Narozeniny

467 30 23
                                    

Pohled Dominika
Zvonil mi budik.  Vypl jsem ho a převlékl jsem se do šedého trika a kraťasu.  Šel jsem dolů si udělat snídani . Na stole byl vzkaz asi od rodičů.  „Domiku, jeli jsme do práce na dva týdny můžeš si pozvat Kamarády a můjžou u tebe přespat.  S Pusou mamka a taťka ” bylo na tom vzkazů.  Zavolal jsem Matyašovi

Rozhovor mezi Dominikem a Matyášem
Dominik : Čau Maty
Matyáš: Čau Dejzre
Dominik: Nechceš přijet na Narozeniny.  Rodiče odjely na dva týdny do práce. 
Matyáš: Jasně a napíšu klukům a musím Čus BRO
Dominik : Čus Kápo

End the rozhovor
Šel jsem se lehnout na gauč a pustil jsem si Simpsonovi.  Někdo zvoní „ Kdo to zvoní.  Matyáš tu nemůže být tak rychle.  Koukl jsem se na hodiny , které ukazovali půl dvanácté. 
Šel jsem otevřít a byli tam Sam Radek a Matyáš.  Všichni se na mě nahrnuli a objali.  Byl jsem tak šťastný. „Hoši neuděláme Stream ” zeptal se Matyáš.  „dobrý nápad MaTTeme” řekl Radek . „ Ok jdu připravit věci hoši ” Řekl jsem a šel jsem do pokoje.  Zapl jsem komp , Webku. Stream a Zavolal jsem kluky „Hoši Hotovo můžete jít nahoru” Hoši přišli a sedli si na postel.  Začal jsem s pozdravem

„Takže čau lidi já jsem Dejzr a vítejte na tomto streamu.  Dneska to není jen tak stream.  Dneska to je Narozeninový Stream a jsem tu S Attackem , s Moonem aaaaa sssss MaTTemem.  ” Čau . Čauko . Čuuus. Pozdravili Hoši.  MaTTem mrknul na Attacka a Moona Nevěděl jsem co to znamená a začali mě lechtat „H-hoši. n-nechte t-toho” křičel jsem na celí dům.  Kluci pokračovali a Jeden Fanoušek napsal „JŽŠ Kluci Klídek a nebo pokračujte 😂😂”
Stream trval asi 3 hodiny a Já jsem si vzal Banán.  MaTTem někam šel ale nevím výjimečně kam.  Kdy se vrátil měl dost velký meloun . Já jsem šel do pokoje a začal jsem se nudit . Někdo Zaklepal„ Dále je otevřeno” Řekl jsem.  Přišel Moon a řekl. „Tady nieco máš (Sorry neumím slovenský Pozn. Autorky) 

„Děkuji Moc Moone” řekl jsem a odešel jsem.  „Dneska mám dost divný pocit,  že se něco zvrtne” řekl jsem si.  Šel jsem do kuchyně a tam byl MaTTem a koukal do mobilu.  Otevřel jsem lednici a vezmu si jogurt , zavřu ji, otevřu šuplík,  vytáhnu lžičku, zavřu ho,  a jdu na horu.  Tenhle mám nejraději.  Náhle mě zapipal mobil.  Kouknu se na něj a píše mi Sabča. 

Chat mezí Dejzrem a Sabčou
Sabča : Ahoj Dominiku vše nejlepší k Narozeninám.  
Dominik : Děkuji Moc :3
Sabča : Má ti ještě napsat Kámoška. 
Dominik : Díky za info
Sabča : Není za co a musím CS
Dominik : Cs
End the Chat
Vypl jsem mobil a lehnul jsem se na postel a čuměl do stropu.  Byla to celkem nuda. 

18:30
Bylo půl sedmé a já jsem se šel vysprchovat.  Vzal jsem si pyžamo a šel do pokoje.  Když jsem vešel tak Attack byl na Postelí . Když viděl moje pyžamo začal se smát.  „Já za to nemůžu že mi žádné jiné nebylo ” řekl jsem uraženě.  „No Ok ” Řekl se smíchem v Hlase.  Přišli MaTTem a Moon . MaTTem vybral film.  Právě ten který nechci Vidět..  

Uf to je dřina.  Ok nová FF o SMTV doufám že se vám bude Líbit

Důvěra nadevše (StudioMoonTv Fan Fikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat