Tengeri randi
"Mikor felébredtem elkészültem és bementem a lovamhoz,kivittem sétálni amikor vissza vittem a boxba beszéltem vele."
-Szerbusz kicsinyem,legalább te velem maradsz!
-Én is veled maradok!
-Szia Scott bocsi a tegnapiért ez a hét borzalmas,kivéve amikor veled vagy Szélviharral vagyok!
-Mivel még Szélviharnak kell egy hónap és te folyton steresszel vettem kettőnknek egy másfél hetes Horvátországi nyaralást!
-Ez remek ötlet!Mikor megyünk?
-Ma este!-felelte Scott
-Oké gyere menjünk be vacsorázni!-ajánlottam Scott-nak nálunk egy vacsorát(Scott elmesélte Aghata-nak a tervet össze pakoltunk aztán elindultunk kocsival)
-Izgulok!-mondtam
-Minden rendben lesz.-mondta aztán megfogta a combom,oda hajoltam megcsókoltam,aztán ő nyomott egy puszit a fejemre
-Szeretlek!-mondtam
-Én is!(5 órát utaztunk én bealudtam de a szállásnál felkelltem)
-Szép nagy!
-Igen!-mondta Scott"Kipakoltunk,aztán befeküdtünk az ágyba csókolgattuk egymást aztán elaludtunk"
-Jó reggelt!
-Jó reggelt!Csináltam reggelit!-mondtam és behoztam rántottát és kávét egy tálcán
-Köszönöm!(Bementem a fürdőbe levettem a ruhámat és egy dögös bikiniben jöttem ki)
- Csini vagy!-mondta Scott én pedig kivittem a tálcát
-Köszi!-mondtam és a fejére dobtam a fürdő nadrágját"Mire levette ott voltam mellette és megcsókoltam"
-Gyere menjünk fürdeni!-ajánlottam fel,felöltözött és lementünk a partra
-Nagyon szép!-mondtam
-Az de csak mert te is itt vagy!(Megpuszilta a homlokom,ezután berohantunk a vízbe,fröcsköltük egymást aztán én kifeküdtem napozni de Scott valamit rám csurgatott)
- Mit csinálsz?-kérdeztem
-Bekenlek naptejjel!
-Oké majd én is téged!"Bekentük egymást aztán felmentünk a házba és csináltam ebédet"
Folytatjuk...
ESTÁS LEYENDO
Szabadnak születve
Aventura-Nem soha nem adom el a lovamat egy ilyen senkiházinak! Közöltem vele és faképnél hagytam! -Ügyes voltál Szélvihar!-mondtam lovamnak -Pont amennyire te szivem!-mondta nekem Scott!