part 1

81 5 0
                                    

p/s:(*)information yang author akan tulis di penghujung part

"Yuju dah siap ker??"tanya someone kepada Yuju.

"Yujin unnie,Yuju tengah kemas barang jap"kata Yuju.

"Erm...okay unnie  tunggu dekat bawah yer"kata Yujin.

''Nae unnie"balas Yuju.

Dalam lebih kurang 15 minit gitu, Yuju turun.

''Wah,unnie masak apa tu?''tanya Yuju.

"Unnie masak kimbap"balas Yujin.

''Mesti sedap kan''kata Yuju.

"Tak cuba tak tau. Dah jom makan unnie dah sediakan jus sekali''kata Yujin.

"Wow...thanks unnie..."kata Yuju.

"Welcome,dah cepat makan kejap lagi,YeHan* datang.Kalau lambat,nanti kene denda,dah lah first time masuk school tu''kata Yujin.

''Okay''kata Yuju lalu mereka berdua makan dengan segera.Kemudian,Yehan membawa mereka menggunakan hyundai Equus.Yujin meminta supaya mereka diberhentikan 300m sebeelum pagar Elite High School*.

"Unnie besarnya school ni"kata Yuju terpegun.

"Dah jom masuk''kata Yujin lalu membawa adiknya ke Headmaster room.

''Erm..uncle kitorang dah sampai''kata Yujin.

''Ah..Yuju,Yujin.erm..okay 7.54am,awal juga kamu datang.Tapi tak delah awal sangat.Class start jam 7.30pagi.Jap yer,uncle panggil someone."kata Mr.Choi.

"Aemi,sini kejap.Boleh awak tolong hantar mereka berdua ke kelas 4-1.Kamshamibnida."arah Mr.Choi.

"Nae,sir''kata setiausaha Mr.Choi yang bernama Aemi.

"Mari ikut unnie''kata Aemi.

di hadapan kelas 4-1

"Mrs.Kang,ni 2 student pertukaran yang akan masuk kelas ni harini''kata Aemi.

''Ouh,annyeong.I'm Kang Seulmi.Call me Mrs.Kang.Mari masuk.Thanks Aemi.''kata Mrs.Kang lalu mengajak mereka berdua masuk class.

"Student,harini kita ada pelajar pertukaran dari mana saya pun tidak tahu.Dipersilakan memperkenalkan diri''jelas Mrs.Kang.

''Annyeonghaseyo,my name is Choi Yujin.All of you can call me Yujin.Salam perkenalan.''kata Yujin.

"Annyeonghaseyo,my name is Choi Yuna.All of you can call me Yuju.''kata Yuju.

''Baiklah,terima kasih.Is there any question?''kata Mrs.Kang.

''Korang berdua ni dari mana yer?''tanya seseorang.

"Maaflah kitorang tak boleh beritahu''kata Yujin.

"Alah,tak payah nak berahsia sangatlah.Beritahu jelah"kata seorang gadis pulak.

"Kang Mina,please take care of them privacy''kata Mrs.Kang.

''Nae,saem''kata Mina.

''Oklah,kamu berdua boleh duduk di sebelah Eunha di sana &sebelah Seungyeon''kata Mrs.Kang lalu Eunha dan Seungyeon mengangkat tangan.Yuju duduk di sebelah Eunha manakala Yujin di sebelah Seungyeon.

Yuju Pov

Aku segera ke sebelah Eunha yang setia mengangkat tangannya dan melambai tangannya kepada aku.Okey,dia comel.Rambut paras bahu&dia pakai skarf .Baju t-shirts lengan pendek berwarna turqoise dan skirt paras peha berwarna putih.Sneakers warna putih.Okey dah habis aku teliti dia.*

My Love is My Life Too and My Life is My Love TooWhere stories live. Discover now