I. Nice To Meet You

130 11 0
                                    

Astazi este o zi minunata! Minunata mea alarma a ceasului m-a trezit, soarele straluceste, pasarelele canta si asta-i o mare minciuna! Astazi ploua, alarma ceasului e extrem enervanta, norii sunt foarte negri si pasarile mor de frig.
Sunt Karla Diamond. Am 18 ani, clasa a XII-a A, traiesc intr-un apartament modest cu mama si acum imi fac rutina si dupa ma imbrac.
Terminand rutina, asa am decis sa ma imbrac:

Super, gothic And chic, nu? Okay, ma duc sa imi iau ghiozdanul, geaca si umbrela si dupa plec

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Super, gothic And chic, nu?
Okay, ma duc sa imi iau ghiozdanul, geaca si umbrela si dupa plec.
In drumul spre scoala, ma gandesc la ce festa imi va pregati dusmana mea de moarte, Alexia.  Alexia e fata populara din liceu. Toti baietii sunt indragostiti de ea pentru ca e sexy(dar seamana cu un sac de cartofi), are un par lucios(de parca i-au lins cainii parul) si e miliardara.
Eu si Alexia NU ne suportam de niciun fel. Desi nu i-am facut nimic, are ceva cu mine din clasa a IX-a... Eh... Problema ei... N-am nevoie de parerile altora... Sunt asa cum sunt si imi place! Nu ma voi schimba niciodata doar ca cineva sa ma placa!
Ajunsa la scoala, imi deschid dulapul si imi iau niste foi deoarece o sa dau teza la matematica, iar proful nu ne da ciorne...
Dar inainte sa inchid dulapul, le vad pe Alexia si pe prietenele ei fufe, Candy si Mindy la dulapul meu. Frate... Nu le suport deloc! Ce au cu mine?! 😒
-Hai, scopul si durata. le spun eu grabita.
-Mai, mai... Uitati! Catelusa profilor se grabeste... spuse Alexia calma.
-Iar noua nu ne pasa! spuse Candy pe un ton autoritar. Ne faci pauza viitoare tema la geografie? Daca nu, stii ce patesti!
-Hai zi, da sau nu?! adauga Mindy
-In primul rand, nu sunt catelusa profilor. In al doilea rand, nu va fac tema pentru ca nu e vina mea ca voi aveti creierele cat o nuca si nu va descurcati! Iar in al treilea rand, chiar daca sunt cea mai desteapta fata din clasa si am 10 pe linie, nu sunt obligata sa va fac tema! E clar?
-Oh... Bine sarantoaco! Cum vrei... Dar o sa regreti... Ai grija!
Si dupa, cele 3 fite au plecat de la dulapul meu.
In fine... M-au enervat cele 3 proaste!
Ma rog... Acum ma duc la ora de mate... Doamne... Sa imi fie teza usoara! Amin!
Dupa teza...
Offf... Doamne... A fost asa de usor😄. De ce m-am speriat, nu stiu! 😄
Cred ca fitele de Alexia, Candy si Mindy s-au speriat cand au vazut teza... Ma rog... E bine Ca am invatat. Acum am geografia si o am cu cel mai tampit prof 🙇. Da doamne sa nu vina la ora!
Ma duc la dulapul meu ca sa imi proiectul deoarece a trebuit sa facem un proiect despre un oras din SUA sau un sat, iar eu am ales sa fac despre New York. Ador New York-ul si as vrea sa ma mut acolo, dar dupa ce termin liceul deoarece nu imi place deloc Beverly Hills!
Si in plus, dupa ce termin liceul vreau sa ma fac model, precum Kendall Jenner sau Kim Kardashian.
Ele sunt inspiratia mea❤. Le ador❤.
In fine...
Inchid dulapul si deodata vad un tip. Niciun baiat n-a venit pana acum la mine. Dar cand am vazut cine a mai venit langa el, mi-am dat seama... 😒 Candy si noul ei iubit🙇.
-Hey, sarantoaco! Uite ce iubit frumos am eu si uite cum o sa ramai tu single toata viata! El e Derek si daca te dai la el cumva, jur ca iti rup capul!
-Uhm... Candy... Nu prea imi pasa mie de iubitii tai... Si nici de tine... Hai pa.
WTF? Ce plm? Credea ca ma intereseaza de Derek? WTF? Si in plus, ce o intereseaza pe ea daca o sa fiu sau nu toata viata single? Si nu sunt saraca! Adica, daca traiesc cu mama intr-un apartament modest si traim de pe salariul ei Si bursa mea. Nu sunt sarac lipita! Nu le suport deloc pe fitoasele alea care imi zic ca sunt saraca lipita! Imi vine sa le zic ceva, dar stiu ca razbunarea e arma prostului si nu aleg sa ma injosesc asa de rau pentru ele...
Ma rog...
Acum ma duc la ora de geografie... Cred ca o sa faca ala scandal daca fitele liceului ii vor comenta...
Mda... Aflandu-ne in clasa, vedem ca de 10 minute el n-a venit. Oare Dumnezeu mi-a ascultat ruga si proful s-a imbolnavit?
-Buna dimineata, elevi! spuse o voce calda de o femeie.
Bun, aia fuse diriga mea... Diriga mea e profesoara de istorie Si pot spune ca e cea mai tare❤. Nu stiu de ce unii elevi nu o suporta... Bine aia de gimnaziu... Mda... Aici e si scoala(V-VIII) si liceu(IX-XII). Fara clasele primare Si asta bucura pentru ca nu mai vad pitici agitati care sa isi sparga capul pe undeva sau sa le dea la alea de gimnaziu la fund:)), mda:)) pateam tot timpul:)) ca piticilor le placea de noi si piticele ii alergau pe baieti:)) si cand ii prindeau ii pupau:)). Off... Ce amintiri...:))
In fine...
-Astazi nu o sa faceti geografie deoarece profesorul este bolnav si veti face ora cu mine. Dar o sa facem acum dirigentie pentru ca vreau ca maine sa facem doua ore de istorie. Si in plus, aveti o mare surpriza, veti avea un coleg nou. O sa vina intr-o clipa.
Awesome, asta imi trebuia mai nou...🙇. Si in plus, nu vreau sa stea cu mine pentru ca, cine stie... Daca e un chiulangiu? Daca e scarbos, trage vanturi si isi lipeste mucii pe unde ii vine? Daca e un fitos arogant la fel ca Alexia si grupul ei? Imi e si frica sa vad cine e... Doamne, imi e frica... Mai bine e sa stau singura decat cu cine stie ce baiat si e ceva de genu' Doamne Fereste! In fine... Sa ma calmez... Mda... Mi-e frica sa stiu cine e... Si totusi, daca vine, sa nu zica diriga sa se puna langa mine!😨
Fiind in gandurile mele, nici nu mai sunt atenta la diriga si inca ma gandesc, ma gandesc cum va fi colegul ala nou.
-ALEXIA CLYDE! Iesi afara din clasa! tipa doamna de istorie incat o trezi pe Karla din ganduri.
Wow... Cum a tipat... M-a speriat rau de tot... Imi face inima intr-un hal... Dar se pare ca Alexia vorbea cu Mindy si diriga nu suporta ca cineva sa vorbeasca in ora ei sau cand cineva vorbeste o data cu ea. Oricum, e bine ca-s cuminte😂.
Intre timp, pe hol
Alexia POV:
WTF? Asta de istorie e nebuna! Ce problema are ea daca vorbesc in ora ei cu Mindy? In plus, poate cum o fi tipul ala? Despre asta vorbeam😒, dar tre sa strice ea totul😒. Uneori, nu o suport deloc! Mereu ma lasa sa vorbesc in ora ei, dar azi ce a avut? Stiu, ea nu suporta sa vorbeasca cineva in ora ei si sa vorbeasca o data cu ea cineva, dar la mine face exceptii... Deoarece eu sunt cea mai frumoasa, mai populara si cea mai bogata fata si toti baietii ma plac! Si nu sunt nici saraca! Adica, am haine de calitate, parul stralucitor, ochii cuceritori care farmeca toti baietii, geanta de calitate de culoare alba de la Gucci, am o limuzina Ce ma aduce la scoala si pantofi foarte scumpi. Imi place sa fiu bogata😊 si sa rad de sarace precum Karla.
In timp ce Alexia statea suparata pe aia de istorie, un baiat, cu parul brunet, ochi caprui, un zambet larg colgate, bine facut, imbracat intr-o geaca de piele neagra, un tricou alb pe care scria "I'm the king and I  don't need a queen", pantaloni albastri rupti si niste tenisi de la Adidas se indreapta spre Alexia.
-Mai, mai, mai... Tu cine ar trebui sa fi, frumuselule? spuse Alexia cucerita de frumusetea baiatului.
-Uhm... Este aici doamna de istorie? Sunt colegul cel nou... Ma cheama James, apropo...
-Da, este! Dar ce ar fi mai bine sa imi iau catrafusele si sa mergem la o cafenea, ce zici?
-Scuze, chiar nu vreau... Tre sa intru in clasa. Ne mai vedem...
Dupa ce James voia sa plece in clasa, Alexia isi facea sperante cu el si isi spunea ca va fi al ei si ca o va iubii.
James ciocanii la usa. Cand i se dadu acordul de a intra, i-a explicat profei ca el e colegul nou si aceasta i-a zis sa se prezinte.
-Pai... Ma numesc James Bowman, am 18 ani si m-am mutat din L.A ca sa imi fac studiile aici.
-Bun, copii... Intrebari? spuse profa de istorie.
Dar inainte ca cineva sa zica ceva, cineva a ciocanit la usa si era chiar... Alexia.
-Da? Cine e?
-Doamna... Pot intra?
-Oh... Hai, intra!😒 El e colegul nou, James.
-Stiu... Ne-am cunoscut pe hol.
-Okay, Alexia... Du-te la loc. Cineva mai are intrebari? Asa ziceam si eu... Cat despre tine, James... Am sa te rog sa te muti... In... A doua banca de la geam.
Stai? Profa a zis a doua banca de la geam? Fuck... Eu sunt in a doua banca de la geam. O sa fie... Ce o sa fie... Dar sa nu se dea la mine. Ca nu am chef de asa ceva...😐
/ James POV
Pana acum, intr-un fel... Totul e bine... Se vede ca fata aia... Alexia sau Alexa... Cum o cheama... Se da mereu la unii baieti... Frate... Sper ca nu toate fetele fac asa. Acum, m-am asezat in banca a doua de la geam cu o tipa. Sa sper ca nu e genul ala de fata precum Alexia. Dar hai sa o bag in seama.
-Buna, ma cheama James. Pe tine cum te cheama?
-Incantata de cunostiinta, ma cheama Karla.
Wow... Nu credeam ca mai exista fete care sa spuna "Incantata de cunostiinta", dar cred ca fata asta e foarte politicoasa, in plus, tre sa o cunosc mai bine ca sa stiu ce parere sa imi fac despre ea. Acum sa ii mai zic ceva, ca observ ca nu e asa de vorbareata.
-Si... Cati ani ai?
-Am 18 ani. Tu cati ani ai?
-La fel. Cand e ziua ta?
-Multi inainte. Ziua mea e pe 18 martie. Dar a ta?
-A mea e pe 8 februarie. Mersi!
-Si... Ai vrea sa mancam biscuiti?
-In ora?
-Da, de ce nu?
-Oh... Nu multumesc. Nu am mancat niciodata in ora si nici nu vreau. In plus, poate mancam in pauza.
-Okay...
Din cate vad... E foarte politicoasa si serioasa. Nu e ca Alexia.
Eh... /
Mda... Ce conversatie... In plus, mi-a dat impresia ca e vorbaret, neatent in ore si mananca prea mult. Chiar daca mananca prea mult, tot slab e... Si acum baga biscuitii in gura de parca n-a mai mancat niciodata... Aveam o presimtire foarte nasoala... Iar acum... Mi-a dat firimituri pe pantaloni...
-Scuze... spuse James cu gura plina...
-Okay... Nu-i nimic... Se mai intampla...
Okay... Nu m-am infuriat pentru ca nu sunt Alexia sa innebunesc ca cineva imi strica hainele, si in plus, sunt doar firimituri de biscuiti.
Alexia se holba intruna la James si Karla, pana cand...
-Fata, ce tot ai? spuse Mindy curioasa.
-Fa, il vezi pe James, baiatul nou?
-Da, fa. Si? spuse Mindy plictisita.
-Pai, fa! Nu vezi ce bunaciune de baiat e? Uite cat de frumos e si daca am fi intr-o relatie, tot liceul o sa ne adore si o sa spuna ca Jalexia sunt cel mai frumos cuplu si uite ce privire are Karla. Uite cum uita la el!
-Fata, stai calma! Tarancuta aia nu o sa iti faca fata! Tu esti cea mai frumoasa fata, iar ea e asa de urata incat daca trenul ar calca-o, ar trage frana deoarece vede cat de urata poa' sa fie.
Alexia rase.
-Da, fata! Ai dreptate!
-Stiu... Mereu am dreptate!😂
-Sa nu mai zici asta niciodata! Eu mereu am dreptate, tu nu!
-Bine...
-Acum, hai... Hai sa ne holbam la ei sa vedem daca auzim ce pot spune.
-Okay.

Ei...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum