ဒါေလးက DOSN ရဲ႕ original verေလး
Dear My Study Night-1
ကြၽန္မ First Sem စာေမးပြဲတြင္းႀကီးေပါ့!!!!
ဆိုင္ကယ္ေပၚက ျပဳတ္က်တာ ဒူးပါ စုတ္သြားတဲ့အျပင္ လက္သန္းေလးပါ ထိမိသြားတယ္ေလ.ကိုယ္ဘာသာ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ျဖစ္တာဆိုေတာ့ အိမ္ကိုလဲ ဖုန္းဆက္မေျပာရဲခဲ့ဖူး😢😢
အာ...စကားမဆက္ ဇာတိနဲ႔ ေနရပ္က ရန္ကုန္ပါ..
တကၠသိုလ္ကို မအူပင္မွာ တက္ပါတယ္..
အဲ့ေတာ့ ရန္ကုန္က သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ ေနာက္ထပ္ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္နဲ႔ စုၿပီး အိမ္ငွါးေနျဖစ္ခဲ့တယ္ေပါ့ဗ်ာ..ဒါက ဇာတ္လမ္း မဟုတ္ေသးဖူး!!!
အခုမွ ဇာတ္လမ္းက စမွာ..အဲ့တာနဲ႔ မ်ိဳးမ်ိဳးသူဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းက သတင္းလာေမးျဖစ္တယ္...
ျဖစ္ခ်င္ေတာ့လဲ ကြၽန္မက အိမ္က သူငယ္ခ်င္း ႏွစ္ေယာက္နဲ႔က မေခၚမေျပာ ..
ေနာက္တစ္ေယာက္နဲ႔ က်ေတာ့လဲ သိပ္ၿပီး အေစးမကပ္😂(social ေကာင္းေသာ က်မ!!!)
မ်ိဳးသူကလဲ သူငွါးေနတဲ့ အိမ္မွာ မေနခ်င္ေတာ့တာနဲ႔ က်မ အေဖာ္ရေအာင္ေရာဆိုၿပီး လာေနျဖစ္သြားေရာ...အဲ့မွာ စၿပီ မသန္းႀကီးက!!
ဘယ္ေျပာေကာင္းမလဲ??
က်မတို႔ေနေနတဲ့အိမ္က နဂိုထဲက သရဲေျခာက္တယ္ဆိုၿပီး နာမည္ႀကီးေနခဲ့တာေလ...
ၿပီးေတာ့ မ်ိဳးသူကလဲ သရဲျမင္ႏိုင္တဲ့သူတစ္ေယာက္!!!ဒီလုိနဲ႔ အဲ့ေန႔ က်မနဲ႔အေဖာ္ျပဳၿပီး အိပ္ေပးဖို႔ဆိုၿပီး မ်ိဳးသူက ဆံုးျဖတ္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ သူ႔ခ်စ္သူေကာင္မေလး ဝင္းပပဟန္(က်မတို႔ဘသူငယ္ခ်င္းေတြပါပဲ.)ကပါ စာက်က္ရင္း အိပ္မယ္ဆိုၿပီး ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကပါတယ္....
(မ်ိဳးသူက Tom တစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္ကပါ..
ဟန္ေလးကေတာ့ မအူပင္ဇာတိပါ)က်မတို႔ ငွါးေနတဲ့ အိမ္ကေလးက ႏွစ္ထပ္အိမ္ေလးျဖစ္ၿပီး ေအာက္ထပ္က အုတ္ အေပၚထပ္က ပ်ဥ္ေထာင္ပံုနဲ႔ ေဆာက္ထားတာပါ...
အေပၚထပ္မွာေတာ့ အခန္းဖြဲ႔ထားျခင္းမ႐ွိပဲ တေျပးညီႀကီးျဖစ္သလို အိမ္မွာေနတဲ့ေလးေယာက္ထဲမွာ က်န္တဲ့ သံုးေယာက္က အေပၚမွာပဲ ေနပါတယ္..
YOU ARE READING
Exo Horror One Shot Collection (OT12)
HorrorHorror... Horror... သရဲဆိုတာ ေၾကာက္စရာမဟုတ္ေၾကာင္း