Dear My Study Night 2
ညေနခင္း ေနညိဳညိဳသည္ တိတ္ဆိတ္ျခင္းကို သေဘာေဆာင္ေနေလသည္...
သို႔ေပမဲ့ ကမာၻေျမေပၚတလႊား လႈပ္႐ွားသြားလာေနၾကေသာ သတၱဝါမ်ားမွာမူ ေကာင္းကင္ျပင္က်ယ္ႏွင့္ ကြဲလြဲစြာ ......
က်မသည္ အေဆာင္အေပၚထပ္ ဝရံတာတြင္ ဖုန္းသုံးေနရင္း လမ္းထဲမွ ကေလးမ်ား ခုန္ေပါက္ ကစားေနသည္ကို ၾကည့္ေနမိေလသည္.....
ကေလးမ်ားသည္လဲ အပူအပင္ကင္းလွသည္....
နီညိဳညိဳညေနခင္းသည္လဲ ေမွာင္ရိပ္ တစ္စတစ္စ တိုးလာေခ်ၿပီ.....ထိုအခ်ိန္တြင္ သက္လတ္ပိုင္း လူႀကီး တစ္ေယာက္သည္ က်မတို႔ အေဆာင္ေ႐ွ႕မွ ျဖတ္သြားခဲ့ေလသည္....
ထိုလူႀကီးကို သတိထားခဲ့မိေနသည္မွာ မနည္းေတာ့...
အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ညေနဖက္ အဝတ္ေလွ်ာ္တိုင္း ေျခေထာက္တစ္ဖက္ ဆာဆာႏွင့္ အိမ္ေ႐ွ႕မွ ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားၿပီး အိမ္ဖက္ကို အျမဲၾကည့္လ်က္႐ွိသည္.....
က်မသည္လဲ ထိုအရာကို ေမ့ေမ့ေလ်ာ့ေလ်ာ့သာေနခဲ့ေလသည္....
မ်ားမၾကာမီ....
ညဖက္ ဝရံတာတြင္ ဖုန္းသံုးေနတုန္း (one night one sub😋😋)
ထို လူႀကီးအား ေဘးမွ မိန္းမတစ္ေယာက္ႏွင့္ေတြ႕လိုက္ရသည္....မိန္းမႀကီးက ထိုလူႀကီး၏ လက္ကို တြဲ၍ တျဖည္းျဖည္းျခင္း ထိန္းေခၚေလ့သာ႐ွိသည္....
သို႔ေသာ္ျငား ထိုလူႀကီးမွာေတာ့ က်မတို႔အိမ္ဖက္...
အထူးသျဖင့္ က်မ႐ွိရာေနရာသို႔ အျမဲစိုက္ၾကည့္သြားတတ္ေလသည္....ေနာက္ေန႔ေတြ...ေနာက္ေန႔ညေတြမွာလဲ ထိုကဲ့သုိ႔သာ ျဖစ္ေတာ့၏.....
~<><><><><><><><>>><>>>>><~
ညခင္း၏ ေအးခ်မ္းမႈသည္ ပတ္ဝန္းက်င္၌ရစ္ထံုေနလ်က္႐ွိသည္.....
မအူပင္ၿမိဳ႕၏ အေအးဒဏ္က ခိုက္ခိုက္တုန္လွသည္မဟုတ္ေပမဲ့ ေနသာထိုင္သာေတာ့ ႐ွိလွပါသည္...
YOU ARE READING
Exo Horror One Shot Collection (OT12)
HorrorHorror... Horror... သရဲဆိုတာ ေၾကာက္စရာမဟုတ္ေၾကာင္း