4.Bölüm

102 12 23
                                    

-KIZIM KENDINE GEL.!

-Bunu sen istedin.

-Ahh Ahh! Noluyor lan nerdeyim ben.

-Tokat atarak uyandırma şekline sıçayım.

-Senin kadar gerizekalı bir kız görmedim. Araba çarpmadan kendini yere attın ve bayıldın.

-Nasıl yani araba çarpmadı ama kendimi yere attım.

-Aynen öyle.

-Bende inandım başka yalan mı bulamadın.

-Niye yalan atayım kızım.

-Belki bana çarptın seni şikayet etmeyim diye diyorsun.

-İşim gücüm yok seninle mi uğraşcağım.

-He he.

-Nereye gidiyorsan ben götüreyim seni.

-Yok kendim giderim.

-Iyi o halde ne halin varsa gör.

-Sus bi ya.

Adama bak ya hem suçlu hem güçlü osom gocom yok sononlo mo ogrosocogom.
Neyse ben motivasyonumu düşürmüyorum. Eve gidince disko parti beni bekler hızlı yürüyeyim de vakit kalsın.

Oh be insanın kendi evi gibisi yok bu rahatlığı uzaya bile gitsem değiştirmem.

Sabah'tan beri disko diyorum da eve gelince üşengeclik tutu gidip yatacağım. Rüyam da belki yahuşuklu viniler görürüm ya da Abdülrrezak gibileri.

Ulan bu evde de yatılmıyor ki gecenin 11.30 bu saate bu sesler nedir.

-Anneee

-Efendim

-Bu sesler de neyin nesi uykumdan uyandım.

-Hiç bir şey televizyonun sesidir.

-O yüzden mi televizyon kapalı.

-Şimdi kapattım.

-Hadi sen yat yarın okulun var kalkamıcaksın.

Kesin evde birisi var bana saf numarası yapıyor ya da evimiz de tecavüzcü Coşkun abi var.Kesin annemin beynini sikti.Tamam ya bana düşünmek yasak bunlar hep uykusuzluktan oluyor.

-Hadi kızım yat uyu.

-Tamamm.

Kesin bir bokluk var ama ben bilmiyorum. Neyse ben yatacağım ne bok olursa olsun.

-Simgeee Simgee Hadi uyan 5 dakika kaldı.Okula geç kaldın hadii sana diyorum bak hala yatıyor. Simgee hadii.

-Ne ne ne 5 dakika mı

-Evet 5 dakika.

-Anne yarım saatir konuşacağına beni uyandırsaydın.

-Bak hala konuşuyor hadi hazırlan.

-Ben işe gidiyorum kendin okula gidersin.

-Tamam.

Annemin klasik uyandırma şekli 5 dakika vardır derse  kesin 1 saat vardır. Uyku sersemi olduğum için anın da inanıyorum.

10 dakika'da hazırlandım Simge olmak budur işte .Kahvaltı yapmayı severim ama  9 10 gibi sabahın körün de yemekle mi uğraşcağım.

Okula varmama nerdeyse az kaldı.Şurada bir açık market var gidip karam alıp yiyeceğim.Karam çok güzel bir çikolata her öğün yiyebilirsiniz.

Ben böyle yürürken yanıma bir cocuk geldi bana aşık olduğunu söyleyip kaçtı.
Şaka sjnshqksksjs.

Okula da vardım.Eda bozuntusu okulun kapısının önünde bekliyor.Kesin benden bir şey istiyecek.

-Günaydın.

-Günaydın.

-Bende seni bekliyordum seni çok özledim.

-Oruspu dediğin kişiyi mi özledin.

-Ya ama ben onu şakasına demiştim.

-Dedin mi dedin ben orasına bakarım.

Edaya omuz atarak kantine geçtim. Kahve içeceğim kendime gelirim.

-Abi bana bir kahve.

-2.5

Oha bir bardak içeceğim 2.5 nedir.

-Tamam abi kolay gelsin.

Bir dakika bir dakika erkekler tuvaletine girdigim rezil olduğum erkek mi hass kesin benimle dalga geçicek.

-Günaydın Erkek tuvaletinde ki güzel bayan.

-Günaymadı hadi çık sınıfa gideceğim.

-Aa tanışmadık ama biz.

-Tanışmadığmızdandır. Tanışmak felan da istemiyorum.

-Tamam çok istiyorsun. Ben Emre

-Banane adından ne yapıyım adını.

-Hitap etmek için kullanılır.

-Vay canına beni aydınlattığın için cok Teşekkürler.

-Neyse sen sınıfına gir bende arkadaşlarımın yanına gidiyorum. Başka bir gün de daha uzun konuşmak ümidiyle görüşürüz.

-Orta parmak çektim.

Gülüp arkadaşların yanına gitti.

Bütün gerizekalılar da beni bulur zaten.
Sınıfa girip diğer gerizekalı bozuntusu Eda geldi . Konuşmadı sonunda kafa dinleyeceğim.

Iyh ders kimya hiç çekilmez. Dinlemiş gibi yapıp dinlemedim.Ögrenci taktikleri vol32182907461342147 (Sayıyı okumadan geçtiğini biliyorum sjxvsh)

Zil çaldı kurtarıcığım. Gidip hava almam lazım.

Banka oturmak için giderken birisi yine beni çağırdı çağırmazsa şaşardım zaten.

-Hey baksana

-Sana diyorum.

-Tamam bunu sen istedin.

Ahh kafam bu kafamdan ne istiyorsunuz arkadaş ya.Bir dakika bu benim kafa ma ne attı.Pezevenk.

Merhaba Arkadaşlar Bölümü biraz bekletim kusura bakmayın.Yazım yanlışları için de Özür dilerim..

InsAllah bölümü seversiniz.
Hepinizi öpüyorum. 😍😘😘😘






Gökyüzü Kadar MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin