Aska Dönüş

707 10 0
                                    

Tanıtım.

Hayatımdaki karmasalar devam ediyor. Yep yeni bir aşk, üvey anne ile kavgalar, nefret ettiğin bir insanın kardeşine olan aşk, yakın arkadaşlarına duyduğun özlem. Daha bir çok şey. Chris'in kardeşi Paula hayatımı degistiriken Chris benim hayatıma karışmakla kalmayıp en yakın arkadaşım Ashey ile çıkmaya başlaması. Ah uyuz şey. Bunlarıda geçtim üvey annem Angela öz annem Emlyn' in yerine geçmeye çalışması beni deli ediyor. Şu an Amerikadayım yaz tatiline geldim şu 10 gün gecsede biran önce annenin yanına dönsem ah baba ah niye Angela? Niye başkası değil? Üstelik okul arkadaşlarım Miley, Sophie ve Russo' yu çok özledim. Her kötü anımda yanımdalardı. Russo'nun saçma espirilerini bile özledim. İşte hikayem.

1. Bölüm: YENİ BİR AŞK'MI?
Sonunda okula döndüm ve 3 aylık özlemin ardından beni ilk karşılayan Chris ile Ashley oldu hem de el ele huh sakin ol Tiffany (benim.) Chris'e saldirmadan Ashley ile özlem gider kızım. "Chris izin verirsen Ashley ile konusmaliyim" dedim ukalaca. Hayır cevabını verince sinirime hakim olamadan Ashley'i kolundan çektim ve ilerledik. Ashley Chris'e olan sinirimi bildiği için üstünde durmadi bile. Sarıldık ve "hadi anlat Amerika'daki çocukları tatlilarmı" diye sordu hemen. Ah Asley hiç değişmemişsin. Bir anda biri gözlerimi kapattı. Ellerin çekmeye çalisirken beni kaldıdı ve sarıldı. Şakacı arkadasim Russoydu bu "hoşgeldin prenses Amerika nasildı" diye sordu. Niye herkes Amerika yi soruyordu ki? Masaya doğru koşan biri vardı hislerin yanılmadi ki Sophie'ydi. "Oooo Amerikadan gelebildiniz mi?" dedi. Anladım ki hepsi Amerika da ne oldugunu neler yaptığımı merak ediyordu. Ve anlatmaya başladım "Üvey annemin o domuz suratından baska babamla gezdim. Zaten günün %75ini sizinle konuşarak geciriyodum" derken zil çaldı ve sınıfa gidiyorduk. Nöbetçi yanıma gelip müdürün çağırdığını söyledi. Sanırım 10. sınıfın zorluklarından bahsedicekti. Tam müdürün kapısina yaklaşırken Chris kolumdan tuttu canım çok aciyordu. "Bıraksana kolumu pislik! Ne yapıyorsun sen?!" diya bağırınca yanındaki çocuk Chris'in koluna vurarak kolumu bıraktırdı. "Chris yavaş ol hayvan herif kızin caninı acıtıyorsun!' diye bağırdı. Bu sanırim Paulaydı. Ama Chris'in kardeşi nasıl bu kadar iyi olabilirdi? Beni niye kurtardı? Bunları düşünmeye çok zamanım olacak. "Ne yapıyorsun sen  Chris?!" Diyince bana çıkıştı. "Bana bak sümüklü prenses. Ashley'i çok seviyorum ve onu bırakmayacagım tamam ? İlk sefa bir kiza aşık oldum ve onu bırakmayacagim. Anladığını umuyorum eski Chris yok artık tamam mi? Canını acittığım için özür dilerim." dedi ve hicbir şey demeden sınifima doğru ilerledim.

BU İLK HİKAYEM ARKADASLAR UMARIM BEGEİRSİNİZ. YORUMLARİNIZA GORE HİKAYEYE DEVAM EDECEGİM. <3

Aska DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin