A doua zi nu stiam ce sa fac , mereu mergeam în oraș cu Klaus .
Până când mi-am amintit de prietenii din cartier
Era ora 16:27 , afară erau doar Alex și Tyler , vecinii de peste drum .
Am ieșit din casă și am început să vorbesc cu ei lucruri obișnuite și plictisitoare pentru a mă bagă în seamă cu ei .
I-am întrebat dacă stau doar ei pe afară . Mi-au spus că mai trebuie sa mai vina doua fete , Caroline și Katherine . Acestea am ajuns destul de repede , am făcut cunoștință și am încercat să mă împrietenesc cu ele, am reușit parțial .Băieții au venit cu ideea de a juca adevăr sau provocare , am fost cu toții de acord .
După un timp provocările deveniseră din ce in ce mai perverse , daca le pot numi așa
Katherine a fost provocată de către Tyler sa ma sărute . Nu am comentat nimic , încercând să văd ceea ce voia să facă .Se apropiaseră de mine , îmi pusese mana pe picior și imediat după asta buzele noastre s-au lipit .
Totul a fost ciudat , dar într-un fel bun , am simțit un sentiment pe care nu știam cum sa îl descriu , dar am crezut că va fi trecător , așa că l-am ignorat .
Mă sună mama :
Mama : Ce faci ?
Eu : Pe afară în cartier
Mama : Nu crezi că este cam târziu
Eu : Dar cat este ceasul ?
Mama : 22:00
Eu ... O...k , vin acasă
Mama : Bine .____________________________________
Nici macar nu îmi dădusem seama că a trecut atât de repede timpul .
Îmi iau la revedere de la noii mei prieteni și mă duc către casa .
Nici 2 pași nu făcusem și Katherine mă trage de mana____________________________________
Katherine : Numărul meu de telefon
Eu :Ahm ....?
Katherine : Daca te plictisești și vrei să vorbești cu cineva îmi poți da mesaj
Eu : Okay , am sa vad
Katherine : Bine , pa
______________________________
CITEȘTI
Stop the love
Любовные романыHello , aceasta este povestea unei fete cu o viața normală , perfecta as putea spunea , cu o familie iubitoare și un iubit superb . Până când fata observă că are sentimente pentru o altă fata ... Mai departe în poveste . *DACA ESTI HOMOFOB POTI PLEC...