7.bõlùm

70 4 1
                                    

Aman tanrìm ashley eteksiz gòte dönmùstü

Arabadan fırlayıp yanina kostum "sen hayirdir? hemen eve gidip adam gibi bisey gi-yi-yor-sun!!" diye bağırdım Ashley korkmuş olmalı ki hiç bisey demeden gitti aslinda bu halimden ben bile tìrsmıstım cùnkù tiffany olmak bunu gerektirir :D Ben rabaya bindigimde Chris gòzlerini pörtletmis bana bakiyodu vee "Ahh lanet girsin ne bokuma sevgilime karìşıyosun!!!?!??" hey hey hey laflarìna fikkst et mıhlarìm kardesime bakip tatmin olmana izin veremezdim" diyince paula beni kendine cekip iste benim kızım dedi. Bu sırada Ashley arabaya bindi ve bana dönüp "nasìl olmusum annecim" "süpersin yavrucuğum" diyince hepimiz kahkaha attìk. Paula, Chris ve Ashley üçlüsü fısıldaşìyodu bende ne oluyo diye anlamak icin sekilden sekile girmistim. O sırada Paula beni kendisine cekip gozlerimi kapattì gelmis olmalìyız. Oo hayır Paula beni kucağìna aldi. Bunu hissedince vurmaya basladim. En son babam beni kucagina aldiginda kucagindan firlayip kolumu kirmıştım neyse konumuz bu degil. "Ahh hadi ama indir beni paula ben sana sorarìm ama òlüyorum imdaaat ya Ashley Chris indirin beni ya bak sevgilim canım cicim hadi lùtfen yalvarırım hadi yaaaa" diye bagırırken indirmisti Ashley ve Chris bana gülüyodu moron suratımla onlara bakarken Paula arkamı döndürüp arkamdaki devasal eve bakmamamı sağladı. "Pislik sevgilin ile yeni evin cadı" diyen Paulanın karnına dirseğimi geçirdim ama sarılmayı ihmal etmedim. Evin kapısını 29-30 yaşlarında bir kadın açtı ve "Hoşgrldiniz bay ve bayan SUMMER" Diyince gùlümsedik ve iceri girdik ama ben hala bayan Summer lafına sasırıyodum. Karşımızda kocaman bi salon vardì kırmızı ve siyah yogundu. Deri koltuklar dev gibi bi plazma, şömine, ikitane küre seklinde büyük aydinlatma, tüylü halı aman tanrım muhtesem. Ağzım acìk kalmìştı paula açılan ağzìmì öpùp kapattì. "Umarım begenmişsindir yoksa o sikik mimarı öldürürdùm" "beğenmedim çok kötü olmus" sanirım biraz şakadan zarar gelmez "görür şimdi o kal Chris gidiyoruz. kardesim" "tamam kardesim hadi" " Bomba gibisiniz ya şaka yaptım ben" diyince ikiside beni gıdıkladılar yapılırmì bu ya? "Cadı hak ettin sen bunu" "ya sevgilim hahaha lutfen hahaha bırak hahaha" sonunda bıraktilar ama nefes alamıyordum.

-Tiffany'nin ağzından-

Bu ev muhtesemdi rengarenk bir odam kocaman giyinme odasì makyaj odası ahşaplarla dösenmis cam tavan bir oda daha ne isterim? Yanımda aşık olduğum adam. Aşk muhteşem bir şey buzdan kalpleri eritebiliyor bakış açınızı degiştiriyor hayat daha güzel oluyor. Sùmüklù prensimle mutluyum...

Evet rvo gezmistik muhtesemdi burası.

"Bugün sizdeyiz cadı yeni eve ilk musafir biz olmalıyız"

"Tabikii olur eniste" dedikten sonra Chris ile Paula dısarı çıktı alış veriş yapıcaklarmıs. Bizde bu sırada Ashley ile yukarì giyinme odasìna koştuk.

"Tiffany çok şanslısın kız."

"Aman sanki sen degilsin mal annen baban yanìnda ne istiyosun. Ama bendekide şansìn alası :Dd"

"Ne giyicem lan ben bu ilmaz buda olmaz bu cok kisa bu uuzun evet bu guzel" diyip mavi kısa bi tulum aldi.

"sonunda Ashley bende kot sort ve gomlek giyecegim." dedim ve kısa kot şort mor gömlek ve mor supralarımı giyip makyaj odasına gittim. Sadece eyeliner sürùp rimel cektim Ashley hala hazırlanamadı. Süslü ya :D. Bu sırada kapì caldi gelenleri Paula diye tahmin ederken bu J-JACK?         

Aska DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin