Praitoje dalyje
-kodėl aš drakonas o ne prinsas harri?pakėlęs galvą pamačiau... zayn?-ka tu... zayn...
-taip mane ištraukė bet šį karta pasistenksiu ,kad ir neį.nespėjo pabaikti kai jam vožiau ir jis parkrito.Išplėtė akis ir nusišypsojo.
-tau patika?-galiu ir dar!surėkiau.ir loui surėkė virsui laiptu.
-ne nemušk jo!
Iš jos rėkimo suprantama ,kad ji negirta bet is rėkimo sutoti atrodo kad ji būtu girčiausia. Ji pribego ir pakelė zayn.-harri palik jį!loui surėkė ir aš jam trenkiau dar kart.loui priėjo prie manęs ir tarp mūsų liko maždaug 5 centimetrai.
-ar tu žinai kas mums grese dabar?ji pamojavo su pirštu man priesš veidą.
-ką jis tau sakė kuo jis tave prigyrdė?paklausiau.
-nežinau tiesiog viena akimirka matau zayn prie mūsų durų slenkščio o kita jis man grasina.tai pasakiusi atsitaukė.
-ka jis tau sake?ji pasižiūrėjo į Zayn ir pakįlė jį.
-Zayn tu gyvas?ji verkia?
-aš čia, aš gyvas bet tu mano žodžius prisimink louisa loukey!jis surėjė ir atsistojęs išėjo.Loui susiėmė už veido ir pradėjo kukčioti.
-Ką jis tau sakė po velių!aš pagaliau pratrūkau.loui toliau verkė bet tyliau.
-atsakysi man ar ne?surėkiau ir paėmiau ją už alkūlių.papūrčiau.šia akimirka ji tik šniurkščiojo ir stengėsi nepravirkti.Aš to taip noriu, taip noriu ją pravirgdyti bet tie supisti pinigai!
-harri gryšk į realybę.ji sušnibždėjo.Ji mano ,kad aš tas psichinis bet nea aš suprantu ką darau.Aš nusijuokiau ir sviedžiau ją į sieną.Ji suklykė iš skausmo o aš apsisukęs nuėjau į viršų.Girdėjau ją apačioje verkenčia gal 3 valandas.
-tu užsikiši ar ne!?surėkiau o ji truputį nutilo bet vis tiek girdėjau ją.Nakti atsikėliau ir nuėjau pas loui.Ji vis dar verkia?Priėjau prie jos ir atsitupiau.Palietęs jos petį ji sukrūptelėjo ir pasižiūrėjo į mane.O DIEVE!Ji visa kraujuota, tušas nubėgęs, akys raudojos ji tokia šalta.Ji vis dar kukčiojo.
-ar aš tave prikėjau?paklausė ji.
-kodėl tu?-eime į lovą.paėmiau jos ranką.tymtelėjau o ji ranką ištraukė.
-nelabai noriu.ji sušnabždėjo.Ji turėtų džiauktis ,kad aš kviečiu ją.
-atleisk dėl šiandienos mažyt aš nenorėjau taip tavęs sužeisi aš tiesiog nesuprantu kodėl tu jį gini.atsiklaupiau.
-aš... aš... aš... aš bijau tavęs harri.ji pajižiūrėjo man į akis.
-tiesiog permiegok visa naktį lovoje ,kad aš nesinervičiau gerai?paklausiau ji tik liktelėjo ir atsistojo.
-au! ji surėkė ir parkrito ant žemės.
-ar negalėjai stipriau mesti ,kad susilaužyčiau ir kitos kojos? ji pasakiusi pasižiūrėjo į mane.Fuck aš jai sulaužiau kaška? fuck fuck fuck!
-tu nieko nesusilaužei turbūt tiesiog užsigavai.bandžiau ištaisyti sutuaciją.
-nunešk mane iki lovos!ji surėkė.
-gerai gerai.pakėliau ją ir užlipau į viršų.Paguldžiau ir atsigulės apsisukau į kita puse negu ji yra ir maščiau kaip viska ištaisyti.Ji suklykė.
-kas yra?atsisukės pamačiau ,kad ji miega.Ji dar karta suklykė.
-NELIES MANĘS!
-kelkis mažut aš čia aš su tavim.Pasodinau ją ir apsikabinau.Ji atsibudus krūptėlėjo ir greitai apsikabino mane.
-eime miegot.ji pasakė ir aš ją paleidau.Paguldžiau ir atsiguliau.Taip pat užsisukau.pajaučiau švelnes mažas rankutes aplink save.Paėmiau viena iš jų ir pabučiavęs apsisukau.
-nebepyksi?paklausiau.
-nepykstu.atrodo aš išsisukau ir vėl.Pabučiavęs ją apsikabinau ir prisitraukiau arčiau savęs.taip ir užmigom.
*louisos pov*
Atsibudau nuo telefojo skambejimo.apsisukau ir nusiėmiau harrio rankas nuo savęs.Jau nebe taip skauda kojų bet paeit negaliu.nuo staliuko pasiėmiau harrio telefona ir atsiliepiau.-klausau?paklausiau.
-kas kalba?storas bei kraupus vyro balsas pasigirdo.
-atsiprašau turbūt ne ten pataikėt.pasakiau.
-ar harroldas pakeitė numerį?toleliau pasigirdo balsas.
-na iš tiesų taip čia harrio telefonas bet kam jums jo rekia?paklausiau ir pasižiūrėjau į savo gražuoliuką.
-jūs turbūt haroldo prostitutė ha ha!nusijuokė.what?prostitutė?
-nea kam jum harrio?supykus paklausiau.
-oiiii net apsiverkiau bose!tas pats balsas iš toleliau pasigirdo.
-na pinigai atsiunčiami haroldui į namus.vyras pasakė.
-gerai.nusijuokiau ir baigiau pokalbį.
-harri!surėkiau.
-kam tie pinigai?kai pamačiau harry atsimerkiant surėkiau dar garsiau ir mečiau į jį telefoną.
-OH FUCK PAMIRŠAU ,KAD SKAMBINS!jis susiėmė už galvos.
-kas jie?atsitojau ir nukritau ant žemės.
-jie yra....
*šita tokia trumpa srr*
ВЫ ЧИТАЕТЕ
the seakret of love (H.S & L.T.)
Любовные романыthe seakret of love.Kita istorijos pradžia ir nenumanyta pabaiga (turbut numanysit)