Pe ambele parti erau trandafiri de culori inchise.Vru sa iese din curte,dar usa de la intrare se deschise.Allen se intoarse si vazu o umbra care ii facu cu mana,sa vina inauntru. -Bine.Chiar daca cred ca este o idee rea. Merse inauntru si nu mai vazu umbra.Usa se inchise in urma lui.Pe fiecare usa se afla o cruce neagra.Merse mai departe pana ajunse in fata unei usi cu o cruce rosie.Dintr-o data smti pe cineva cum il atinge .Nici nu se intoarse pentru a vedea acea persoana ca cel din spate il impinse in acea incapere.In fata lui erau trei barbati printre care si Jonathan -Ia uite ce avem noi aici,spuse unul din acei barbati si isi trecu limba peste buza. -Eu l-am chemat ,chiar daca voi mi-ati spus sa nu aduc pe nimeni. -Sti bine ce patesti daca aduci pe cineva aici.Dar sa sti ca e dragut.Poate sa stea.Dupa ce faci ce vrei cu el,adul si la mine in camera sa ne ’’jucam’’ putin. -Ce?,il intreba confuz Allen. -Glumea.Vino! -De fapt eram serios. Jonathan il lua de mana si il trase dupa el.Nestiind ce sa spuna,Allen il intreba: -Sunt rude cu tine? -Mai mult.De fapt ce iti pasa tie? -Am crezut ca ai parinti,oricum nu par ei a parinti si in plus sunt barbati.Stai,ce tot spun aici? Acesta incepu sa rada.Allen isi trase mana. -De ce m-ai adus aici daca nu-mi raspunzi la intrebari?Si unde mergem? -Tu ai vrut sa sti mai multe informatii despre Zero,nu despre mine.Acum vino! -Unde mergem? -Taci si vino! Allen nu mai spuse nimic si il urma.Nu trecu multa vreme si ajunse in fata unei usi,doar ca aceasta usa nu avea nici un fel de cruce.Cand intra,Allen,ramase confuz.Camera era albastra cu multe ,dar foarte multe jucarii de plus si alte lucruri pentru copiii mai mici. -Ai frati mai mici?,il intreba inca confuz. -Nu,de fapt camera este a mea. -Macar camera asta nu ma sperie. Auzind cuvintele spuse de Allen,Jonathan zambi. -De ce zambesti?Nu sunt chiar atat de haios. -Nimeni nu mi-a mai spus asta pana acum. -A,nu stiam. -Nu-i nimic.Mi-a placut ce ai spus despre camera.Aseaza-te pe scaunul de langa pat. Dau afirmativ din cap. Ce-ai vrut sa spui la scoala,cand ai spus sa nu-i vorbesc asa lui Zero? -Chiar vrei sa sti? -Nu de aia m-ai chemat aici? -Ti-am spus pentru ca…. Usa se deschise si intra barbatul de mai devreme.Se intinse pe pat si il intreba pe Jonathan: -Eu va las,sau vi rusine sa vorbiti cand sunt eu aici?,intreba Rido. -Te superi?In orice caz,de ce ai venit aici? -E casa mea pot sa merg unde vreau.Daca vrei pleaca tu,dar lasa-l pe el. -Tu m-ai adus aici si mi-ai spus ca camera asta este a mea.Chiar tu mi-ai spus asta. -Da,pana a venit dulceata asta,care e numele tau? -All…. -Taci.Nu-i spune nimic.Oricum lui nu-i plac baietii sau barbatii. -Ar trebui sa-i placa si sa se obisnuiasca cu asta. Barbatul se ridica de pe pat si merse langa Allen.Se apropie de urechia lui si ii sopti: -In curand vei fi al meu,papusa. Iar apoi iesi pe usa,facandu-i cu ochiul. -Ce ti-a spus?,intreba baiatul curios si putin gelos. -De ce intrebi? -Vreau sa stiu daca ti-a spus ceva de rau sau de bine. -Mi-a spus ca in curand voi fi al lui. -Ticalosul! -Ce s-a intamplat?,il intreb vazandu-l nervos. -Nimic.Nu conteaza.Sti ceva mai bine pleaca. -Cum ramane cu ceea ce ai vrut sa-mi spui? -Vroiam sa stai cu mine,spuse acesta uitandu-se la mine. -Puteai sa-mi spui. -Nu ai fi venit.Doar pleaca,te rog,ii spuse intorcandu-se cu spatele la el. -Dar… -Doar pleaca,bine? -Eu nu am vrut sa te supar.Ne vedem la scoala. Dupa ce iesise,Jonathan,merse la birou,deschise un sertar si lua o poza cu el si cu inca u baiat stand langa doi oameni. -Imi pare rau Allen. Baiatul iesi pe usa si se indrepta spre usa de la intrare,dar nu o gasi.Deschise o usa si vazu un om spanzurat si mai multi oameni cosuti pe perete.Pe coridor era Rido.Cand il vazu alerga la el si inchise usa.Se uita la el. -Trebuie sa uiti si sa nu spui nimanui,bine?