Evde Tek Başına 1

9 0 0
                                    

3 kardeşten en büyüğü benim.Kardeşlerimden biri 3 diğeri 5 yaşında.Annem ve babam yarın sabah köye ziyarete gideceklerini 2 gün orda kalacaklarını ve evde yalnız kalacağımı söylediler.Gece bir miktar para bırakıp sabah 5 gibi evden çıktılar.Gündüz arkadaşlarımı eve çağırdım playstation falan oynadık yemek yedik takıldık akşama kadar.Sonra saate bi baktık 11 olmuş.Geç olduğu için arkadaşları uğurladım ve televizyonda bişeyler varmı yokmu diye gezindim.Saat 1 i gösteriyordu.Tam telefonu elime aldım ki o da ne? Elektrikler kesilmişti.Karanlık fobim olduğu için baya bi korktum en başta.Sonra telefonumun fenerini yaktım ve korkmamak için müzik açtım.Birden kapı çalmaz mı? Bu saatte kim olabilir diye düşündüm komşu falan olabilir dedim kendimi korkutmamak için.Korkak adımlarla kapıyı açmaya gittim 1.kapıyı açıp kim o? diye seslendim ses çıkmadı Allah Allah dedim kendi kendime.Kapıyı kapadım ve müzik dinlemeye devam ettim aynı şey 2.kez oldu kapı çalındı ve kim o deyince ses çıkmadı bu kez hırsız falan zannettim.Bu kez kapının başında durdum çalınırsa hemen açmak için.1.5 dakika kadar sonra kapı tekrar çalındı ve çalar çalmaz açınca hiç kimsenin olmadığını gördüm.Hiç kimsenin olmayışı çok korkuttu beni.Hırsız falan olsa bu kadar korkmazdım.Nasıl olur da kapıyı çalar çalmaz 2 saniyede yok olabilir bir insan? Merdivenlere bakmaya çıktım kapı o sıra açıktı.Birden bire kapı kendiliğinden kapandı.Korkudan altıma sıçmak üzereydim ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.Arkamı döndüğümde yaşlı ve ak sakallı bir amca gördüm."Noldu evladım ne arıyorsun gecenin bi vakti burda?"dedi.Biri kapıyı çalıp kaçtı falan dedim."Bu saatte olsa olsa hırsız olur"dedi.Sonra bir anda karanlıkta kayboldu ayak sesleri kesildi.Anahtar yanımda olduğu için hemen eve koştum.Kapıyı kilitleyip balkonda müzik eşliğinde uyumaya başladım.Annem ve babam köyden gelince bu olayı anlattım.Babam onun kim olduğunu biliyormuş.Meğer o amca mahallemizde bilinen bir Cinmiş.

Evde Tek BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin