Primul sarut

183 11 0
                                    

-Promite-mi ca vei avea grija.
’’De ce trebuie sa-i promit lui ceva?Nici nu il cunosc.’’
Allen se ridica.
-De ce nu vrei sa-mi raspunzi?
-Nici macar nu te cunosc si de ce sa-ti promit ceva tie?Normal ca o sa am grija,isi ridica putin vocea.
Zero se ridica si ii dadu cartile.
-Multumesc ca m-ai ajutat si scuze ca am tipat la tine,oricum nu mai conteaza.
-Zero ii prinse mana si ii spuse ca pentru el conteaza.
-Ce?,imi maresc ochii cand aud ce spune.
Baiatul il impinge la perete si ii pune mana pe obraz.
-Ce vrei sa faci?
Brunetul nu ii raspunse,dar in schimb isi lipi buzele de ale baiatului.Acsta isi strecura limba printre buzele lui Allen si ii cerceta fiecare coltisor.
Allen il prinse de jacheta si il impinse.
-Ce crezi ca faci?,il intreba batandu-i tare inima.Zero nu il baga in seama ,il prinse de maini si il trase in bratele lui inconjutandu-i talia cu mainile.Inrosi.Nu trecu mult timp si in spatele brunetului se auzi o voce.
-Alt loc nu v-ati gasit?Puteati sa mergeti in baie sau in alt loc,unde nu va vede nimeni.
-Sa sti ca aici nu se intampla nimic si nu ii treaba ta ce facem.Cand o sa fie treaba ta o sa-ti spunem si tie ,dar pana atunci poti sa pleci,ii spuse Zero in timp ce imi dadu drumul.
-Daca iti place de el atunci de ce pleaca?
Cand se intoarse nu-l mai vazu nici pe Allen,nici cartile. Merse pe urmele lui,dar il pierdu cand iesi din curtea scolii.Baiatul  se intoarse inapoi in clasa stiind ca se va intoarce maine.
A doua zi ,alarma suna zgomotos pe birou.Allen se trezi,opri alarma,isi lua o pereche de adidasi si un trening pentru sport.Isi lua ghiozdanul si le spuse parintilor adoptivi ca placa.Pe drum isi aminti de ziua de ieri.Isi scutura capul pentru a uita,apoi merse mai departe.Cand ajuns la scoala isi lasa ghiozdanul si se aseza pe scaun,asteptand.Zero se tot uita la el ,dar baiatul nu-l baga in seama.Vazand asta brunetul nu se putu abtine si merse la el.
-Acum de ce nu ma mai bagi in seama?Ce ti-am facut?
Allen se uita la el.
-De ce crezi ca mi-ai facut ceva?
-Daca e vorba de ziua de ieri….
 -Nu e vorba de asta,bine?
-Atunci de ce nu ma bagi in seama?
-Si acum ce fac?
-Acum,dar inainte?
-Ai venbit sa te certi cu mine?Sa sti ca nu numai tu existi.
Zero nu mai zise nimic si merse inapoi la banca.
-Eu nu as mai vorbi cu el,ii spuse Jonathan.
-De ce?De ce sa nu mai vorbesc asa cu el?Si oricum el a inceput.
-Poate se enerveaza si…..
-Si ce?
-Daca vrei sa sti mai multe,vino dupa ore la adresa asta.
Baiatul ii puse pe banca o foaie cu adresa.
-Daca vin la adresa asta unde voi ajunge?,intreba Allen,curios.
-De ce vrei sa sti?
-Fara motiv.
-Daca ii fara motiv,doar vino.
-Dar…
-Uite,daca vrei mergi daca nu,nu.
-Bine.O sa vin.
Jonathan se uita in alta parte si zambi.Allen se intoarse spre brunet si il vazu cum se uita la el.Cand se termina ora,toti mergeam la sport.Se suna de intrare iar toti ceilalti baieti se indreptau spre clasele lor,dar nu inainte de a se saruta cu prietenii lor din clasele mai mari sau mai mici.Allen nu suparta ca doui baieti sa se sarute.Se intoarse si simti cum cineva il atinge pe umar,era Zero.
-Urmareste-ma cu privirea.
Baiatul ii privi pana cand brunetul se saruta cu un baiat.Il saruta pe buze apoi pe gat.Allen isi intorse privirea.Un baiat de pe banca ii vorbi:
-Nu-ti place?
-Nu dar tie iti place?
-As face-o chiar si cu tine.Daca nu ai prieten.
-Nu,nu am prieten cu care sa ma sarut.Oricum nu imi trebuie.
-Cum zici.Vrei sa vi la mine acasa?
-Acum?
-Dupa ore.
-Scuze dar merg la altcineva.
-Iubit sau prieten?
-As zice prieten,daca ar fi.
-Bine.Mi-a facut placere sa vorbesc cu tine Allen.
Clopotelul suna de intrare.Ne asezam pe doua randuri.Il vazu pe baiat si il intreba:
-Tu trebuie sa fi noul elev.Care e numele tau?
-Numele meu este Allen Toshiro.
-Bine.Acum sa incepem cu cateva exercitii apoi vom alerga cateva ture de teren.
Dupa exercitii ,toti ne pregatisem pentru alergat.
-Alergati toti in ritmul vostru si cate ture puteti atat alergati.
Nici nu apucase sa faca un pas ca unul dintre colegi ii facu piedica.
-Ce impiedicat.Nici nu sti sa te ti pe picioare.
Zero il ridica,il lua de mana si alerga.
-Pot sa alerg si singur.
Acesta nu ii spuse nimic.
-Acum faci pe surdu?
Brunetul se opri intorcandu-se spre baiat.Nestiind ca se intoarce Allen se lovi de el.Zero zambi.Facu un pas inapoi si vorbi:
-Scuze,spuse acesta inrosindu-se.
-Vino sa alegam mai departe.
Alega cateva ture,apoi mersera amandoi dupa ghiozdane.Inainte sa plece brunetul ii dadu o foaie si ii spuse sa o citeasca acasa.Cand ajunse acasa parintii lui il asteptase in hol.
-Buna.Sa intamplat ceva?
-Nu,doar ca trebuie sa plecam undeva.Imi promiti ca vei fi cuminte si ca nu iesi afara?
-Va promit ca voi fi cuminte.
-Si ca nu vei iesi?
-De fapt trebuie sa merg undeva,dar promit ca nu voi sta mult.
Dupa ce plecase,Allen merse la el in camera.Se imbraca cu o bluza,pantaloni,se aseza la marginea patului si citi foaia de la Zero.Pe foaie scria:
 
       “Vino maine la hotelul Night in camera 756.Stiu ca te intrebi ce este in camera 756.Este apartamentul meu.Te astept la ora 7:36.’’
                                                                                                                                   
                                                                                                                                                 -ZERO-
 
-Nu cred ca ma vor lasa,dar vad eu ce fac.Pana atunci ma duc la adresa data de Jonathan.

***

Vazand unde a ajuns se mai uita o data pe foaie si vazu ca ajunse la locul potrivit.Ajunse la o casa la care cateva geamuri erau sparte,,poarta era de fier si pe usa erau pete de sange.Inghiti un nod in gat si intra pe poartra.

Printre vampiri [Yaoi]Where stories live. Discover now