Praitoje dalyje

-kodėl tu ne...PADĖKIT PRAŠAU ATSIŪSKIt SESELĘ DAKTARĄ...padėkit.Mano balsas sumažėjo kai Zayn nutraukė lašilinę.Bet dėja aš galėjau matyti.Ir ta akimirka į kambarį įžengė Loui.Fuck.

-Loui bėk.sumurmėjau.Kai Zayn pasislėpė už durų.

-ką aš pas tave maž...tavo kraujas!?ji surėkė.Dėja jau buvo per vėlu ir ją sučiupo.

-pagaliau pasimatėm!Zayne pastūmė ją į stalo kampą o pats užrakino duris.Ji pala ką ji atsistojo ir uždėjo lašelinę.

-aš tau sakiau ,kad kitas kuris mane lies būsi tu.ji sušnabždėjo ir paspaudė pagalbos mygtuką.Ji pasiėmė peilį ir smeigė ji į Zayn.Jis surėkė ir parkrito ant žemės.Loui nubėgo prie durų ir atrakino jas.Pala aš nenoriu su juo likti.Ka man daryti jai jis atsikels?

-padėkit prašiau!Loui surėkė ir parodė į mano palatą.Ji pasižiūrėjo į mane ir į Zayn.Ji susiėmė būrna ir pribėgo prie Zayn.Pačiupinėjo jo pulsa ir atsiduso.Į palatą atbėgo keturios seselės ir du daktarai.

-mes tuoi...

-kas čia...

-aš jūs...

-Daktare...

-gyvas...

-gerai padarėt.visi vienu metu kalbėjosi ir bėgiojo į šonus.Loui buvo teisi Ji apsisaugojo nuo Zayne ir apsaugojo mane.

*po 6 sav*
*Louisos pov*
Aš čia sėdžiu jau 6 savaites tikuosi hariui gerai.Į palatą įbėgo hanna.

-Ar tau viskas gerai?ji sunerimus pribėgo prie manęs.

-man gerai, tai įvyko pries 6 savaites.ji išsižiojo.

-aš atiprašau ,kad neatėjau buvau su Emilio.pala ką ji pasakė?

-tu su Emilio?paklausiau nekreipdama dėmesio į daktara su lagaminais.

-na mes apkalbėjom viska ir nusprendėm išvažiuoti porai savaičių be nieko tik mudu ir supratau ,kad jo nebemyliu.Ačiu dievui.

-na ir gerai tai tu dabar su niekuo ane?tikuosi ji su niekuo nes jai reikėtų pailsėti jau net nesigaudo.

-taip nusprendžiau pailsėti, nors šis vaikinas laisvas ane?ji parodė į mano harry.

-dėja ne, spėk kodėl aš čia 6 savaites?pakėliau antakius ir pamačiau jos veide atsispindintį liūdesį.

-man patiko tas vaikinukas Louisas.ji pasakė vaikinukas ir pasakė mano varda.WTF.

-na aš nesu vaikinukas.nusišypsojau ir prisiminiau iš klasės vaikinuką.

-aaii tu apie tą.nusišypsojau ir pribėgau prie harrio kai jis atsisėdo.

-kur aš?jis toks mielas po miegų.

-tu ligonei šiandien išvažiuojam.Pasakiau ir jis nusišypsojo.

-kiek tu čia laiko buvai?jis sunerimo.

-visas 6savaites.aš nusišypsojau ir supratau ,kad atrodau kaip šūdmalis.Susiėmiau už vaido ir pasižiūrėjau į veidrodį.Jis nuėmė mano rankas ir pabučiavo jas.O aš kaip durnė pradėjau žvenkti.

-tai mano vardas hanna aš loui draugė.hanna neištvėrė.

-malonu susipažnti aš harris loui vaikinas.Ji įšpūtė akis ir po kiek laiko nusišypsojo.

-OOBAA loui taip greit taigi jūs susipažnot per rugsėjo pirma.ji nusišypsojo ir aš prisiminiau mokykla.Turbūt Leticija jaudinasi.Ir (Iza)bell ir visi hario draugai.

-dėja mokykloi pasklido gandas apie Loui ir Zayn.ką kaip jie visi sužinojo?Haris išpūtė akis ir pasižiūrėjo į mano akis.Jos pagaliau užplūdo ašaromis.jos bėdo taip greit ir daug.nenorėjau gyveti.visi mokytojai, draugai, klasiokai visi.Aš atsisėdau ant žemės ir susiėmiau už veido ,kad nustočiau verki.Bet 7savaites nverkti yra blogai.Tad palaidau rankas ir verkiaukiek galėjau.Haris norėjo guosti bet hanna jį sustabdė žinodama ,kad man to reikia

-aš negaliu klausyti louisa baik!harris surėkė o aš tik verkiau ir verkiau.nusiraminau kai atsirėmiau į hario lova ir tik kukčiojau kol užmigau.atsibudau nesavo lovoj.

-kur aš?po mano pasakymo pajaučiau apkabinima.

-aš tave išmečiau iš mokyklos ir pasakiau viska tėvams jie visai nepyko suprato tave ir pakviečiau tavo drauges čia jos dabar apačioj.jis toks mielas

-ar tai tavo namas?paklausiau.

-taip, aš sukroviau tavo daiktus ir atvežiau čia tėvai suprato net džiaugėsi mane apgyrė jie sakė atvažiuos rytoi.kaip fainai niekad nesitikėjau tokio jo.

-ačiu.pabučiavau jį.po ilgo pasokojomo visom klasiokėm jos sakė ,kad jos labai džiaugiasi ,kad gavau tokį bachūrą ir sakė ,kad visiem praneš apie Zayn.

*po 3mėn.*
-kelkis mažut.haris pabučiavo man į žandą.

-aš jau gal tau padaryt nusryčių?paklausiau.

-na ne ačiu mum šiandien yra užduotis.jis surimtėjo.

-kokia?tikiuosi jis nekalba apie Zayn.

-dėja žinau ,kad tu nori jį pamiršti bet šiandien teismo diena.o dieve zayn pasiskundė ,kad aš jį bandžiau nužudyti betaš tik gyniausi.

*po valandos*
Mes sėdim salėje.Atėjo teisėjas.Visi atsistojom.

-nukaltėjusis kalba.teisėjas prakalba.

-ji mane tiesiogine to žodžio prasme!Zayn surėkė.

-tylos!teisėjas parodė į Zayn ir pasižiūrėjo į mane ir leido kalbėt.Aš viska papasokojau ir kadangi jis jau pasakė savo versija „aš jį pasmaigiau”taigi teisėjas mane suprato ir atėjo teismo pabaiga.

-gerai aš nusprendžiau nors ir panelė Louisa daug patyrė bet negalima atimti gyvybės žmogui taigi mano sprendimas yra...
*intriga.Vote.*

the seakret of love (H.S & L.T.)Where stories live. Discover now