onn-shet

139 38 25
                                    

na zsijasuaot! Esz ety Beja x redre onsht lessz! Reméldkmem teszik mad!

Eppp a parkba stelátal mikorr mekakatt a szemed ety lanyon. Fullzsirja érszékijen csilogot miköszbe ety mazsik lanyt fojtogatott.

- ASSZONDOD H NEM VATYOK TÖKLETES??😠😠😠?!?! -kiabálta, majd elökapot ety teszkós babaolótt.
Asz olot beleszurrta  a lany nyakába és hatya elvéreszni. A lány oan tökeleletes vot h én megse tuttal mosztulni!!

- Mija a neveed teeeee?! - kérdeszte.
- [T/N]. - válazoltad félenken mee félté h tegd js mekoll.
- Najofan! Te gyasz ha errő bérkinek beszész mekölek tegd is!!😠😠😠😠😠!!!
- N-em fokom emontani snkinek! Megigrem! - montod félfé.
- K. - monta a titkozatos lany.
- E-es miha te need? - meg mindig felsz h megől.
- A en nevem nem mas min....
Nem tutta elmontani a nevét mee füst szátt le oszt etűnt bene!! Szomjaun elintultal hasza, mert nem tuthattad mek a krásod nevét.

*~* Másnap *~*

Mek mindig szomoruan meesz haza, mikó eszrevetted h maa hnap van! Na, mondod akko mennyunk suliba inkabb. Natyon ehés vagy, de nem vót nallad kaja. Szerencsére pont vót egy elütött mókus elötted. Felveted és meketted. Finom vót, de az elötütt sünt joban szercsyszed.

*~* Az iskolában *~*

Miko bementéé a osztájbe akko legnatyod h leknagyob megelepetésedre ott vót a tegnao látaott lány! Most vetted eszre h mijen szep baena hajja van! Gyorsan odasijettel hozza, majd megkereszted h h-h itt van. Asszonta h mááá első osztáj óta idejar. Jaj ma  emlekszem a nevire! Hiszen ő a Beja!

Ellőkappta a telfonját. iPhone 17081761708'''''>£>±]÷]\(±-ja volt, rózkoldos. Telepatikus kepeségejivel rajött h ertesíttésje van. Hirtelen a pofátba nyomta a telefont, h nezzed man meg e lekujabb kammontjét ami a konyvére jött. Az vót a kommentbe h mijen szar a knyve mek minden. Montad Bejának h agggya man oda a telefonját, el szeretnéd olvasni a könyvét. Baje átaggya a telefont, maj d nekilácc az o,vasásnak.

Fél év múva, mikor elolvastas mind a 7 rezst, asszondod Bejának h:

- Há tényleg szamalom a könyved!!! És tullsagosan is egolyista vagy! Irni se tucc!
- MIT MONTAAAAA??😠?!?! MINGYA JELENTELEK TEGED IS TISZTA SZAMALOM VAGY!! CSAK IRITYA VAGY A TEHECCSÉGEMRE! - monta Beja, majd előkapta az a teszkós babaollót amivel a lanyg olte mek a pakba.
Kikapta a telezsont a kezedböö ozt beledakaratszurninaz olot, de te odabbugrota.

Elkezstel futni de beja jot utanad. Kifutota a sulibo majf  len ah utszan futota tovab. Hirtelen egy gyonyöru eplulet elott vota. Az vot kijirva  a kapujara h "Ejdzsi kötepsuli". Mondod befucc ite, oszt mekatlálod Betttit. Betttikej ep sokolozik Edemmell, de tehged nemmerdekklet, me Bejá elloll akarthleb vutni. De nemm síkerolt, ne Bejá joll tud fütni iss. Elkapppotd tegedd, azstán megoolt. Dw tz e melenultel ellola es bodogan 3tel. 😍😘😘😜🙂😋😃😆🙃😌🤓😇😂😆😄😝😙😘😌😃😆🙃😆😙😝😊😋🙃😌😊😝😊😝😘😝😗😜🤓😍😜😜😙😄😝😃😇🙃😆🤓😌😊😇😄😆😎😝😘😋😄🙃😆🐷🐵🙊🐵🙊🐷🐶🐽🐨🐺🐵🐮🐯🐨🐨🙊🙊🙊🐥🐵🐥🐯🐒🐵🐒🙊🐵🐷🐨🐽🐨🐺🐦🐥🐵🙉🚛🚨🚖🚘🚒🚨🚨🚘🚨🚖🚨

Somogyi Bea Tények + HeadcanonokOnde histórias criam vida. Descubra agora