XX. Last month... Last year... Last party at school...

41 11 0
                                    

Dupa 2 luni...
Au trecut deja 2 luni... Acum ma simt foarte bine! In aceste doua luni am fost la psihiatrie si psiholog din cauza unei "probleme" mai delicate... Si ca sa ma inveseleasca putin, fetele au batut-o pe Alexia pana a intrat in spital. Au fost exmatriculate vreo 2 saptamani, dar au facut-o pentru mine si le iubesc! Eu na-s fi avut niciodata puterea asta... Bine, palme i-am dat... Dar sa intre in spital, nu am realizat... Si cu James, nu mai vorbim deloc, dar erau si pe el sa il ia la bataie, dar n-au facuto.
Fiind la mall cu fetele, intram intr-un magazinas plin cu rochii frumoase deoarece peste 3 zile avem petrecerea de sfarsit de an si tre sa aratam bine, apoi facem ce vrem cu vietile noastre.
Si cand ma gandesc ca am avut amintiri placute si neplacute aici... Parca imi e dor sa fiu clasa a IX-a... Dar nu imi e dor sa isi bata Alexia si cu fufele joc de mine.
In fine...
Fiind in ultimul magazin vad o rochie super frumoasa. Si pe aia am decis sa o cumpar+tre sa fac un cantec pentru party deoarece rectorul vrea sa cantam la party si eu voi face ultima reprezentatie si o sa curga cu baloane , dar pe scena vor fi conffeti.
Ne-am ales rochiile si acum ne indreptam spre casa. Cand ajung acasa, ma apuc de cantec.
Dupa cateva ore...
Si intr-un final, am terminat cantecele!
Cantece pentru:
-Li Mei
-Nicole
-The Devill's Hell(trupa noastra)
-Si pentru mine.
Cantecul pe care il voi canta se numeste We Are si cred ca o sa le placa multora...
Dupa 3 zile... Ora 7:20 P.M
-O.M.G! Sunt asa emotionata! D-abia astept petrecerea, iar cand TDH va canta, vom rupe boxele si vom face hit! spuse Li Mei entuziasmata.
-Ho, fa! Ca nu suntem Evanescene! Trezeste-te in puii mei la realitate! ii zise Nicole aranjandu-i rochia.
-Mai sunt cateva minute si toate astea vor fi amintiri... Nu imi vine sa cred... spuse Karla.
-Ba sa crezi! Hai treziti-va la realitate! Si tu nu te mai misca! ii raspunse Nicole.
O sa fie super...
Rochia mea:

Rochia lui Nicole:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Rochia lui Nicole:

Si rochia lui Li Mei:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si rochia lui Li Mei:

Sunt toate frumoase si imi plac la nebunie! Si ne-am aranjat parul foarte super:-Eu: cret-Nicole: ondulat-Li Mei: cretDucandu-ne spre locul cringe, incepem sa facem glume, sa barfim si sa radem

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sunt toate frumoase si imi plac la nebunie! Si ne-am aranjat parul foarte super:
-Eu: cret
-Nicole: ondulat
-Li Mei: cret
Ducandu-ne spre locul cringe, incepem sa facem glume, sa barfim si sa radem.
Ajunse la parnaie, le vedem pe fufele de Alexia, Mindy si Candy imbracate ca un rahat. Stai, ce?! Alexia?! Parca aia era in spital... Cred ca e ceva murdar la mijloc.
-Hey, handicapatelor! Va fost dor de mine?
-Nu, ne-a fost si daca ne mai enervezi, poate de data asta te bagam in mormant! o ameninta Nicole.
-Bla... Bla... Cat imi pasa... Apropo, stiu ca va fost dor de idolul si colega voastra preferata! Si aaa... Da! Karla, vezi ca sunt insarcinata in doua luni si o sa am un baietel cu James! ii zise Alexia.
Karla turba de nervi. Fetele au incercat sa o linisteasca, dar... Fata a trantit-o de perete si parca se transforma in DRACU la cum facea...
-Fa, tarfa ordinara! Baga-mi-as mortii in tine de parasuta fututa in cur! Si daca ai de gand sa imi strici si seara asta, jur, ca te strang de gat pana mori! Si niciodata, dar niciodata, n-am sa te cred! Poti sa ma minti cat vrei, dar nu am sa te cred never!
-Chill, Diamond! Doar am glumit! Acum lasa-ma ca imi strici rochia si am dat bani multi pe ea! De unde ti-ai luat rochia? De la second hand?
-De unde ti-ai luat creierul? De la second hand?
-Karla, las-o! Nu merita sa iti faci nervi pentru idioti. ii zise Nicole.
-Nicole, doar ca sa stii! O las pentru tine! Ca asta, moare de mana mea!
-Mai vedem noi... finaliza Alexia.
Alexia a plecat si dupa fetele il vad pe James. Baiatul, voia sa mearga la ele, dar la cat de nervoasa era Karla, si-a dat seama ca putea sa-l omoare.
Trecand pe langa ele, se uita cu coada ochiului, pana cand...
-La ce te uiti, fraiere? il intreba Karla dand cu pumnul intr-un dulap.
Atunci baiatul nu se mai uita si fugi mancand pamantul.
-Fato, calmeaza-te! Nu merita sa iti faci nervi! Si las-o pe bolanda ca o rezolvam noi in stilul TDH! ii zise Li Mei.
-Li Mei, inceteza! Nu te mai crede in seriale kung-fu sau altele ca nu-i asa! Trezeste-te dracului la realitate! ii zise Nicole dandu-i o palma peste ceafa.
-Fetelor, aveti dreptate! Chiar nu merita! Acum hai! Hai sa mergem!
Fetele au mers la party. Dupa dans, au urmat reprezentatiile si ultima reprezentatie e prezentata de Karla.
-Hey... Inainte sa incep sa cant vreau sa spun ca au fost momente frumoase intre noi, dar din pacate si rele, au fost certuri, dar au incetat, ne-am facut noi prieteni, in timp ce unii pretindeau ca sunt prieteni, au disparut si ca va urez succes in ceea ce vreti sa faceti. Mark, hai sa incepem!
Piesa a inceput...
-We met in a pouring day,
And we were make to friends,
Was a good day...
All was begin in class 9!
We are friends? We are enemies?
No! We are a family!
If you are bad, you can change yourself!
We are twelve A!
We are the legends! Woah... and we will be!
Woah! We are twelve A!
All had problems, but we helped us,
You had an ask, but you had the respond!
Woah...
We are twelve A!
Were the better years, if were wroth colleagues!
Woah..
We are twelve A!
Were good moments and bad, but that's don't care...
All finished now and we will make a life!
But twelve A forever is a legend!
We were, we were, we were twelve A!
We are, we are, we are twelve A!
And we'll be twelve A!
Woah!
We now were twelve A!
And we'll be the legennnnnnds!
And we'll be the legends!
Foreveeeer!
Dupa ce si-a terminat cantecul, inloc sa curga cu conffeti, a curs cu noroi.
Toti o priveau uimiti pe fata si ea se uita la Alexia, la care Alexia ii zambea parsiv.
Umilita, fata a plecat de pe scena si plangea.
Dupa urma ei, era James care a oprit-o.
-Karla, stai!
-Lasati-ma! ii zise fata stand intr-un loc intoarsa la el. Stiu ca vrei sa faci misto de mine!
Dar fara sa ii zica ceva, baiatul o saruta pret de 5 secunde. Despartindu-se din sarut, baiatul i-a explicat cateva lucruri, aceasta le-a inteles pana cand...
-Karla, te iubesc! Vreau sa fim impreuna!
-James! Imi pare rau, dar... Eu nu te mai pot iubii! Ai facut sex cu Alexia, era sa o lasi insarcinata, iti faceai in noaptea aia fara rusine de cap cu ea! Ai baut pentru ca ai vrut si ai vrut sa fi cu ea in pat... James, vorbele tale nu au rost pentru mine... Adio...
Fata a plecat de langa el.
Dupa ce a plecat, Nicole si Li Mei voiau sa se duca dupa ea, dar l-au tras la raspundere pe baiat, apoi amandoua, i-au dat doua palme peste fata si au mers dupa fata.
Ajunse, ele vedeau ca s-a calmat, s-a curatat, dar voia sa isi faca valiza ca sa plece.
-Hey... Unde pleci? (N)
-Plec in New York! Numai vreau sa sufar aici! Plec... Daca vreti, veniti, daca nu, atunci prietenia noastra se termina si va las aici!
-Venim! (N;LM) Iti suntem alaturi orice ar fi!
Si fetele, intr-un final au plecat...

Ei...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum