Peste mine intra Sally.
Sally- Scuza-ma, voiam sa împrumut un șampon. -spune ea rusinandu-se.
Eu-De ce nu m-ai rugat sa-ti dau?
Sally- Deoarece nu te-am gasit.
Eu- Uite, ia-l pe ăsta, este perfect pentru parul tău.
Sally- Mersi.Iese din baie și închide usa. Eu mă relaxez în continuare, mult timp.
După ce ies, merg în camera și îmi aleg niște pijamale cu model de sânge.
Merg jos și iau cina, dar de data asta, Tob a hotărât sa stau în locul lui, deoarece zicea ca așa e mai bine.
După ce am mâncat, M-am dus în camera lui Tob, ca sa vorbim, sa ne cunoaștem și tot felul.
El mi-a spus ca Slenderman mai are 4 frați : TrenderMan, TenderMan, OffenderMan, și SplendorMan.
Destul de mulți.
Tob m-a întrebat de familia mea. Am simțit o lacrima Cum mi se scurge.
Tob- Am spus ceva greșit? a spus el speriat, luandu-ma în brațe, eu dând drumul la lacrimi.
Eu- Nu, doar ca familia mea a murit...
Tob oftează și mă pune pe picioarele lui, luandu-ma în brațe și leganandu-se.
Tob- Îmi pare rău... Nu știam...
Eu- Nimeni nu știa...
După vreo jumătate de oră M-am oprit și eu din plans, acum doar suspinând.
Mă duce la mine în camera și mă învelește, sarutandu-ma pe frunte și spunandu-mi un ,,Noapte Bună!" , eu raspunzandu-i.~Dimineata~
Mă trezesc târziu. Este ora 11:48. Simt o greutate pe partea opusa și mă trezesc cu Tobby lângă mine.
Tob - Neata, prințeso! -spune sarutandu-ma pe nas.
Eu chicotesc și îl pup pe obraz.
Tob - Ti-am adus micul dejun.
Eu - Mersi mult.Încep sa mănânc clătitele cu ciocolata proaspăt făcute.
Eu- Is foarte bune!
El rade de felul meu de a manca, mai degrabă înfulecat.
După ce termin de mâncat, se duce în bucătărie și lasă farfuria în chiuveta, punandu-se la TV, lasandu-ma pe mine sa îmi fac dus și sa mă schimb.
După un dus destul de lung, am ales sa mă îmbrac cu o fusta scurta strâmtă de piele și o cămașă alba cam transparenta.
Cobor jos și toate privirile sunt ațintite pe mine.
Jeff- Ia uite, unde mergi așa îmbrăcată, draga?
Eu- În primul rand, nu îmi spune așa, și în al doilea rand, nu plec nici unde.
Ben- Pleaca din fata mea, ca-ti iei veol.-spune el, acoperindu-si ochii cu mâinile.
Tob- Va omor pe amandoi, lasati-o în pace.
E.J. : Denisa, nu prea ne-am cunoscut.
L.J. : Nici noi.
Masky: Nici noi.
Hoodie: Eu nu mă bag.
Eu- Dacă stați numai în camera, eu ce sa va fac.
Spun asta și ma duc în bucatarie, spălând vasele și curățând dezastrul făcut de Tobby.
Când mă pregăteam sa ies, mă lovesc de ....__________________________________
Buna seara
Ce faceți?
Eu foarte bine!#903?
Cum se poate așa ceva?
Mă bucur ca îmi sunteți alături. .
Chiar mă bucur, și chiar vreau sa termin cartea asta.
Capitolul acesta a fost mai lung deoarece mă gândeam ca restul capitolelor is scurte.
518 cuvinte scrise.
CITEȘTI
Alaturi de ei... (CREEPYPASTA F.F.)
FanficDenisa, o fata simpla de 19 ani, este atacata si rapita. mai multe detalii in carte.