Thinking out loud

209 10 3
                                    

   "Jade, dělej! Na co tak dlouho čekáš?" hučela Perrie na svou kolegyni, která překvapeně seděla na záchodové míse a v rukou drzěla balíček, který byl položený u mísy a její jméno bylo krasopisně napsané na krabičce. Byla zmatená. Tohle byl už třetí balíček, který takto dostala.

   První se objevil na jejím nočním stolku, druhý v krabici s müsli a třetí zde. Holky si z ní utahovaly, že by to mohl být nějaký tajný ctitel, ale ona si myslela, že je jedná o nějaký žert, protože v každé krabičce byl pouze okvětní lístek rudé růže. Krabičku opět zavřela a lístek si schovala do kapsy k ostatním. "Už jdu." houkla na Pezz.

  Po koncertu se všechny rozloučily a Jesy i Perrie nastoupili k Leigh-Anně do auta. Jen Jade se omluvila, že si spíš pročistí hlavu krásnou procházkou při mesíčku. "Beztak má rande" Okomentovala její výrok Jesy a obě dívky, které s ní seděly v autě se zasmály.

   Když auto s dívkami odjelo Jade si zastrčila ruce do kapes a procházela se ulicemi Londýna. Po chvilce si vytáhla telefon a vytočila číslo svého kamaráda Nialla, se kterým se poslední dobou velmi sblížili. Hovor však okamžitě spadl do hlasové schránky.

  Povzdechla si a zadívala se na do země. Když v tom si všimla podivné věci. Zohla se a na zemi ležel další okvětní lístek a kousek něj další. Sbírala všechny lístky a šla tam kam jí vedly.

  Vnitřnosti jí svíral strach, co když jí na konci téhle stezky bude čekat sériový vrah nebo jiné prase? Ale zvědavost ji hnala dál. Když vzala poslední lístek a rozhlédla se zjistila, že stojí na zahradě svého domu. Nasucho polkla a okvětní lístky stiskla v pěstičce.

   Rozhlédla se a před sebou spatřila roztáhlou deku kolem, které byly vyskládané svíčky. Deka byla plná posetá okvětními lístky. Stejnými jaké držela v ruce a pár z nich měla i po kapsách. Na dece byl piknikový koš a přehrávač.

   Byla zmatená a příjemně potěšená, ale neviděla jaký tajný ctitel jí to vlastně přišel navštívit. Když v tom ucítila, jak její útlý pás objímá cítí ruka. Podle kolínské okamžitě poznala Nialla, otočila se k němu čelem a nestačila se divit.

  Stál naproti ní v obleku s motýlkem a vlasy měl sčesané dozadu jako pravý elegán. "Nialle..co to.." Snažila se ze sebe vydat nějakou kloudnou větu, ale nic jí nenapadlo. Niall jí přejel palcem po rtech a naznačil jí, aby byla zticha. "Dnes vypadáš úchvatně." usmál se a jemně vzal její drobnou ruku do své, která se v té jeho ztrácela. Něžně jí políbil. "První povečeříme. Připravil jsem tvé oblíbené tousty"

   Musela se zasmát byl tak okouzlující a sladký. Nikdy ho nebrala jako muže. Vždy pro ni byl jen pouhý kamarád. To se ale teď změnilo. Naprosto. Jako očarováná si sedla vedle něj na deku a spolu povečeřeli.

  Zbytek večera strávili pozorováním hvězd a popíjením vína. Poté spolu ruku v ruce na dece usnuli.

Moc se omlouvám za to, že mi to tak trvalo, ale včera jsem na to úplně zapomněla. Tak v komentářích si můžete odhlasovat, kdo má být další pár na příběh.
Nerrie
Larry
Pesy

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 10, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pohádky na dobrou nocKde žijí příběhy. Začni objevovat