Gözlerimi kırpıştırarak babama baktığımda dejavu olmuş gibi hissettim.Mağlum aynı balkondan binlerce kez atlarken,yine binlerce kez babama yakalanmıştım.Şimdi aynı sözleri birbirimize söyleyecektik.
"Babacım!"
"Kızım?"
Yeşilçam sahnelerini de yaşadığımıza göre, artık gelelim kuru fasulyenin faydalarına...
"Niye balkondan atlama gereği duymuş benim güzel kızım?"
Ya biliyordum!Kızcağını bil- Ne dedi?Babam az önce güzel kızım mı dedi?Kafasına saksı düştü herhalde zavallı adamcağızın.Eyvah eyvah!
Babası genç yaşta nalları dikti dedirtmem!Babamın yanına gidip, yavaşça elimi anlına koydun.
"Haydi baba geç içeri,bu mevsimde hasta nasıl oluyorsun?Gerçekten bilmiyorum. Eeee senin ateşin de yok.Baba küseceksen şimdi küs diğer türlü çekiyorum bayağı"
Babam hafifçe kıkırdarken "Hadi geç içeri kızım,size demem gereken birşey var."Ya ponçik babam ya.Bana küstüğü zaman asla sesini yükseltmez,kabadayılık taslamazdı da heralde bu sefer fena kızmıştı.
"Eheheh"diyerek pek de samimi olamayan gülüşümden gönderdim.Babam önden eve girince ben de mecbur olarak arkasından kapıyı kapatmak zorunda kaldım.
En rahat koltuğa yerleştikten sonra,Boğazını temizledi benim canım babam."Patron beni terfi etti"Diye aniden konuşunca içtiğim su da boğazımda kaldı haliyle.
E baba yani,insan alıştıra alıştıra söyler ya.Sultanım yerinde heyecanla kıpırdarken;"E nasıl oldu bu iş? Anlat bakalım."
Konuşmasına bakmayın annemin.Şu an bütün dişlerini bize göstererek, heyecandan duramaz halde söylüyordu.
E tabi o dişlerin güzelliği...Gerçi benim de harika dişlerim yoktu.
Babam konuşmaya başlayınca evde bir sessizlik oluştu."Geçen gün bir çocuk yolun ortasında ne yapacağını bilmez halde sağa sola bakınıyordu.Gelen geçen çocuğa korna çalıyor,onu azarlıyordu.Yazık üstünde de kıyafet namına birşey yok.Biliyorsun hanım bizim durumu da."
Annem dertli şekilde kafasını salladığında babam devam etti;
"Elimden geldiğince çocuğun karnını doyurmaya çalıştım.Pazara götürüp iyi kötü birşeyler aldım ama bu esnada birinin beni kamerayla çektiğini bilmiyordum.Haber bütün internete yayılmış 'Adam gibi adam' başlığı altında.Bu durum beldeye kadar da ulaşınca belediye bugün bana zarf verdi.Teşekkür ettim ama kabul etmek istemedim.Zorlayınca da kabul etmek zorunda kaldım.Kameralara poz verdim.Yarın haberlere çıkacakmışım.Bu arada da zarfın içinden para çıktı.Baya bir para.Patronunuz da duyunca terfi aldım.Tebrik etti hatta"
Babam sırıtarak Bana döndüğünde hipnoz olmuş şekilde anın şokuyla onu izliyordum.Hani baya bir sevinirsiniz de kalırsınız ya aynen öyle olmuştum.
" Kızımı da unutmadım haliyle"derken annem sırıtarak bana bakıyordu.Babam yüz lirayı elinde sallarken "Sağol canım babam.Pamuk şeker kalplim benim."
"Kızım benim" diyerek sarıldı.Annemle döndü."Hanım sen de şunu al da kendin için bir pazara çık."Annem de benim gibi sarıldıktan sonra "Ben içeri geçiyorum."Diyerek odama geçtim.
Kendimi yatağa attığım an cebimdeki telefon titreşmeye başladı.Okuldan birisidir herhalde diyerek telefonu açıp baktığımda gözlerimi büyüterek ekrana baktım.
Engelli:Babanın terfi etmesine çok sevindim .
Engelli:Seni mutlu görünce, daha çok sevindim haliyle.Hep gülsün o güzel yüzünden hiç gülücükler eksik olmaz inşallah.
Engelli:Birgün beraber çekirdek çitleyip,lolipop yiyeceğiz.Hastalığını beraber atlatacağız.Kulağın düzelecek.Söylediğim herşeyi daha iyi anlayacaksın.
Engelli:Sana değer veriyorum...
Maşallah kimse bu kişi artık.Sol kulağımın tamamen olmasa da az duyduğunu biliyordu.Tamam şükürler olsun iyiydim yine ama fısıltıları tamamen duyamıyordum.Sadece ağızlarını kımıldatıyorlar gibi geliyordu.
Bir dakika!Babamın terfi etmesini nerden öğrendi bu lan!Ha,şey olabilir internete video yayılınca o da görmüştür diye geçirdim içimden.
Mutlulukla gözlerimi kapadığımda içimden 'Belki de engelli iyi biridir.' diye geçirdim.
-Merhaba!Sizce Seren'in babasının video sunu kim çekti?
-Acaba engelli iyi biri mi?
Bence Seren'in babası çok ponçik bir insan.LÜTFEN düşüncelerinizi
esirgemeyin💕💕00yakamoz adlı kullanıcı sağolsun hep destek çıktı.Şiirlerine bakarsanız çok mutlu olurum👏👍👌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesaşk~Texting~
Hài hướcHiç bu kadar uzak ve bu kadar da yakın olmamıştım... "Sen miydin görüldü atan?" *** Mesaşk isimli ilk kitaptır! # 8 ağustos 2017 de yayımlanmaya başlanmıştır! *** "Maviyi sevdiğim kadar seviyorum seni..." "Maviyi sevdiğim kadar nefret ediyorum...