*Taylors POV*
- T & Li: Jag älskar dig.
Sa vi samtidigt.Det tog ett tag för mig att fatta, vad Liam just hade sakt.
Men efter ett lång tystnad, så sa han det jag var mest rädd för.- Li: Taylor vill du bli min................................................................................................................ flickvän?
Sa han.
- T: Emmm emmm ja jag vill bli din flickvän.
Sa jag och böjde mig fram och kysste honom, och han besvarade kyssen. Och kyssen övergick till hångel.
*Samtidigt hos Bella*
Jag satt och kollade på tv, när jag hörde att min mobil plingade till. Jag sträckte mig efter mobilen, och såg att jag hede fått ett sms från.................................................................................................................................................................................................................... Jacob, där det stod:
''tja sötis😉, vill du hitta på någonting?''
Skrev han.''Tja😉 vist men vad?''
Skrev jag tbx.Och fick ett svar tbx.
''Du kan väll komma till mig? så kan vi kolla på en film eller nått?😉''
Skrev han.''Vist sms:a mig adressen? så syns vi om en stund😉''
Skrev jag.''Det är Brobergs gatan 35''
Skrev han.''Ok tack syns om en stund''
Skrev jag.''Aa det gör vi''
Skrev han.Jag gick upp till mitt rum, och satte på mig en tjocktröja. Jag gick ner till hallen, och satte på mig mina vita convers och svarta skinnjacka. Det tog bara 5min för mig att gå till Jacob. Jag plingade på dörren, och ut kommer en ryckande het Jacob.
- J: Hej kom in.
Sa han och gjorde en gest, med handen att jag skulle gå in.- B: hej tack.
Sa jag.När jag kom in så tog jag av mig mina skor och hängde upp min jacka. Och följde efter Jacob till ett stort sovrum.
I rummet så fans det en stor dubbelsäng, en platt-tv, en helkropps spegel, en stor garderob, också fans det en dörr i rummet som jag tror leder till ett badrum.Jacob hade satt sig i sängen. Så jag gick fram till den och satte mig bredvid honom, fast med en bits avstånd ifrån honom.
- J: Så vad ska vi göra?
Frågade Jacob.- B: Jag vet inte, du får välja.
Sa jag med en aning blyghet.- J: Ok ska vi kolla på en film?
Frågade han.- B: Vist vilken film?
Frågade jag.- J: Emm vi kan se scream 4, bara om du vill aså?
- B: Ok.
*Jacobs POV*
Jag satte på filmen, och lutade mig tillbaka i sängen. Och det gjorde Bella också, fast en bit ifrån mig. Jag tog tag i hennes midja och drog henne närmare mig. Och la armen runt hennes nacke.
När halva filmen hade gått så skriker Bella till, och gömmer ansiktet i min bröstkorg.
- B: Snälla Jacob kan du stänga av filmen?
Sa hon med ansiktet i min bröstkorg. Och jag hörde på henne att hon var rädd.
- J: Ok jag stänger av den.
Sa jag och stängde av filmen.
När jag hade stängt av filmen så tog Bella, fram sitt ansikte ifrån min bröstkorg.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Jag är hämskt hämskt ledsen för att jag nt har uppdaterat på länge. Det har varit mycket nationella prov på sistone, och skolan kommer alltid före skrivandet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love story<3
FanficDen här (1D fan fiction) handlar om Bella, som fick vara med om någonting hon bara kunnat drömma om.