Hastane✨

23 3 0
                                    

Sabah 6.13 ' te kalktım.Uyku tutmamıştı ve bu bana çok uzak bi özellikti.Bende bunu fırsat bilip banyoya girdim.Yaklaşık yarım saat dış almışım.Çıkmaya karar verdim ve odama geçtim. Altıma yırtık kotumu üstüne ise gri kedili tişörtümü giydim. Çocuksu duruyordu ama benana. Ben Saçlarımı taradım iki yandan balık sırtı ördüm. Daha da çocuksu görünüyordu ama bence çok tatlı oldum. Makyaj yapmadım sadece BaybyLips Mint aromalı dudak lipbalmımı sürdüm. Çantamı da hazırladım. Artık hazırdım. Saat 7.45 ti bende mutfağa inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Patates kızarttım ve çay demledim. Anne ve babam dün kavga etmişti. Ve babam erkenden çıkmış olmalı ki evde yoktu. Annemi uyandırmaya karar verdim. "Kız Zeliş Sultan kalk bakalım" (Noluyo aq bunu ben mi demiştim. Annem hala kendini rüyada sanıp gözlerini kırpıştırdı. "Güneş kızım sen misin." Dedi. Gözlerimi devirdim. "Evet anne uyan artık kahvaltı hazır." Dedim ve odadan çıktım.
•••••••••••••••••••••••••••
Kahvaltımı yaptım dişlerimi fırçaladım. Ve okula gitmek için yola çıktım. Kulaklığımı takıp yürümeye başladım.Okulun bahçesine ilerlerken aynı anda wattpad ten kitap okuyordum ve bi anda havalandım.Kim olduğuna bakmak için soluma döndüm ve bir kas yığını ile karşı karşıya geldim.Ve o ilk günkü daşş çocuk. Ben dayanamayıp " Bırak beni " dedim. Beni yere attı. Odunnn diye bağırdım. Hiçbirşey demeden beni sürüklemeye başladı. Hızla arabasına itti ben içimden ana avrat sövüyodum. Bi anda bana sadist bi şekilde gülümsedi. Noluyo lan diye düşündüm. Ki bi anda araba hızla durdu bende başıma cama vurmaktan kaçınamadım. Hızla beni arabadan çıkardı ormanlık bi yere geldik kolumdan tutup sürüklemeye devam etti. Karşımda Poyrazı (Eski sevgilisi)görmem ve bayılmam bir oldu.
Rüzgarın ağzından:
Dün olanlar aklıma geldi ve sırıttım. Kalkmaya karar verdim. Ve hazırlandım zaten bugün büyük gün bu aptal kızla tanışacağım. Yani ben onun anasının kızlık soyadına kadar bilsemde o beni tanımıyor. Okula gittim ve hızla arabayı park ettim. Kızlar yine bana bakıyodu msmsls.
Ah yakışıklıya bakmak sevaptır.
O söz öyle değildi sanki.
Defol iç ses senle uğraşamam
Peki gittim ben o zman
Bu içsesimden çektiğim neydi benim her neyse
Okulun bahçesine yaklaştım ve Güneşi kucağıma aldım bırak beni dedi ve yere bıraktım hayvan gibi "ODUN" diye bağırıyordu. Bende çekiştirdim ve bizim mekana götürdüm.
Eski sevgilisini biraz hırpalamıştık. Bende ona sevgilisini hala seviyomu diye merakımdan yanına götürdüm ama o şerefsizi görmesiyle bayılması bir oldu. Ben şokla hızlı bir "SİKTİR" çekip kucağıma aldım ve hastaneye götürdüm.
Güneş' in ağızından:
Gözlerimi açtığımda tek hatırladığım düşme anımdı.Uyandığımda yanımda Rüzgar bana dikkatli bi şekilde bakıyodu. Gülümsedi ve "Günaydın aptal sarı papatya " dedi. Bende "Neden buradayım"dedim. Sesim olduğundan kısık çıkmıştı. "O da herşeyi anlatacağım ama şu an dinlenmelisin" dedi. Bende kafa sallayıp kendimi uykuya bıraktım. Yaklaşık 1 saat sonra canını yaktığım bi çocuk geldi rüyamda onu gördüm. (Yakında anlatıcam) Ağlayarak uyandığımda. "Ne oldu tatlım" dedi. Ben ise ağlıyordum. Bana sarıldı. Nedensizce, bende ona sarıldım. "Anlat " dedi. Ben bir şey söyleyemeden daha çok ağlamaya başladım öyle sıkı sarılıyordum ki Rüzgara tişörtünü yırtacak gibiydim.
•••••••••••••••••••••••
Saat geç olmuştu.Gözümü açtığımda bir arabadaydım. Çok uykum vardı bende uyumaya devam ettim.Bir süre sonra yine havalandım. (Uçuş modu devrede sösöös) Ve istemsizce kısa bi çığlık attım. "Sakin ol tatlım ben burdayım dedi" kafa salladım ve benim evimde değildik. Kocaman, aşır büyük bir evdeydik."Nerdeyim" dedim. "Benim evimde" dedi. "Peki saat kaç dedim. " 00.36" dedi. "Hayır ya olamaz benim gitmem lazım" dedim. Kalkmaya çalıştım ama bacaklarım beni taşımıyordu sanki. "Şşş ben anneni ayarladım " dedi. "Nasıl ya annem ben-" cümlemi tamamlayamadan dudaklarıma yaklaştı.Nefesimi yüzümde hissediyordum. "Ne çok konuşuyorsun" dedi. Ve yerine oturdu. Kalbim nedensizce hızlanmıştı. O da ben 5 dakikaya geliyorum dedi. Ve aşağıya indi. Bende odasını inceliyordum. Ve 5-6 dk içerisinde elleri dolu dolu geldi. Çikolatalar, cipsler,jelibonlar vs... bende gözlerimi faltaşı gibi açıp "OHA" dedim. Ve güldü
Şimdi bunları ye benim bir işim çıktı geç olmadan gelirim dedi. Bende "Nereye " diyemeden çıktı ve gitti.
Ben şaşkındım neden buradaydım,bu çocukla ne alakam vardı ve en merak ettiğim ben neden hastanedeydim. Bu düşünceleri bırakıp abur cuburlara baktım. Ama sadece uyumak istiyordum. Bende mantıklı olanı yapıp yattım. Ve merakla sabahı bekledim.
Rüzgarın Ağızından:
Güneşi hastaneye getirdiğimde çok korkmuştum ama normalde gevşek biriydim. Kıyamet kopsa umurumda olmazdı. Ama bu kız benimdi.
Zaman hızla geçti Güneşellam gözlerini açtı. Bende ona iyi hissetmesi için mutfaktan abur cubur getirmeye karar verdim. 5 dakikalığına aşağıya inmiştim fakat beni Can aradı. Bizi öldürmeye çalışan 2 kişi ve birini yakalamıştı. Bende hemen yanlarına gittim. Açıkçası Güneşi yalnız bırakmak istemiyordum ama o şerefsizi öldürmek daha çok istiyordum. Hızla bizim depoya gittim ve gerekenleri yaptım.

Piskopat AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin