~1~

1.2K 76 12
                                    

Marinette:
,,Tak teda... Čo ťa trápny princezná?" Čo?!

,,Tak ty si mi už dal aj prezívku, huh?" So smiechom sa obrátim k nemu. ,,Čokoľvek pre moju princeznú." Odpoviem s úsmevom.

,,Tak brzdi. Nemal by si baliť Ladybug?" Jasné, pokazím celú romantiku. Pre trápnu situáciu sa radšej pozriem na strop. ,,Prečo? Závidíš?" Povie a štuchne do mňa. Tentokrát pozriem na zem. ,,No ták... Nikto nie je krajší ako moja princezná."

Chat Noir:
,,No ták... Nikto nie je krajší ako moja princezná."
Naozaj som to povedal? Som ochotný vzdať sa Ladybug a milovať Marinette? ,,To teda pochybujem." Pozrie na mňa sklamane.

,,Máš pravdu. Krajšie by bolo keby som tu mal dve princezné!" Odpoviem a ťuknem ju po nose pri čom začujem roztomilý smiech od nej. Milujem jej smiech... ,,Tak teda hovor. Čo sa deje?" Napäte čakám odpoveď i keď asi viem ako dopadne. Ona sa zarazí a rozbehne sa na balkón.

Zľakol som sa, či som jej neublížil. Chcel som ísť za ňou, ale už sa vrátila s fotkou. Fotku držala pevne v rukách a vyzeralo to, že sa zase rozplače. ,,Princezná... Noták..." Obímem ju. Ona sa nebránila a tiež ma objala.

Povzdychla si a odtiahla sa. Otázne som na ňu pozeral ale ona sa nadýchla a zovrela ruky silnejšie. ,,Čo to máš v rukách?" Opýtam sa a pozriem jej do očí. Ona si sadne vedľa mňa a spustí. ,,Vieš kto je Adrien Agreste?" Povie a pozrie do stropu. ,,Áno a čo s ním?" Odpoviem nervózne a pozriem na ňu.

,,N-no... O-on... J-ja..." Ďalej nepokračuje a ako keby omámene prejde k fotkám Adriena. Počkať... Čo?! Teraz som sa rozpozeral a všade má moje fotky. Fotku čo zvierala v ruke roztvorí a ukáže mi ju. ,,Stalo sa to dnes ráno..." Zastaví sa, ako keby si to chcela rozmyslieť ale pokračuje. ,,Vstala som a bola som rozhodnutá, že dnes to musím urobiť. Vec, ktorá mi zmení život." Zovrie fotku Adriena-teda mňa silnejšie.

,,Princezná, to mi je ľúto..." Sklamane ju obímem. Ona ale pokračuje. ,,Chcela som mu to povedať... To, čo som v sebe drvila od kedy mi dal ten hlúpy dáždnik po škole. Ja som mu svoje city vyjadrila a on ma HNUSNE odkopol! Keby som mohla vrátiť čas..." Dopovie zlomene a rozplače sa.

'Mari, je mi to ľúto... Pochopil som čo som urobil, no neskoro... Prepáč...' Poviem si v mysli, priviniem si ju k sebe a začnem tiež plakať. Povzdychne si a vtane, utrie mi slzy a pozrie na mňa. ,,Čo mám robiť?" Zosunie sa k zemi. ,,Adrien mal pravdu. Som obyčajná NULA..." Povie a ľahne si na zem.

Čo som to urobil?! ,,Princezná, to nie je pravda! Za chvíľku sa de-transformujem, sľúb mi, že nebudeš plakať. Zajtra ťa prídem pozrieť o 20:00. Sľubujem." Rýchlo poviem a dám jej pusu na čelo.

Odchádzam, keď vtom ma na balkóne schmatne ruka. ,,Chat... Ďakujem... Sľubujem, že zajtra budem čakať." Povie nežne a dá mi pusu. Ja sa usmejem a posledný krát poviem ,,Tak teba zajtra princezná." ,,Zajtra kocúrik. Budem čakať." Povie s úsmevom. Skáčem po budovách a rozmýšľam...



Milujem ju?
------------------------------------------------------
Táto časť je... Píšte do komentárov čo si o tom myslíte...👇🏻 Ja to ani neviem nazvať😂
Kto nedal hviezdičku, ŠVIHNITE JU TAM! ⭐ Pac! 👏🏻

~Bad_GirlyM~

MarichatМесто, где живут истории. Откройте их для себя