[Fehér várad]
A fehér sereg visszatért otthonába. Sörrel, sajttal, kenyérrel és sóval fogadták a győztes katonákat. Ma este ünnepelni fognak. Az egész város, zeng a zenétől, a boldog torkok hangjától. De nem csak a győzelmet ünneplik. Esküvők is lesznek ma. Nem csupán a parasztok, katonák esküvője, de a White házból három ember házasodik. Ahri White és Dandelion White, Lion White és Julie (már a fordított neve az essosi szajhának)
- Még mielőtt elkezdnénk a ceremóniát- mondja Dandelion, fehér ünneplő ruhában, fehér rózsával a kezében, pontosan úgy, ahogyan a hagyomány mondja.- Katonák, parasztok, családom, barátaim, elvtársaim. Szeretném megköszönni, mind a tizenkettő esztendőmet amit ti adtatok nekem, az irányításom alatt.- füttyszó hallatszik a közönségből. Vagy három-négyezer ember a közelében van a beszédnek. Van aki a közeli kocsmából, fogadóból jött ki, csak hogy hallhassák a beszédet, vagy hogy láthassák az esküvőt.
- Amíg itt voltam kiirtottuk a csúszómászókat, elindítottuk északon a kereskedést, asszonyokat engedtünk a fegyverek, lovak közelébe!- óriási taps és füttyszó.- kiépítettük a negyedik legnagyobb hálózatot a Keskeny tengeren át. A Hét királyság tizenkettedik legnagyobb gulyája a mienk!- füttyszó, és mérsékelt taps követte ezeket a mondatokat.
- Felépítettük a harmadik falat! Az essosiakból befogadtunk százat, akik mind megbecsült tagjai a társadalmunknak! A nyolcadik legjobb északi vadászok itt vannak! De szeretnék valamit bejelenteni. Lemondok a hatalomról!- A bejelentését meghökkent csönd követi. Nem tudják az emberek hova tenni ezt a kijelentést.
- - Az új lord, elsőszülött fiam, Deli White!- az új vezető bejelentését nagy taps övezte. Talán óriási. Talán akkora mint egy égiháború.
- Még, mint a Lordotok, a barátotok, a bírátok szeretnék egy utolsó mondatot mondani. A vér nem válik vízzé barátaim!- nagy, nagy füttyszó követi a ház jelmondatának kimondását. A háttérből előlép az új lord. Egy rövid barna hajjal s hosszú szakállal rendelkező férfi, teljesen fehérbe öltözve, ahogyan a hagyományok előírják. A törzsén fehér páncél feszül, melyben ott van a ház címere, egy három tornyú vár. A kezén fehér kesztyűt visel. Amint odalép a színpad szélére, előhúzza kardját, ami egyben a ház címere is. Egy szintén fehér markolatú kard, aminek a keresztvasán ott van a három tornyú vár. A férfi letérdel, a fegyvert a kezébe fekteti.
- - Barátaim, testvéreim, elvtársaim. Tiétek a kardom, tiétek az elmém, tiétek a szívem, tiétek a vérem. Fogadom, hogy mindannyiótokat megvédelek. Fogadom, hogy amíg én vagyok itt a lord, addig nem fog eltelni nap anélkül, hogy kenyér kerülne az asztalra. Fogadom, hogyha itt a tél, nem fog senki fázni. És most- emelkedik fel- szeretném bejelenteni, a legújabb, legnagyobb, legerősebb szövetségét Északnak. Az Észak Urai. Tagjai; Fehér várad, A Vihar klán, a Forresterek, az új Starkok, az új Boltonok és végül a Hullám klán. Ez a sor csak bővülni fog a jövőben, köszönöm szépen!- egy kötelező méretű taps követte a bejelentést.
- És most, kezdjük a ceremóniát!Másnap délután:
Huszonöt ember ül a Forrester trónteremben. A kis lélekszámú erődben összesen negyedszáz katona. A teremben Lord Whitehill: Felish, Lord Forreste: Asher, Lord Glennmore: Ferra, Vihar klán feje Abraham, új Boltonok vezetője: Linzengard Bolton, Lord Sebastian Stark: az új Starkoktól, Elise: a hullámok klánjának feje, az Éjszaka seregének vezetője: Dorn, Ser Harald: az északi lovagok szövetségétől, Bheska: a Szabadok seregének feje, a Hetesik királyság gondolkodóinak feje: Robert, Ser Delin, Lord Swordish Roland, Ser Olom, Ser Eintengard, Ser Jals, Lord White: Deli White, Ser Olin, Ser Ignite, Lord Cave: Dorin, Lady Seafish: Lily, Lord Salt: Aron és Ser Flick.
- Üdvözöllek titeket, barátaim!- emelkedik fel az Asher, a Forrester ház trónjáról.- kérlek fogadjátok el a sót és a kenyeret, igyatok bort, sört, vizet, egyetek húst, gyümölcsöt! Mivel én sosem voltam jó a beszédek kezdetében, kezdje a tárgyalások megnyitását a White ház ura, Deli!
- Hölgyeim és uraim! Itt már vagyunk egy páran, akik tagjai az Észak Urainak! Azért vagyunk itt, hogy beszéljünk a szövetségünkről. Itt mindenki erős harcos, befolyásos ember, de mindenkinek vannak emberei, vagyona, amiből rendet tehetünk Északon! Vannak, akiknek a földjein barbárok garázdálkodnak! Kinek az embereit lopják meg a fosztogatók! Voltak köztünk problémák, köztetek is vannak, akik a kezdetek óta háborúznak! De úgy gondolom, hogy közösen meg tudjuk oldani, közös nevezőre tudunk jutni. Viszont! Hiába van néhányunknak problémája bizonyos résztvevőkkel, a Lenninsterek, a korona mindannyiunknak az ellensége! Ők hozzák ránk a rablókat! Ők vették el gyerekeinktől az atyájukat az Ikreknél! Ők lopják el az adó érméinket! Mostantól azt javaslom, egyikünk se fizessen az elnyomóknak! Köszönöm szépen!
A tárgyalások ezennel kezdetüket vették.
YOU ARE READING
Trónok Harca: A Magyar Fanfiction
FanfictionEgy új család. Új emberek. Új történetek.