Bugün Güneş yüzüme vura vura uyandım gerçekten çok parlaktı ve gözümü alıyordu hemen aşağı indim aklıma hemen bir şey geldi tahmin edin ne geldi üstümü değiştirip yüzümü yıkama mıştım tabii ki de. Hemen geri Yukarı çıktım banyoya girdim rutin işlerimi yaptım. Sonra kendimi gardırobum onüne atıp siyah şortumu giyindim üstüne beyaz Badi mi giydim.
Size Biraz kendinden bahsetmek gerekirse Saçım siyah gözüm yeşil beyaz tenliyim ve hayvanlara bayılırım. 18 yaşındayım ve adım Gecem.
Neyse işlerimi bitirdikten sonra aşağıya indim. Bir annenin Yanağından öpüp kahvaltıya oturdum babam yurt dışındaydı iş için yurtdışına gitmişti. Haberler izliyorduk Birden karşıma değişik bir yaratık çıktı haber izlerken. Haberin ajansına da zombi salgını yazıyordu Gerçekten şaka zannettim ama sonra yurt dışından buraya doğru geldiğini son anda anladım hemen arkadaşlarını arayıp. Onlara haber verdim onlar da bir telaş içinde bizim eve geldiler.
Tabii gene de çok uzun sürdü arkadaşlarımın gelmesi merak ettim acaba bize gelmiş miydi zombiler haberi açtım ama Zombilerden gelmemişti üç gün içinde bu da olur diyorlar dedi haber sunucusu. Arkadaşlarım sonunda gelmişti hemen Onlara görev dağılımı yaptım boşunamı zombi film izliyordum.
Defne ve azra emniyete haberverin, siyah isteğin. Ben ve marve yıyecek alıp geliceğiz evde buluşalım.
Defne'nin ağzından
Gecemin dediğin üzerinden Hemen dışarı çıkıp azranın arabasına atladık Ama neden hepsini Defne görev veriyordu çok anlamadım ama iyi görevlendirmişti Zaten hep zombi fimi izliyip duruyordu.
Neyse sonunda emniyetin önünde varmıştık ve Hemen içeri girdik içeri bir tane bile polis yok dü hepsi herhalde can kurtarma derdine düşmüştü. Hemen silah aramaya koyulduk Ama ama 8 tane taramalı tüfek 5 tane de normal silah küçük silahlar vardı. Hemen arabaya doğru koşup arabaya atladık gecenin evine doğru yol aldık.
Gece'nin ağızından
Hani markete doğru yola almıştık marketin içi dopdoluydu kapış kapış dı insanların hepsi yiyecek derdini düşmüştü bizde bir sürü poşet alıp bizde yiyecekler gerdine düştük acaba Defne ile azra eve gelmiş miydi. Endişelenmesinler diye Biz de o yüzden elinizi çabuk tuttuk.
Hemen arabaya atlayıp Eve doğru yol aldık ne yazık ki Defne ile azra daha gelmemiş de ama sonra hemen arkamızdan bir araba buraya doğru ilerliyordu içinde Defne ile azra vardı Hemen arabadan indiler ve beraber Apartmanın içine girdik.
Ben yine ağırlaştım ve herkes Ama herkes Annen bile dahil Onlara görev vermişrim. Dışarıda markette Ne bileyim oduncular da bulabildiğiniz kadar odun bulun dedim ve herkes arabaya atlayıp gitmeye başladı daha doğrusu Herkes derken burak Defne biz annemi alıp atlamıştık arabaya.
Oduncuya gelmiştik yerinde yoktu biz de arabaya doğru doldura bildiğimiz kadar odun doldurduk. Ve hemen arabaya atladık eve Vardığımızda Burak ile Defne evdeydi ne çabuk gelenler ya.
Dedim ama demez olaydım Oduncu bulamamışlar hiçbir yerde odun bulamamışlar. Bulduğu yerdede odun bitmiş Herkes bizden akıllı önceden davranışlar.
Defne:" biz bu odunlarıları ne yapacağız"dedi.
Gecem:"Tabii ki de pencereleri kapıları o odundan çıkacağım bu kadar basitsin Neden bunu bulamadın ki bütün filmlerde Çünkü bu vardı tabii" dedim.
Aklıma bir şey geldi babam babam yurt dışındaydı ve salgın orada başlamıştı. Babamı arayacak tım bundan Son anda aklıma bir şey geldi zımbiler sesi geliyordu babamı arasaydım telefonu ses çıkarıyor diye zombiler zombiler onu yerlerdi çok üzücü hemen odama gidip ağlamaya başladım kapıyı çarptım. Yanına Defne,azra,merve koşa koşa geldi.
Defne:" ne oldu "dedi.
Gecem: babam yurt dışında zombiler salgın da orada başladı kendini çok bilmiş yurtdışı bilim adamları sayesinde babam öldü 😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭"
Dedim Defne,azra ve merveüzülmüş bir şekilde dışarı çıktı. Ben se gerçekten çok üzüldüm. Bir babama son kez sımsıkı sarılıp kokusunu çekemedim içime Defne herhalde anneme söylemişti Ben de anladım Çünkü annem çağırdı bağıra bağıra ağlıyordu ve yıkılmıştı.
Yarum yazıp vote atmayı unutmayın her gün 1 veya 2 bölüm yazmaya çalışacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Zombi Çıkabilir!!!!!!!!!💣💥
Mystery / Thrillerbu hikayede dünyayı zombiler bazıyor çok sürükleyici eğer merak ediyorsan okuuuuuuuuuuuuuuuuu