the end...

175 19 5
                                    

°Iš autorės pazicijos°

Jade parašiusį paskutinį laišką jį užklyjavo ir įdėjo į dėžutę šalia kitų 49 laiškų.

Ji atsistojusi nuo stalo pataisė savo lovą ir gražiai ant lovos padėjo dėžutę su laiškais kurie skirti Niall. Jos skruostais jau bėgo upeliai ašarų.

Lėtais žingsniais ji pradėjo eiti į vonios kambarį. Palenkė sidabrinę rankeną ir atidarė girgždančias duris.

Koja už kojos pradėjo eiti link vonios. Priartėjusį prie jos ji atsuko čiaupa, taip leisdama vandeniui užpildyti vonę.

Kai vanduo jau siekė vonios bortus ji lėtai įlypo į vonią. Atsisėdusi joje, atrėmė galvą į sieną. Dar kartą prieš akis prabėgo akimirkos su Niall.

Nusibraukusi paskutinias nuredėjusias ašaras ji panyro. Vanduo apgaubė jos kūną.

Tuo tarpu Niall atsisveikino su savo draugais ir pradėjo žingsniuoti savo merginos namu link. Jis buvo laimingas, nes pagaliau pamatys ją.

Įžengęs pro namu duris jis pasisveikino su Jade's tėvais. Skubiai pradėjo lipti laiptais, rankoje gniauždamas sidabrinę grandinėlę ant kurios išgraviruota 'NADE'. Tai buvo dovana jos gimtadienio bei šešerių metų kartu proga. Jis nenujaučia kas jo laukia.

Įžengęs į jos kambarį jos nerado, tačiau jis pamatė atidarytas vonios duris. Priėjo prie ju ir pamatė tai ko nesitikėjo.

'Jade' suriko jis ir puolė prie jos.

Niall ištraukė ją, tačiau ar ne per vėlu? Netrukus į kambarį subėgo visi buvę namuose.

Po savaitės

Visą savaitė visi nesitraukė nuo jos palatos durų. Visi turi vilties, kad ji dar pabus. Ypatingai Niall. Jis nuo jos lovos nebuvo atsitraukęs nei minutes.

Į palatą įėjas daktaras paprašė visu palykti palatą. Pasakydamas, kad Jade reikia poilsio, taip pat ir jiems. Niall nesutiko su tuo, bet suprato, kad taip sėdėdamas nieko nepakeis.

°Iš Niall pozicijos°

Lėtai įžengiau į jos kambarį kuriame begalės prisiminimų. Apžvelgiau kambarį, niekas nepasikeitė. Bet už akių ažkliuvo dėžutė ant jos lovos.

Lėtai priėjau prie jos. Paėmęs ją į rankas atsisėdau ant žemės. Pažiūrėjau į dėžutę, ant jos gražiu Jade's raštu buvo užrašyta 'Niall'.

Atidariau dėžutę kurioje iškarto pasimatė begalės laiškų. Paėmiau pirmąjį ant kurio buvau su raitytas skaičius '1'.

'Brangusis Niall,

O gal nebeturėčiau taip tavęs vadinti?

Uhh, nemaniau, kad bus taip sunku rašyti..

Tai pirmasis mano laiškas tau (:

Tiesiog daug nerašysiu, nes jau braukiu ašaras nuo savo skruostų..

Labai tave myliu ir nenustosiu tavęs mylėti net jeigu ir manęs nėra šiame žiauriame pasaulyje..

Tavo Jadexx'

Perskaičiau pirmąjį laišką. Nesuprantu kodėl ji juos rašė. Kas vyksta? Padėjęs pirmąjį laišką paėmiau '2'

'Brangusis Niall,

Meilė per atstumą?(BAIGTA)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt