Printre vampiri [Yaoi]

487 14 0
                                    

Totul a inceput cand Allen Toshiro si-a pierdut familia intr-un accident de masina.Imediat dupaceea casa lor a luat foc,dar doi oameni l-au salvat si l-au dus la casa lor,in Shizume.Casa era mare cu un singur etaj.L-au dus intr-o camera de la etaj.Camera in care statea avea doua dulapuri ,un birou,un candelabru,peretii erau de culoarea albastra si doua tablouri.Cand se uita pe birou vazu o poza cu oamenii care l-au salvat si inca cineva,dar acea persoana nu se vedea pentru ca poza era taiata.Baiatul auzi usa deschizandu-se si se sperie ,lasand poza inapoi pe birou.La usa erau acei oameni .Unul dintre ei il vazu speriat.
-Ai patit ceva?
-Nu,doar ma uitam,spuse Allen.
-Esti sigur?
-Mai sigur de-atat n-am fost in viata mea.Daca nu va suparati eu o sa ma duc sa ma plimb.
Cei doi se dadu din usa pentru al lasa sa treaca.
-Allen ,sa fi acasa la ora 8:00.
-Am inteles.
Cand iesi afara ,soarele ii batu drept in ochi.Cum nu vedea nimic se impiedica si cazu.Pe partea cealalta a drumului erau doua fete ,vazand ce s-a intamplat incepura sa rada.Allen se ridica si isi puse mana la spate.
’’  -Va radeti voi,dar daca ati fi cazut voi nu vati mai fi ras .’’
Merse mai departe.Cand era langa un colt ,fara sa stie si sa vada ,dadu in cineva..Cum nu-si putea tine echilibru ,era sa cada,dar aceea persoana il prinse de mana si il trase la el in brate.Vazand unde se afla,inrosi .
Acea persoana ii dadu drumul,dar mai intai il saruta pe frunte,apoi spuse:
-Sa te uiti data viitoare si sa ai grija.
Baiatul nu spuse nimic,decat dupa ce isi dadu seama ca inca il tine de maini.
-O sa am.Multumesc,ii spuse Allen,iar dupaceea fugise pe langa silueta.
Ajunse la coltul care se afla pe partea cealalta a drumului,isi trase sufletul dupacare se uita in spate.Nu vazu pe nimeni.Se uita la ceasul de la mana si vazu ca este ora 7:20.Merse acasa pe drum pentru ca nu mai vroia sa loveasca pe cineva.Cand ajunse acasa merse in camera lui.In incapere era femeia care il salva.
-Ai venit mai devreme.
-Nu am vrut sa vin tarziu.In plus n-am avut ce sa fac .
-Te-ai intalnit cu cineva?
Auzind intrebarea ,nu ii raspunse.Obrajii i se facura rosii cand isi aminti ce s-a intamplat.Isi lasa capul in jos si ii spuse femeii:
-Nu.
-Esti bine?
-Da.Mi-e putin somn.
-Bine Tu calcate ,eu ma duc pana in camera mea sa duc hainele astea.
-Noapte buna!
-Vise placute,ii spuse femeia inchinzand usa in urma ei.
Baiatul se intinse pe pat ,se acoperi si isi inchise ochii.
Dimineata,Allen se trezi la ora 7:30 pentru ca trebuia sa mearga la scoala.Se imbraca cu o camasa si o pereche de pantaloni .Inainte sa plece le spuse celor doi parinti ca merge la scoala ,sa nu se intrebe unde pleaca si de ce nu le spune si lor.Ajunse la scoala.La intrarea in curtea scolii era o placuta pe care scria’’ [font=georgia,serif]Ashinaka High School[/font]’’.Cand ajunse in fata clasei lui,isi spuse mai mult pentru el:
’ Nu poate fi asa de rau.’’
Deschide usa si ramase stana de piatra cand vazu ca unii baieti se sarutau intre ei si baieti care se uitau la el de parca ar fi vrut sa-l bata.Pe usa intra un profesor care il vazu .
-Tu trebuie sa fi Allen ….Toshiro , noul venit.
-Poate fraierul venit ,spuse unul dintre baietii care se sarutau inainte de a veni profesorul .
-Domnule Rio,fi mai cu bun simt.
-Dute ….,ii spuse baiatul ,dar simtind ca baiatul de langa el ii pune mana pe picior si incepe sa il mangaie incet,se opri.
Allen nu intelege cm poate sa vorbeasca asa cu un profesor.
-I-a loc langa Jonathan,ii spuse profesorul .
Imediat dupa ce se asease,incepu ora .
-Cine are un creion si o foaie pentru Allen?
Nimeni nu se ridica ,inafara de un baiat.Allen ii vazu fata si isi dadu seama ca la mai intalnit undeva.Acel baiat era silueta in care dadu si cel care l-a ajutat sa nu cada.Era imbracat in blugi ,o camasa alba si jacheta neagra.Avea parul roscat si nu prea lung ,nici prea scurt,ci era perfect pentru el.Isi intinse mana unde avea foaia si creionul spre mine.Le i-au din mana lui si le pun pe banca.Mana lui la atingere era rece .
-Mi-l dai dupa ora .Si apropo ,arati bine,ii spuse baiatul zambind.
-Mutumesc,cred.
Dupa ce se terminase ora,toti iesira in pauza.In clasa mai ramasera Allen pentru ca trebuia sa astepte profesorul cu cartile.Usa se deschise si intra baiatul care ii dadu foaia si creionul.Se apropie de Allen si il intreba:
-Astepti pe cineva?
-Da.Pe profesor ,sa-mi aduca cartile.Poftim creionul.
-Mersi.
Baiatul merse spre usa .Inainte sa iese din clasa ii spuse lui Allen ca nume lui este Zero Yuuzo ,iar dupaceea iesi din clasa.Dupa ce plecase veni profesorul cu carfile.Ii spuse sa semneze pentru primirea cartilor  si ca poate sa plece acasa.Facu ce i se spune.Lua cartile in brate si iesi din clasa.Cobora scarile.Cand mai avuse de coborat cateva drepte,se impiedica si cazu cu tot cu carti.
’’ Nu iar!,se planse baiatul.’’
Zero il vazu si alerga la el ,il ridicase prizandu-l de spate.Ii dadu drumu.
-Multumesc! Nu se va mai intampla…Sper.
Barbatul se puse si ii stranga cartile de pe jos.
-Nu trebuie sa-mi strangi cartile.
-Ti-am spus sa ai grija.
Zero ii prinse mana si-l trase jos.

Printre vampiri [Yaoi]Where stories live. Discover now