Spěšný vlak do Bradavic
,,To je hodin….musíme si pospíšit. Dělejte kluci! Máme málo času.”
,,V klidu mami, ještě zbývá 15 minut.” zasmál se James na svoji starostlivě vyhlížející mámu, která stala u přepážky nástupiště 9 ¾ , a proběhl za Siriusem zdí.
Nástupiště se hemžilo studenty, kteří se vítali se svými spolužáky, nebo se loučili s rodiči.
,,No, tak se tedy mějte. Jamesi, varuju tě, jestli mi přijde jedinej dopis od Minervy,nepřej si mě. Hrad ti nebude dost velkej na to, aby ses tam schoval. Jasný?”
,, Neboj mami, jsem tam poslední rok. Myslíš, že bych se nechal nachytat?”
,,Ani na to nemysli…” zasmála se paní Potterová, objala svého syna a políbila na tvář na rozloučenou. ,,To stejné platí i pro tebe Siriusi, i když mi žádný dopis nepřijde a honit po hradě tě taky nebudu.” ,,Samozřejmě paní Potterová, budu se snažit. Ještě jednou děkuju za všechno.”
,,,Ale to nestojí za řeč, vždyť jsi jako bys byl náš.” řekla paní Potterová a Siriuse objala. ,,No,už byste měli jít, ať máte fajn místa. Hned jak budeš mít čas Jimmy, pošli Connie, zlže je vše v pořádku.”
,,Určitě mami, a neplakej, však my za pár měsíců zase přijedeme a nezapomeň pozdravovat tátu.” James naposledy objal svoji mámu a odešel se Siriusem si hledat svoje kupé. Hledání netrvalo dlouho. Remus už na ně čekal. ,,Nazdar, kde jste tak dlouho. Červíček vás šel hledat….Nevadí, však on za chvíli dojde. Tak jaký byly poslední dny prázdnin?” ptal se Náměsíčník, když si sedal na sedadlo
,,Napsal sis ještě s Lily, Jamesi?”
,,Jo, jen jeden dopis. Kvůli tomu, že jsem Primus.”
,,Počkej! Z tebe je Primus? Gratuluju!” přál vřele Jamesovi kamarád, když se vlak rozjel a do dveří se vřítil Peter.
,,Že neuhodnete, kdo sedí o dvě kupé dál od nás?” vybalil na ně.
,,Taky tě zdravíme Péťo..."
,,Nazdar, Siriusi! Sedi tam Skilletová se svou partou. Ale hlavně...sedí tam Michell! Kluci, ta má snad o číslo větší kozy, než na konci školního roku.”
,,Petre, ty by ses neměl přeměňovat v krysu, ale v prase! Ne, že bych ti nevěřil,ale radši to půjdu zkontrolovat.” zasmál se Sirius a už byl fuč s Jamesem a Remusem v patách.
MEZITÍM U HOLEK
,,Dobré dopoledne dámy, jaká byla cesta sem? Doufám že bez úhony. Jsme tady všechny? Čau Lily! Ahoj Cam! Nazdárek Rose! Ty vole Michell! Kde jsi k nim přišla?! Od teď mám o komplex navíc….”přivítala své spolužačky Elie.
,,Tomu se aspoň říká antré! Elie opět nezklamala!” smála se dlouhovlasá blondýna s výstřihem až do aleluja ,, A jak jsem k nim přišla? Zázrak! Prostě to samo. Tomu bys nevěřila, rostou jak z vody. Možná to bude tou vodou v Itálii….” na chvíli se vážně zamyslela a pak se začala smát společně s ostatními dívkami.
,,Jaký jste měli prázdniny? Mrzí mě, že jsem nebyla na party u Pottera? Jaky to bylo?” vyzvídala Michell.
Slova se ujala Elie a začala vykládat o příchodu Lily a jejím rande s Vrbovnikem, o tanečku Hula Hula, který předváděla se Siriusem…,,a poslední třešničkou na dortu byl Peter, když o tobě začal mluvit ze spaní.”
,,Nekecej, a co říkal?” smála se Michell.
,,Už nevím, ale můžeš se ho zeptat.” řekla Elie a ukázala na prosklené dveře od kupé, na kterých byli přilepeni všichni čtyři Poberti a sledovali, co se uvnitř děje. Elie se začala řehtat na celé kolo, Lily jen protočila oči, Cam zůstala překvapeně koukat na Rose, která se potichu chichotala. Jediná Michell se zvedla, vědoma si svého hlubokého výstřihu, stoupla si přímo před Petra, který se ji nepodíval ani do očí. ,,Nechtěli byste jít dovnitř?” zeptala se ,,Jestli jo, stačí jen vzít za kliku a otevřít. Petre, ty si ale utři tu slinu z brady, než sem vejdeš’" otočila se a sedla zpátky na svoje místo. Dveře se s cvaknutím otevřeli.
,,Ahoj holky, omlouvám se za Petra. Chová se jako by vás nikdy neviděl…” omlouval se za kamarádovo chování James a posadil se na volné místo vedle Lily, která na to nijak nereagovala a vítala se s Remusem a Siriusem.
,,Kam šel Peter?” ptala se Michell. Ostatní se na ni překvapeně podívali. ,,No nekoukejte na mě tak blbě, vždyť sem ani nevešel.”
,,To bude asi tím, že jsi mu řekla, ať si utře tu slinu...Jinak Watersová, pěkný tričko.”
,,Nech si zajít chuť Blacku. Vždyť to byla pravda, slintal jak blbej! “ rozčilovala se Michell ,,Víte co, mějte se. Jdu za Rayenem. Čau.” a s bouchnutím dveří odešla.
,,No, to bylo pěkný. Jak moc nám chyběla náladová Michell?” uchichtla se Rose.
,,Moc nám chyběla. Přestaň s tím, že je náladová. Jen se prostě dlouho neviděla s tím svým frajerem. Co je na tom?” zastávala se kamarádky Cam.
,,Jasně, už jí dlouho nestrkal jazyk do krku. Já na to zapomněla.” dál se culila Rose.
,,Nebo něco jinýho někam jinam…”
,,Siriusi ty jsi vážně hovado. Odejdi z našeho kupé. Hned!” poručila Elie s pobavením v očích a už mu otvírala dveře. Ten se bez keců zvedl, přišel k ní a zašeptal ji do ucha ,,Na ten tvůj zadek nikdo nemá.”
,,Ven!” řekla naposled se smíchem Elie a Sirius už byl pryč. Sotva si však sedla, Tichošlápek byl zpátky ve dveřích ,,Reme, Jamesi, jdete, nebo co?”
,,A proč? Elie vyhodila jen tebe.” protestoval Remus, zatím co se James zvedal.
,,Však tu klidně zůstaň, já s Tichošlápkem půjdu. Máme kupé skoro vedle. Mějte se holky. Lily, my se uvidíme za chvíli.” rozloučil se James.
,,Lily? Co to mělo znamenat?” koukala tázavě Cam na kamarádku.
,,Ale, James je teď se mnou Primus, takže musíme jít pak spolu do předního vagonu s prefekty.”
,,To jsou mi ale novinky! Proč jsi to neřekla hned?!”
,,A kdy asi ty chytrá? Když jsi přišla, začala jsi obdivovat Michell prsa a pak se sem nacpali Poberti. Nic ve zlým Reme.” řekla Lily a koukla se na Rema. Ten ji však vůbec neposlouchal a povídal si s Rose.
,,Co vy tam spolu cukrujete?” vyzvídala Elie a koukala na Rose s Remusem.
Pane bože, ta holka je držka nemytá a nedá pokoj! pomyslela si Rose a se smíchem se otočila na kamarádku ,,Cože? Skilletová, běž se zchladit. Povídáme si o prázdninách.”
,,A dopovíme si to radši jindy Rose. Musím jít za klukama. Znáte je. Mějte se, uvidíme se na večeři.” zvedl se Rem a odešel.
Dál cesta probíhala bez vítaných či nevítaných návštěv. Poté, co se vrátila Michell od svého Rayena, rozpovídaly holky se o různých zážitcích z prázdnin. Asi po hodině někdo zaťukal na sklo. James Potter, už převlečený ve školním hábitu, stepoval před dveřmi a na prsou se mu leskl odznak Primuse.
,,To už je tolik hodin?! Sakra, úplně jsem na to zapomněla!” lekla se Lily a v rychlosti se začala převlíkat, aniž by si uvědomila, že za prosklenýma “zasouvačkama” stojí James. Ten jen vyvalil oči, rychle se k holkám otočil zády a koukal z okna ven. Holky to všechno s pobavením sledovaly. Jediná Elie se dusila smíchy. ,,Elie….sakra!” začala Lily ,,Já na něj úplně zapomněla!” sykla zrzka a čupla si, když si oblíkala košili. ,,Čumí sem?” ptala se vystrašeně.
V ten okamžik to už Elie nevydržela a začala se řehtat jak pominutá, načež Cam začala Lily uklidňovat, že se Potter otočil hned jak se začala převlíkat.
,,Aha. No, to má štěstí. Protože by to bylo to poslední, co by v životě uviděl.” začala Lily vyhrožovat.
,,Ale, ale, ale. Přece bys neklesla tak hluboko. Navíc, můžeš si za to sama. To ty ses začala tady vystavovat. Buď ráda, že není takový prase, jako Black. Navíc, co by se nepodíval, když se má na co koukat.” mrkla na ni Elie. Lily na ni jen vyplázla jazyk a odešla za Jamesem.
,,Můžeme jít? Promiň, že jsem se zpozdila. Zapovídala jsem se s holkama.” omlouvala se rudovláska.
,,To je v pohodě. Já jen..nechtěl jsem koukat, když ses převlíkala….”řekl s provinilým obličejem James.
,,Já vím, nemusíš se omlouvat.” mávla rukou a vydala se do části vlaku, ve kterém měli sraz s ostatními prefekty a profesorkou McGonagalovou.
,,Přemýšlel jsi už nad tvou bojovkou?”
,,Jasně přemýšlel, mám to tady na papíru všechno vypsaný. Jsem schopný to všechno vysvětlit profesorce a pak i ostatním prefektům.”
,,Paráda! Rychle ve zkratce mi to řekni”
,, Každej měsíc, říjen až květen, bude muset každá kolej splnit úkol. Ty ještě nemám všechny promyšlený, ale předpokládám, že McGonnagalová se bude určitě chtít taky zapojit, pomůže nám s tím a nadhodí nějakej návrh. Chci aby tam byl famfrpál, přeměňování, kvíz, ten bys prosím mohla zařídit ty, hledání testrála nebo jiného zvířete. S tím by nám mohl pomoct Hagrid. Dál by byla fajn nějaká párty ve Velké síni, ale to záleží na Brumbálovi, jestli to povolí a nakonec bojovka v Zapovězeným lese.”
,, Ty jo” pískla obdivuhodně Lily ,, Nenudil ses o prázdninách a přemýšlel co? Děkuju. Podle mě, by bylo lepší, kdyby byly jen 3 úkoly plus párty ve Velké síni. Nechci ti to nějak kritizovat, ale mysli taky na nás.” James se na ni nechápavě podíval ,,No, vždyť to všechno budeme mít na starosti my dva. Navíc máme před sebou OVCE, ty máš famfrpál a každej určitě chceme mít čas na kamarády. Což mi připomíná...Vážně chci udělat z Blacka vílu na celej jeden den!” dokončila svoji řeč Lily a mladý Potter se začal smát.,,Fajn, máš pravdu. Bylo by toho moc. V tom případě to je jasný. Z úkolů vybírám famfrpál, kvíz, párty a závěrečná bojovka v lese. Ale na párty se budou muset taky plnit úkoly. Na tom trvám.”
,,Myslíš úkoly typu “Následuje dámská volenka, kdo bude sedět, má o bod míň!” ?“ smála se Lily.
,,Ne, to ne. To budeš mít za úkol vymyslet ty.” odpověděl James a vešel do dveří, kde už a ně čekala profesorka McGonnagalová.
,,Dobrý den pane Pottere, slečno Evansnová. Doufám, že jste si užili prázdniny. Máte nějaký plán na letošní školní rok, o který jsem vás prosila v dopise? Prosím v rychlosti, než přijdou ostatní prefekti.”
,,Ano, máme. Už jsem vytvořila rozpis služeb prefektů a nás dvou. Prefekti v týdnu a my o víkendu. James vám řekne o našem návrhu akcí ve školním roce. Pojali jsme to trochu jinak, než předešlí studenti. Jamesi, můžeš prosím?” usmála se povzbudivě na Jamese, který začal zasvěcovat profesorku do jejich plánu. Ač by Lily chtěla, musela uznat, že na ni to střapaté pako udělalo dojem a se zájmem ho sledovala, jak vše McGonnagalové vysvětluje.
James si toho všiml, a byl rád že se mu jeho plán začíná dobře rozjíždět. Ať už s Lily, či úkoly pro školu.
ČTEŠ
Výzva přijata!
FantasyPříběh o tom, jak si Lily konečně zamilovala Jamese. Neb jak se dali konecne dohromady a dalsi příběhy jejich přátel.