✖Nįnę✖

2.9K 210 23
                                    

*Uživatel/ka Min Yoongi vám odeslal/a žádost o přátelství*

[Ano]  Ne

Yoongi: Ahoj.😄

Taehyung: Ahoj...Potřebuješ něco?☺

Yoongi: Nene jen kluci někam šli a ty tu si jediný online.😐

Taehyung: Kam šli?😄

Yoongi: Nemám rád zimu takže šli na pláž si po sobě házet sníh nebo rovnou písek.

Taehyung: Klid zítra jsou vánoce to zvládneš. Taky zrovna nemám rád zimu.

Yoongi: Jimin se mě snažil dotáhnout ven, ale to bych potřeboval tak 4mikiny 5bund 3 čepice 4 šály 2 kalhoty vysoký boty 3 rukavice...

Taehyung: To ti je taková zima?😄

Yoongi: Ono se to nezdá, ale teď jsou vychřice. Takže je zima a všude lítá snih a nejde skoro okolo něj vidět. Teď je to dobrý, ale večer? To jsem šel vyhodit koš a myslel jsem, že země bude sněžný muž...Doufám, že kluci přijdou včas, protože na pláži jr to obzvlášť velký.

Taehyung: U nás max večer, ale ráno je vše v pohodě. Snad se nic nestane Jungkookovi.

Yoongi: Hm? Tae Jungkook zimou žije. Miluje zimu a vubec jí prej necití ten ti půjde na severním pólu i v plavkách.

Taehyung: To ja bych umřel.

Yoongi: Asi tak no ,_, Hele Jin a Namjoon se vrátili. Tak aspoň někdo. Jiminie prej přijre zachvilku.

Taehyung: Mimochodem co je mezi tebou a Jiminem...?

Yoongi: Jsme nejlepší kamarádi něco jako bratři. Bát se nemusíš Jimin je na holky a já z poloviny.

Taehyung: Áha😇 Že si psal to v te skupině.

Yoongi: Pohoda Jiminie si myslí, že jsem roztomilý takže mě má za cukrovou vatu.😄 Já mu to taky říkám. Samozřejmě kamarádsky, protože mám přítelkyni.

Taehyung: Oh..Aha ^^ přeju. Doufám, že vám to vydrží dlouho. :)

Yoongi: Díky Tae si fajn kluk. Kdybych si psal s nima tak mě to trochu omrzelo....Krom Hoseoka. Ten tu je jen na dovolený takže tak.

Taehyung: Jo poslal mi nějakou fotku.

Taehyung: Jo poslal mi nějakou fotku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Yoongi: To je Jimin. ;)

Taehyung: *^*

Yoongi: Že je roztomilý?

Taehyung: Takový dítě *^*

Yoongi: Jungkook je dítě.😄

Taehyung: Všiml jsem si.😄

Yoongi: Akorát Jiminie teď má jinou blond. Já jswm též obarvený😄

Taehyung: Na jakou barvu?😄

Yoongi:

Taehyung: Tobě ta barva náhodou sluší

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Taehyung: Tobě ta barva náhodou sluší. :)

Yoongi: Kookie mi říka mrkev.😄 Když to řekne před Jiminem tak Jimin mu řekne černá potvoro....Ehm..

Taehyung: O.o Jimin tě nějak brání.

Yoongi: To neni kvůli tomu.

Taehyung: Vdit oba mají černou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Taehyung: Vdit oba mají černou.

Yoongi: Leva Jin pravá Jungkook.

Taehyung: Oh..*^*

Yoongi: Jimin mu tak řekl, protože miluje černou a potvora, protože Jungkook ho nazval ukňourancem. Nevím co to do mě vjelo, ale omylem jsem řekl Jungkookovi Potrat...Všichni se na mě podívali s překvapeným výrazem. A hádej jak mi říká...

Taehyung: Agh...měl by sis promluvit s Jiminiem. Ne nevím o.o

Yoongi: Množáku.

Taehyung: ._. To bylo celkém hnusné neříkej te si tak...

Yoongi:😄😄 Vdit je to sranda my se tomu smějeme.

Taehyung: Aspoň, že tak.

Yoongi: Jimin přišel celš zmrzlí Jin ho zrovna musel dát do me postele, protože mám 4 peřiny -.-

Taehyung: Roztomilý.😄

Yoongi: Jo? Jsem tu s nim a je tak ledový, že neslyším svoje srdce...

Taehyung: Romantik.😂

Yoongi: O.o

Taehyung: Neřeš *^*

Yoongi: Oke~ Už půjdu spát zkusim nějakým způsobem ho ohřát i když to bude vypadat...Divně. Dobrou ^^

Taehyung: Jojo, dobrou noc. ;)

*zobrazeno*

I am Wrong [Vkook Texting]Kde žijí příběhy. Začni objevovat