A délután nagy része beszélgetéssel telt. Miután a szüleim elmentek "könnyes" búcsút vettem tőlük és felmentem a szobámba. Bedugtam a fülhallgatómat és lefeküdtem az ágyra. Nem tudtam Adam mikor toppan be és egyáltalán nem voltam felkészülve arra, hogy újra lássam. Amint elindult a -Lost on you-becsuktam a szemem és bealudtam. Hát ez van, állandóan bealszok. :)
Miután felkeltem lementem a konyhába és összedobtam egy gyors erdeigyümis turmixot, majd leültem a kanapéra olvasni.
-Adam itt járt, de azt mondta aludtál-mondta a nagymamám ezzel megszakítva az olvasásom.
-Felengedtétek a szobámba?-kérdeztem. Már magánéletem se lehet. Szuper. :/
-Hát gondoltam örülsz majd neki-mondta.
-Persze, csak jobb lett volna, ha kopog...-mondtam mert nem akartam megsérteni a nagyit, hiszen ő csak jót akart nekem.
-Rendben majd máskor szólok neki-mondta és kimet a kertbe a kannájával. Gondolom virágot locsolni.
Miután megittam a turmixomat, kimentem és leültem a ház előtti padra és folytattam az olvasást, de szinte alig tudtam koncentrálni a könyvemre olyan szép volt a naplemente. Csak ültem kezemben a könyvemmel és a naplementét bámultam, aztán egy ismeretlen bár ismerősen csengő hangot hallottam.
-Helló Csipkerózsika-mondta mosolyogva majd lehuppant mellém. Hirtelen azt sem tudtam mi történik. Egy barna jólfésült szinte már idegen tekintetű kék szemű fiút láttam magam előtt....hát hozzá kegyes volt a természet.
-Na jó...attól még mert betörtél a szobámba, és megtaláltál, amint éppen alszok, az nem jogosít arra, hogy Csipkerózsikának hívj-mondtam kicsit megjátszva magam.
-Héé...nem törtem be hozzád...-mondta, de én megszakítottam.
-Én nem így emlékszem..-mondtam, de most ő szakított meg.
-Nyitva volt az ajtó-közölte olyan egyszerűen, mintha a világ legegyértelműbb dolga lenne.
-Ohhh...-kezdtem-..de akkor is kukkoltál-mondtam.
-Te nem változtál semmit-mondta nevetve.
-Te meg túl sokat...-mondtam majd végigmértem ezzel célozva a kinézetére ami amúgy elég pöpec volt.
-Nagyon köszönöm...Csipkerózsika-mondta megjátszott hálával.
-Azt nem mondtam, hogy jó értelemben-vágtam hozzá.
-De arra gondoltál-mondta, még mindig vigyorogva.
-Te már csak tudod-röhögtem.
Ez után már csak csöndben ültünk egymás mellett körülbelül 10 percig. Mindkettőnk a néplémentét bámulta.
-Amúgy, hogy vagy?-kérdezte őszinte kíváncsisággal.
-Hát a szüleim ideraktak a nagyszüleimhez erre a nyárra, mert ők Los Angeles-be mentek valami üzleti útra, és a régi barátom nem keresett 8 év alatt egyszer sem, és most tök megváltozott és nem tudom, hogy ugyanaz a fiú maradt e akit én régen kedveltem...és nem tudom mit csináljak..-hadartam végig mire Adam lehajtotta a fejét, majd megszólalt és rám nézett.
-A férjed örök hűséget fogadott neked-mondta, majd felnevetett.
-Hülye-mondtam és megböktem az oldalát.
-És a szüleiddel mi van?-kérdezte komolyan.
-Hát anyával nagyon jó a kapcsolatom és, hát apám meg 9 évesen elhúzott egy másik nővel, és most Rayen a nevelőapám, de szinte apámként tekintek rá, sokkal jobban érzem magam vele és teljesen átértékelődik bennem a szüleim fontossága. Sőt ezt így kimondva már most hiányoznak-mondtam megállás nélkül.
-Ohh...hát sajnálom-mondta együttérzés.
-Én is-tettem hozzá-És te hogy vagy?-kérdeztem.
-Egész jól. Miután elvégeztem az általánost ide Stonetownba járok Gimnáziuumba. Nem nagy a suli de annál barátságosabb. A családom meg változatlanul éldegél tovább-mondta.
-Na az szuper-mondtam, és talán nem látszott, de örültem annak, hogy neki legalább jól mennek a dolgok-Viszont későre jár már és még ki kell pakolnom pár cuccot-mondtam, majd felkeltem a padról.
-Okés, persze menj csak-bólintott, majd elköszönt.
Miután bementem a házba, megindultam a fürdő felé és vettem egy kiadós zuhanyt. Azután felmentem az elkészített vacsorámmal a szobámba és megnéztem a laptopomon egy Vámpírnaplók részt.
Miután vége volt a résznek egyszerűen nem tudtam felkelni, lehet azért mert halálra zsibbadt a lábam vagy csak azért, mert annyira belemerültem a gondolkodásba. Hogy min gondolkoztam...?
Hát volt min...de legfőképp Adam-en. Olyan sok mindent elárult ez a rövid beszélgetésünk és az hogy ennyire megváltozott (külsőleg) az csak hozzátett egy lapáttal...úgy érzem még mindig ugyanaz akit én a legjobb barátomnak tekintettem, de félek hogy az-az érzés hazudik.
Folytatás következik...
YOU ARE READING
❤ Ebből Mi Lesz? ❤
Teen FictionDorothy egy átlagos tinédzser akit egy Stonetown nevű lepukkant városba küldenek a nagyszüleihez...ám az a város koránt se olyan unalmas főleg azért mert felbukkan egy régi szerelme Adam...hogy a régi gyerek szerelem újra lángra lobban-e? Kiderül...