Marinette:
Ráno som sa zobudila ešte pred budíkom. Vedľa mňa však už nikto nebol. Urobila som rannú hygienu, učesala vlasy, obliekla sa a chytala sa do školy. ,,Mari? Čo to malo včera znamenať?" Šibalsky sa usmeje Tikky.,,Tikky?! Bože, na teba som úplne zabudla!" Odpoviem zdesene a dám jej sušienky. ,,Vieš, že na to som sa nepýtala." S úškrnom povie Tikky. ,,N-no, j-ja..." Nedokončila som a radšej utekám do školy.
Počujem, ako sa zasmiala, ale radšej sa ponáhľam do školy. Pri škole ma čaká Alya. ,,Ahoj kočka!" Vrúcne ma privíta. Ja sa usmejem a tiež ju obímem.
Ide okolo Agreste a usmieva sa na mňa. Akože... Čo to malo znamenať? No nič, idem radšej do triedy.
Adrien:
Ráno som od princeznej odišiel. Doma som si pripravil do školy tašku, urobil rannú hygienu, obliekol sa, no bohužiaľ som si náhrdelník nemohol zobrať, lebo by zistila, že ja som Chat Noir.,,Ejhááá, čo mal znamenať ten včerajšok?" Zarehoce sa Plagg. Akože vážne? Musí otravovať? Ušetrím slov a radšej ho len prebodnem vražedným pohľadom. On sa zasmeje a ja kráčam do auta.
Pred školou vidím Alyu a Mari ako sa objímajú a princezná sa usmieva. Ja som sa nad tým usmial a pokračoval do triedy. Deň prebiehal ako obvikle, teda, ako tak.
Mari sa so mnou, samozrejme nebavila. Nino randí s Alyou. Prajem im to. Princezná sa celý deň smiala a to ma zahrialo u srdca. Po škole som šiel domov, urobil úlohy a konečne je tu akuma. A ide sa do akcie!
Marinette/Ladybug:
Prišla som domov, urobila úlohy a po dlhom čase je tu akuma. Neváhala som ani minútu, dala som si dole náhrdelník a šla do akcie. Tam som stretla Chata. Lásku môjho života. Srdce mi búšilo, no musím sa sústrediť na akumu.,,Pecka!" Povieme naraz z Chatom a ja rýchlo utekám preč. Keď prídem domov, tak je v izbe tma, iba lúče mesiaca ožiarovali moju izbu.
Tam sa de-transformujem a kým si dávam náhrdelník, opýtam sa Tikky ,,Myslíš, že Chat o niečom vie?" Sklamane na ňu pozriem. ,,Ako si mohla?" Zasyčí hlas z tmy. To nie...
------------------------------------------------------
Vážený, ďalšia časť je tu! Už ich nebude veľa!~Bad_GirlyM~
VOUS LISEZ
Marichat
FanfictionMarinette: Študentka strednej školy, ktorá je tajné zamilovaná do slávneho modela Adriena Agresta. On to jedného dňa prehnal slovami a Marinette stratila o neho záujem. Potom je tu Adrien: Syn bohatého návrhára Gabriela Agresta. Milujúci, ale teraz...