RESİM DERSİNDE CANIM SIKILDI VE YENİ BÖLÜM YAZAYIM DEDİM. ARKADAŞLAR OKUYUCU SAYIM ÇOK AZ VE BÖYLE GİDERSE KİTABI BİTİRECEGİM ÖZÜR DİLERİM. :( İYİ OKUMALAR...
Annemin ölümünden bir hafta geçmişti. Babam ile Angela giderken beni götürmeye çalışmışlardı ama gitmemiştim. Zaten bir haftadır dışarı bile çıkmiyordum. Paula herzaman yanıma geliyordu ve arada sırada Miley ve Ashley geliyordu. Kapı çaldı ve boşanmış depresik kadınlara benzer bi şekilde kapıyı açtım. Gelen Paula ve Chrisdi sıctık. Paula beni bu halde görmeye alışmıştı ama Chris beni bu halde görünce kahkahalarını tutamadı ve resmen anırdı. Paula Chrise vurup "kapa çeneni kardeşim!" dedi ve gelip bana sarıldı.
"kendine gelmelisin sevgilim hadi yukarı çıkîp seni hazirlayayım gidiyoruz."
"nereye?"
"süpriz" dedi ve elimden tutup odama götürdü. Dolanımı açtı, gömlek, kazak ve pantolon çıkarttı. Kombini çok iyi yapmıştı iste benim sevgilim.
"Ben arkamı dönüyorum giyin ve hazır olunca haber ver maleğim." dedi ve arkasını döndü.
"Hazırım!" dediğimde hemen arkasını döndü ve depresik haldeki saçlarımı açıp taramaya başladı. Aynaya baktığımda kendini orangutandan insana dönmüs gibi hissettim. Chris aşağıdan bağırdı ve "Ahh hadi ama Ashley bekliyor!" dedi ve yanına inmeye başladık.
"seni seviyorum Paula."
"seni seviyorum Tiffany."Paula beni tam opecekken "öhöm öhöm burada sevişmeyeceksiniz değilmi?" Piç Emile yapan chrise baktık ve sanirim kıpkırmızı olmuştum. "Ne sacmaliyorsun Chris ben sen degılim unutma adamım" diyip göz kırptı. Ahh tanrım ne kadar cekici biseysin sen Paula. "Ashley ağaç oldu hadi yenge" diyen Chris e baktım. "Yenge mi?" Paula sırittı ve "iki sene sonra karım olacaksın alış buna sevgilim." diyip sirıtmaya devam etti. Bir anda Chris bizi ittirmeye başladı ve dışarı çıkarttı. "C-chiris ayakkabilarımı giyseydim daha iyi olabilirdim." dedim moron suratımla. "ahahaha sen böylede cekicisin yenge." dedikten sonra ayakkabilarımı giydim ve yola çıktık. Arabayı Chris kullanıyordu ben ve Paula arkada oturuyorduk. "Şey Paula Chris neden bana iyi davranmaya başladı?"
"Çünkü benim sevgilimsin" kisa ve net bir şekilde cevapladi. Ashleyin evinin önundeydik. Aman tanrım Ashley eteksiz göt e dönmüstü....
BU BÖLÜM KİSA OLDU BİLİYORUM AMA BU AKSAM YENİ BOLÜMÜ GETİRECEGİM. KUSURA BAKMAYİN :/ <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aska Dönüş
RomanceAska inanmayan bir kızın karşısına çıkan muhteşem çocuk ile hikayesi. Ben aşka inanmıyorum diyorsan okumalısın. (Hikaye gerçek bir olaydan alınmıştır.) Ne duruyorsun? Hadi kütüphaneye <3