5.

71 8 3
                                    

A Nonis incidens óta a tánctanár szúrós tekintettel követte minden mozdulatomat, és a fiúkat is rendesen túldolgoztatta. 

Számtalanszor hallottam edzések után, mikor már az edző is elment, hogy mennyire le vannak fáradva.

A második japán album.

Mennyi kicseszett időt belefektetnek ebbe.

Hány éjszakán át hanyagolták az alvást, hányszor lemondtak a pihenésről.

Ez a banda, ez a hét srác – a fenébe is, tinédzserek – soha, de soha nem fognak nekem csalódást okozni.

Tudom, mert megbízok bennük.

Megbízok bennük, mert tudom.

Tudom, hogy megéri mindezt, ez a kemény munka.

És látva azt, hogy ők mennyit dolgoznak, én...

...Én még annál is többet akarok segíteni.

***

A telefonom hangos csörrenéssel keltett fel. Kikászálódtam az ágyamból, majd monoton és fáradt hangon beleszóltam a telefonba, anélkül, hogy megnéztem volna, ki hívott.

 – H-Halló?... 

 – (K/n)! Már azt hittük meghaltál! – hallottam Jin hangját a vonal másik végéről.

 – Mr. Kim?... Miről beszél?...

 – Jaj, hagyj már! Ne "Kimezz"! Neked csak Jin vagyok!

 – I-Igaz is. Miért hívtál?...

 – Már háromnegyed órája itt kellene lenned a fotózáson!

Abban a szent pillanatban felültem az ágyamban.

 – A-a fotózás MA van?! – tettem fel a kérdést kétségbeesetten.

 – Hát persze! Most szabadultam el a sminkesektől! – válaszába belevegyült Jungkook ismerős hangja, amint felteszi az egymillió won-os kérdést: "Hol a francba' van (B/n)?". Ezen a becézésen még mindig csak mosolyogni tudok

 – Basszus!

 – Nyelvezet, ifjú hölgy! – nevetett fel "eomma".

 – Már készülök is! Húsz perc és ott vagyok!

 –  Legyen tíz! A direktor már tiszta ideg!

 –  Az istenit--!

 – (B/n)!

 – Sietek! – köptem ki gyors, majd letettem a telefont és rohantam is a fürdő felé.

 ***

Ha annyi ezresem lenne, mint ahányszor elkéstem, olyan gazdag lennék, hogy 24/7 Gucci ruhákat viselnék. Taehyung biztos támogatná ezt az ötletet.

Levegőért kapkodva kászálódtam ki az autómból, és egy parkolón keresztül átsétáltam a fotózás helyszínéhez – egy delikvensek által előszeretettel szétgraffitizett kilátótoronyhoz.

 – (B/n)!~ – hallottam Hobi és Tae hangját a torony melletti sátrakból.

 – Rohanok! – mondtam, majd odafutottam a sátorok egyikéhez. Ledobtam a táskáimat a padok egyikére, majd odaléptem a direktorhoz. Mélyen meghajoltam, és felnéztem a sörhasú férfi arcára.
 – B-Bocsánat, uram! Tegnap késő estig dolgoztam, és nem bírtam reggel felkelni...

 – Ms. (V/n), egy menedzsernek lenni hatalmas felelősséget jelent. Nem csak magadért és munkádért vagy felelős, de a fiúk karrieréért is!  Ha nem tudsz dolgozni, nem fogsz dolgozni! – emelte fel a hangját.

 – É-értem. Elnézését kérem.

 – Ne csak tőlem kérjen elnézést, hanem a fiúktól is! – mondta, majd felháborodottan hátat fordított nekem, és elment a fotográfusok felé.

Én pedig szintén hátat fordítva odasétáltam a sminksátorhoz, ahol a srácokat "csinosítgatták".

 – F-fiúk...!
 
 – (K/n) Noona! – villantotta rám játékos mosolyát Jungkook.

 – Már vártunk Babe, hol voltál? – karolt belém Namjoon, piszok nagy mosollyal az arcán.

 – B-Babe? – pirultam el.

 – Csak szívat, nyugi – mondta Yoongi higgadt hangon. Biztos álmos még.

 – Á-áh, értem – nyeltem egy nagyot. – A-amúgy meg elaludtam. Bocsi... A koncertes papírokat intéztem. Úgy néz ki, hogy Szöulban telt ház lesz. Inkiyago-t még most számolom.

 – Király! – bokszolt a levegőbe Hoseok.

Az egyik fotográfus elordította magát.

 – FIÚK! KAPJÁTOK FEL A SEGGETEKET! FÉNYKÉPEZÉS VAN!!!

Mind a heten fáradtan felnyögtek.

 – Yoongi-Hyung, fáradt vagy még? – hajolt oda hozzá Jungkook.

 – Jungkook-ah, egy hajszál választ el attól, hogy szétverjek a bandán, csak azért, mert felébresztettetek – vonta fel morcosan a szemöldökét a kis méregzsák, mire a maknae gyorsan elengedte a vállát.
 
A hét srác nyögve nyelősen felsétáltak a torony lépcsőin, és az egyik korlátnál felsorakoztak.

Lent, az egyik sátor elé kiülve, egy kávé társaságában figyeltem a történteket.

A srácok néha lekacsintgattak az én kis nézőteremre, néha egymásba karolva nevettek valamin.

Jó volt látni, hogy mennyire szórakoznak.

- Pár hét múlva -

- Pár hét múlva -

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Where Two Paths Meet - BTS × OLVASÓ FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora