Girizgah

184 26 31
                                    

Aslında hiç şiir kitabı yazmayı düşünmemiştim. Kelimeleri seven, onları kafiyeler deryasında dolaştırdıkça kendi bulan küçük bir yazarcığım... Şairin ş'si bile olamam ama şair gönülleri severim, o gönüllerle yazılmış şiirleri dinlemeyi de...

Aslında kendim acılarımı, sevinçlerimi şiirle yazıp ölümsüzleştiririm... (Yazmayı öğrendiğinden beri acılarını yazan bir yazardan musmutlu şiirler beklemeyin 🙈)

Asıl olay ise gergin olmam, çünkü daha önce şiirlerimi bir başkası ile hiç paylaşmamıştım.  Şimdi ise toplu bir mecraya açıyorum kendimi... 🙈

Evet, paylaşmayıda düşünmemiştim. Peki soracaksınız nereden çıktıda bu yazar şiirlerini paylaşma cesareti gösterdi! Buna nasıl cüret edebildi!? Taki karşıma bir şiir kitabı çıkana kadar (HasanKalayci61 ) bende sizin gibi düşünüyordum...

Karşıma çıkan yazarın, yazığı şiirler hoşuma gitmişti. Şiirlerin konusuda keza öyle...  Bende onunla şiirleşmek istedim... Bir iki derken onun tüm şiirlerine karşıt bir şiir yazdım. Yazarken hayatımıda kattım... Ardından eğlencesine başladığım işe devam ettim, kendime yazdığım mısralara göz gezdirdim... Bunlarla ilgili de bir kitap oluşturmalıyım dedim ve karşınızdayım... 🙈 İnşaAllah haddimi aşmıyor, olmamam yerde olmuyorumdur...

Şiirleşmek için...
Dertleşmek için...
Duyguları paylaşmak için...
Tüm eller klavyeye...💪💪
Şiirle konuşalım hece hece... 🙈

Tüm yorumlar bir şiir edası ile olsun... Sadece ben değil sizlerde burada şiirler yazın istiyorum... 🙈 Kendimce de en beğendiğim karşıt yazılmış şiiri bir sonraki bölümde paylaşmak ve yazar arkadaşımızı da sizlere tanıtmak istiyorum... 🙈

Bu kitapta hep utanan olacağım galiba 🙈 🙈Kendi alanım olmayan bir mecrada hata yapmaktan da korkuyorum... (Hatam olursa genç şairlerimiz lütfen uyarsınlar beni... Eleştirilmek, hatalarımı görmek, yeni bir bilgi öğrenmek... En sevdiklerimdir... Lütfen çekinmeden eleştirin, çekinmeden şiirler yazın... 💪)

Her zaman dediğim gibi;

Hatalarım olduysa affola...

Not: "Feda Edilmiş Hayatlar", "Hüzn-ü Masumane", "7.Bulgu" kitaplarıma da göz atıp bana destek vermeyi unutmayınız. Orada da yorumlarınızı görmekten çok mutlu olurum... 🙈 🙈 🙈

***

~ Elfida ~

***

ŞİİRİMDE GİZLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin