üniversitede yeni kız

138 8 2
                                    

1 HAFTA SONRA

Nihayet bugün okul açılmıştı. Hepimiz kıyafetlerimizi giymiştik. Sonra hemen kahvaltı yapmaya koyulduk. Ve bazı ihtiyaçlarımızı giderip okula doğru Kayranın arabasıyla yola çıkmıştık. Yaklaşık yolculuğumuz arabayla bile 30 dk sürmüştü. Çünkü çok trafik vardı. Okula vardığımızda yaklaşık 20 dk geç kalmıştık. Sınıfa girdiğimizde neyse ki  hoca daha girmemişti. İlk gün belki ondandır. Diye kendi kendime düşünmüştüm. Sınıftakilerin çoğu zengin kişi diye düşünmüştü beril çünkü çok havalılardı. Sıralarımıza oturduk. Sınıfta ayşegül adında çok sinir bozucu bir kızdı. Hepimizin bu kıza siniri bozulmuştu. Geç kaldığımız için amaçsız yere bizimle dalga geçmişti. Artık biz üniversitedeydik istediğimiz satte geliriz dedi başak.

Aslında haklıydı bir yerde üniversite öyle değil miydi?

Ve hoca sınıfa geldi. Ama yanında birini yani bi öğrenciyi getirmişti. Kızın adı ceylin Sarar hemen gidip Ayşegülün  yanına oturmuştu. Kızlara iyi bir kıza benziyor dedim ama ayşegülün yanına oturmuştu kız galiba gıcıktı. Sonra tenefüs oldu. Kız yanımıza geldi. Galiba ayşegül onla atıştığımızı söylemiş ceylin de bize hesap sormaya geliyor gibi düşünmüştüm. Ama yanımıza geldiğinde bizi tanımaya çalıştı.

Ceylin: yanında oturan kız ne kadar da geveze acayip bir şekilde benimle dedikodu yapıyor sürekli. oradan kalkacağım. Arkanıza oturabiliyorum dimi?

Harika: tabi tabi

Kayra: işte yeni ev arkadaşımız.

Beril-başak: aynen

Kayra: ceylin nerede kalıyorsun?

Ceylin: yurtta

Kayra: artık bizimle kalıyorsun

Ceylin: bilmem ki

Kayra: evet evet

Artık eve gidiyorduk ceylin de yurttan çıkıp bizimle geliyordu artık odalar bize tam yetiyordu. Ve ceylin de bizimle kalınca çok sevindi

4. Bölümün sonu

5 KAFADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin