İLK TANIŞMA

213 12 3
                                    

Harika: nihayet lise bitmişti. Artık bir üniversite öğrencisiydim. Kendime üniversite okumak için izmir'i seçmiştim.

Beril: lise bitmesine aslında üzülmüştüm. Çünkü arkadaşlarımdan ayrıldığım için üzgündüm. Amma ve lakin üniversiteye başlayacağım için de heyecanıydım. inş. Güzel arkadaşlar edinebilirdim.

Kayra: vallahi pek de heyecanlı sayılmam. Çünkü fazla okumak istemiyorum. Çünkü benim babam zengin onun şirketine patron olmayı düşünüyorum.

3 ay sonra!

Harika: İzmir otobüsüne binmiştim.  yanımda çok heyecanlı bir kız vardı. Bana o heyecandan nereye gidiyorsun? Diye sordu ben de sence diye bir yanıt verdim sonra onunla otobüs yolculuğunda arkadaş oldum. Kızın adı beril idi. Ben üniversiteyemi gidiyorsun diye sordum.

Beril:evet ege üniversitesinde okuyacağım.

Harika: aa ben de belki aynı sınıfta oluruz.
Arkamız da 2 kız daha vardı. Onlar da ege üniversitesinden bahsediyorlardı. Ve hep beraber sohbet ederek gittik. Ha bu arada onlar da kayra ve başak çok iyi kızlar.

En sonunda İzmir'e varmıştık hep beraber aslında çok iyi arkadaş olmuştuk.

Kayra: yurtta mı kalıyorsunuz ev mi tutacaksınız?

Başak: galiba ben yurt

Beril: ben de yurt sanırım

Harika: evet bende yurtta kalacağım.

Kayra: kızım saçmalamayın bizim burada bi tatil evimiz var orada kalacağız ve siz de!

Başak: ya kızım saçmalama ya yük olmayalım biz sana.

Kayra: ne yükü ya ne olacak valla hic yük olmazsınız.

Uzun bir süre sonra bu konuyu tartıştıktan sonra hepimiz aynı karara vardık hepimiz kayra'nın evinde kalmaya karar verdik.



5 KAFADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin