dedim. Sonra çocuk gitti.Bende müdürün odasını aramaya başladım.Bi kız "Merhaba sen bu okulda yenisin galiba"dedi. Ben de "Evet,müdürün odası nerede acaba" dedim."Ben seni götüreyim dedi. "Bu arada ben Güneş" dedim. "Ben de Yaprak" dedi. "İşte burası dedi. Ben de teşekkür edip, vedalaştım kızla.
          Müdür "Sen yenisin galiba Güneş olmalısın sen"dedi. Ben de "Evet efendim" dedim. Sınıfın 11/A
Dedi bende teşekkür edip sınıfımı aradım ve buldum.Anırma sesleri geliyodu. Sınıfa girdim Ve kimse beni tınlamadı.Nereye oturacağımı düşünürken zil çaldı Ve herkes yerine geçti sadece tek bi yer boştu.Bende oraya geçtim.Ders matematikti ıyyyk.Pazartesi sabah ilk ders matematik olur mu ya offff😑Derste 5 dk sonra kapı çaldı.Ben oraya bakamicak kadar uykuluydum.Bu yüzden bakmadım.Sonra birinin yanıma oturduğunu farkettim. Ve "Selam aptal kız " dedi.Bu sabahki meteor çocuk. Ben tekrar uyumaya başladım hocayla tanışmadım bile bence beni farketmemiştir zaten önünü bile göremiyo.
          Teneffüs zili çaldı ve biri beni dürtüyodu. Bende kalktığımda daşş çocukla göz göze geldim. "Benim senin kucağında ne işim var?? "Diye aptalca bir soru sordum. O daşş da "Aptal kız ders boyunca kucağımda uyudun" dedi.Ben utançtan kıpkırmızıydım "B -Ben çok özür dilerim." Dedim."Önemli değil aptal kız uyurken daha tatlıydın" dedi. Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ben utançtan kıpkırmızı oldum ve ardından kahkaha atıp gitti.
         ••••••••••••••••••••••
       Sonunda okul bitmişti.Koşarak servise yetiştim.Yürümeyecektim çünkü çoooook yoruldum.

     Eve geldim ve elimi yüzümü yıkadım.Ardından babamın işten gelmediğini geç geleceğini annemin de birazdan yatacağını öğrendim.Yemek yemicektim çünkü hazırlamaya üşendim.Çekmeceden bi cips aldım ve hızlıca odama çıktım.Pijamalarımı giyindim ve bilgisayarımı aldım. Film bulmaya çalıştım bulamadım bende vazgeçip telefonumu aldım,wattpad e girdim ve kitap okumaya başladım. Ders çalışmayı sevmiyorum ama kitap okumayı seviyorum.
            Uyuyakalmışım bi mesaj sesiyle uyandım.Üstümdeki cips paketini masama bıraktım.Hızlıca telefonumun kilidini açtım. Saat 23:22 diydi.
     •BİLİNMEYEN NUMARA•
  İyi geceler aptal tatlı kız. 
         Kimdi ki bu mesajı yazan yarım yamalak açık gözlerimi kapatmamaya çalıştım. Bende bir mesaj atmaya karar verdim.
      KİME:•BİLİNMEYEN NUMARA•
    Sen kimsin??? 
   Bekledim ama mesaj gelmedi. Ben de dişlerimi fırçalayıp, kendimi uykuya hapsettim...

Piskopat AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin