Byl to Alien VS. Predátor. Měl jsem strach jak něco. Šel jsem se vyčůrat. Když jsem vyšel ze záchoda, slyšel jsem, jak MaTTem říkal „Hoši Meloun" Moon a Attack vyběhli jako by jim šlo o život .Ja jsem šel v klidu. Vzal jsem si poslední Kousek co byl na Talíři a sedl jsem si ke stolu. „Čo budeme Robiť " zeptal se Moon.„Hele hoši nejdeme se kouknout na nějaká Funny videa s nama" Navrhnul Attack. „Jasně a pak i Fan Fikce " Řekl MaTTem. „Nie Fan Fikce Nie " řekl Moon .„ Já už jsem celkem unavený" řekl jsem. „No Tak " řekl MaTTem . „Hoši můžu jít ven prosím " zeptal jsem se „Jasně Dejzre " řekli kluci a já jsem šel. Blízko domů byl krásný park , kam chodím moc rád. Měl jsem tam i oblíbené místo.
Šel jsem k malému rybníčku a tam byla nějaká postava. Asi nějaká holka. „Ahoj můžu si přisednout " zeptal jsem se. „Ahoj jo můžeš " řekla a usmála se. Koukal jsem na tu krásnou hladinu a ta holka na odraz měsíce ve vodě. „Asi máš ráda měsic a hvězdy " zeptal jsem se ji. „Ano já prostě noční oblohu zbožňuji a jak se jmenuješ vypadáš jak suprovi kluk" řekla mi. „Jmenuji se Dominik a ty " řekl jsem a začal jsem se červenat . „Já jsem Dominika Těší mě " řekla a usmála se. Seděli jsme tam a koukali na Hvězdy. „Vidíš tohle souhvězdí . To je lev a tamto je štír " Řekla a ukazovala mi různé souhvězdí. Ona se koukala na měsíc a začala brečet. „ Domi co se stalo " zeptal jsem se ji. „Mojí rodiče zemřeli tuhle noční dobu a ten měsíc mi je připomíná" řekla se smutkem v tonu. „Můžeš bydlet u mě a u mých rodičů jsou fakt milý " řekl jsem ji a ona přikývla. Postavila se ale co se nestálo. Uklouzla ji noha a spadla do rybníčku. „Jsi pořádku " zeptal jsem se ji. „Ježíši to jsem se lekla jak svině ufff " křičela nahlas. Podal jsem ji ruku a vytáhl ji. „Nepůjdeme už domů"řekl jsem. Ona se koukla na měsíc a řekla „ Jedna hodina Ráno" a usmála se .
Už jsem otevřel dveře a všichni asi spali. Sundal jsem si boty a mikinu a šel jsem do pokoje a co nevidím . Kluci paří na mém X-Boxu. „Hoši máme tu hosta " řekl jsem s úsměvem. Kluci se na mě koukli . Vzal jsem Dominiku za ruku a řekl „Věř mi " ona jen kývla hlavou a šla dovnitř. „Ahoj" Řekla a začala se červenat. „Wow Dejzre kde si takovou kočku sehnal" řekl Attack. „V klubu " řekl MaTTem a začal se smát. „ Haha dost vtipné " řekla Dominika s ironii. „A co vůbec hrajete" zeptala se. „Minecraft " řekli kluci . Ok jdu si pro pyžamo řekl jsem a vytáhl jsem pyžamo s Jednorožcem a šel jsem se převlíknout. Když jsem se vrátil. Tak Domča taky už hrála. „Jak se vůbec jmenujete. Já jsem Dominika " zeptala se kluků. „Matyáš ale všichni mi říkají MaTTem " Řekl MaTTem a usmál se . „Já som Samuel ale hovor mi Moon " Řekl Řekl Samuel a začal se chichňat. „A já jsem Radek ale všichni mi říkají Attack" řekl Raďa s úsměvem. Sedl jsem si na Postel a vytáhl jsem si svůj ovladač a hrál s ostatními. „Musím si odskočit na Záchod " Řekla Domča „ Jasně " Řekli jsme. Když se vrátila tak si lehla na postel a koukala do stropu. Vypli jsme X-Box a šli jsme spát......
Doufám že se vám tenhle díl líbí můžete
Hlasovat
Napsat pěkný komentář
Sdílet
Případně dát Follow
A zatím Čau :3
ČTEŠ
Důvěra nadevše (StudioMoonTv Fan Fikce)
FanficDominik měl Narozeniný a pozval své nejlepší kámoše Matyáše Radka a Sama. Jednou se Dominik naštve na Matyaše a Matyáš mu dá pěsti. Co ho bude čekat.......