PillowTalk

249 15 3
                                    

A dost. Pohár mé trpělivosti právě přetekl. Ztrpěl jsem toho hodně od vydání Shout out to my ex, ale tím, že změnila text z Hope she ain't faking like i did na Hope she ain't faking like Hadid urazila nejen mě, ale i Gigi to jí nesmělo jen tak projít. Já si to zasloužil za to, co jsem jí dělal, ale Gigi byla naprosto nevinná.

Silně jsem zaklapl laptop a byl jsem docela rád, že se mi na klíně nerozpadl. Odložil jsem ho a rychle se zvedl z gauče. Hodil jsem na sebe triko a šel k autu, abych si to s tou blonďatou pizdou mohl vyříkat z očí do očí.

Měl jsem štěstí, že doma nebyla Gigi, která by mi to rozmluvila. Nasedl jsem do auta a jako šílenec jel za ní. Porušil jsem u toho několik zákonů, ale jen protože jsem byl rozpálený do běla.

Cestou jsem si to v hlavě všechno setřídil a když jsem zastavil před jejím domem rozhodnutě jsem šel ke dveřím. Dlouze jsem zazvonil a čekal. Z dálky se ozýval pláč, který však po chvíli přestal a poté jsem slyšel jen zvuk bačkůrek šourajících se po podlaze.

Otevřela a já okamžitě spolkl všechny nadávky, které jsem na ni vymyslel. Byla nemamalovaná a oči měla zrudlé od pláče. Skoro se mi zastavilo srdce. Byla nádherná. Stál jsem tam ve dveřích jako ťulpas až dokud mě neprobral její chladný hlas.

"Co tu chceš?" vyštěkla útočně a chystala se zabouchnout dveře. Zabránil jsem jí v tom, když jsem strčil nohu mezi dveře a na okamžik jsem v jejích očích viděl, jak ráda by s dveřmi škubla, tak, aby mi do nich skřípla nohu. Pak však dveře pustila a ustoupila.

Vešel jsem dovnitř a odkašlal si. "To, co jsi udělala na koncertě byla zcela nepřípustné a trapné. Měla by ses za sebe stydět." řekl jsem naprosto klidným hlasem, ikdyž v duchu jsem na sebe křičel, abych toho nechal a šel domů. "Byla to chyba mého přízvuku ne moje. Zpívala jsem normálně, ale přeskočil mi hlas. Vypadni za tou svou barbínou!" okřikla mě jako malého spratka a to mě dopálilo.

"Nebudeš semnou mluvit takovým tónem!" okřikl jsem jí a cítil jsem, jak se ve mě hromadí vztek. "Debile." zavrčela a stiskla ruce v pěst. "Krávo" oplatil jsem jí nadávku a začal skřípat zubama. Připomělo mi to naše hádky, když jsem ještě byli spolu.

"Zmrde" ucedila a než jsem se nadál přirazil jsem jí ke dveřím a vášnivě se jí přisál na rty. Líbali jsme se a postupně ze sebe strhávali oblečení. Hladil jsem její ladné boky a poté sjel rukou k jejímu klínu. Hlasitě zaúpěla a já si klekl před ní.

Sundal jsem jí kalhotky a políbil ji na její kamarádku. Zavzdychala a jednu nohu si přehodila před moje rameno, abych k ní měl lepší přístup.

Sál jsem jí, kousal a divoce lízal. Její sténání byla pro mé uši andělská hudba. Poté, co jsem slízal vše, co z ní vyteklo vzal jsem ji do náruče a nesl do ložnice. Byla rozechvělá a zrudlá.

V posteli jsme v divokém sexu pokračovali. Byli to nekonečné a tak nádherné. Sténala mé jméno jako by pro to byla stvořená.

Poté jsem se značně vytížený sesunul k ní a uvěznil jí ve svém objetí. Oba jsme hlasitě oddechovali a snažili se pochopit, co se to právě stalo.

Chvíli nikdo nemluvil a až po dlouhé odmlce jsem se k tomu odhodlala Perrie. "A co Gigi?" Jako odpověď se jí dostal polibek na krk. "Seru na ní. Miluju tě" vydechl jsem a zavřel oči. "I já tebe" zašeptala.


První díl je na světě. Tak, jak se vám líbil? 💦😈
Byl trochu pervezní, ale to mi musíte prominout. I samotná píseň je vcelku pervezní. Hvězdičky i komenty mě potěší. Tak dobrou noc a zítra v tuhle dobu se můžete těšit na další díl.
Hlavní postavy budou tentokrát Niall Horan a Jade Thirlwall.

Pohádky na dobrou nocKde žijí příběhy. Začni objevovat