- Сега всеки един от вас ще се представи на останалите и ще разкаже малко повече до къде се ширят перверзиите му!-започна с обясненията жената отговорна за цялата бъркотия, която ще последва.
*Гледна точка Йонги*
Оффф,сега и да се представям трябва! Не може ли просто да хвана сладкото дупенце под
ръчичка като в детската градина и да си изляза!!! Оххх,добре започвам,но какво да кажа,ам може би името си глупако! Уфф,много съм зле в представянията особено когато трябва да предстявам себе си!
-Така аз съм...
-Забрави си името ли!-извика Джимин с дяволска усмивка като се облегна назад доволен от засрамващата тъпня, която изръси току-що.
-Дупенцето с малките ръчички откъде този кураж бе!- Ядосан викна Йонги с зъл поглед.
- Спри да ми викаш така!- ядосано доколкото можеше кресна Джимин.
-О,лошо коте!- някак хитро подхвърли Шуга.
-Момчета престанете!-отчетливо отсече дамата седяща пред тях.
Двете момчета спряха като лицата им бяха със застинали погледи.
-Аз съм Йонги,но ми викат Шуга и........и...и...
-Да,тъпако разбрахме,че нямаш речник,а сега е мой ред!-извика необичайно за него самия Джимин.Йонги само го погледна като зъл питбул и спря да бръщолеви глупостите си.*Гледна точка Джимин*
Ами сега,правих се на смел,смел смел ама сега не мога и да мъцна. Ох,почнах да се потя не бива. Преди да тръгна сигурно щях да се удавя от 2 тона парфюм,а сега откъде се дяна тая пот!
-Така!-дотук добре Джимин,а сега името.
-Е,то,че е така така е!-започна да се подиграва кой малкия Йонги.Другите двама перверзници,които гледаха представянето на Шуга и Джимин започнаха да мънкат нещо от сорта на "и пак се почна".
- Аз съм...
-Ти си дупенцето с малките ръчички всички знаем!-Шуга не затвори тези негови зеещи порти,които се отваряха всеки пък,когато господин Малки ръце се опитваше да каже нещо.
-Спри да ме прекъсваш,ако обичаш!-троснато изписка Джимин.
-Ами,ако не обичам..!
Но отговора на Йонги не бе последван от друга лютива мисъл на Джимин.
-Аз съм Джимин и да ще се радвам,ако забравите за Дупенцето с малките ръчички!
-О,не можем!-Започнаха да клатят насмешливо глави Куки и Тае.
-Господин Йонги кажете какво ви мъчи!-каза жената,която щеше да разреши " проблемите им".
-О и господин даже мерси мерси. Ами то попринцип мен нищо ме немъчи,но ще ви споделя една моя перверзия.
-Ми,то затова и сме се събрали умникус!-Джимин кой друг би подновил войната с Шуга от злобни приказчици по между другото.
-Офф,та перверзията ми е такава. Аз съм полицай и държа палка,която съответно размахвам.
-И,случайно се удряш по главата,нали!-започна да се хили Джимин казвайки това,както и другите перверзии.
-Не!Тъ срещам едни крадци и започвам да ги наказвам. Сещате се!-извика Йонги и намигна на полу-заспалите си събеседници.
-Пич,перверзията ти не струва не се обиждай....същност обиждай се и кажи нещо от което да ни се надърви,защото иначе май си сбъркал мястото. Пенсионерския клуб е по надолу!Ако оцелиш бинго е на късмет.- Каза Джимин съвсем сериозно(дабе той сериозен,пффф никога)
-Айде бе смелия накарай ни да се надървим тогава!-извика ядосано Шуга.
-Момчета тук сме за точно обратното.-изрече жената,която "лекуваше" нали "лекуваше" болните им мозъци.
-Не точно за това сме тук!-извикаха и четиримата в един глас.
-Ами, аз съм пожарникар,ама много секси,който ще гаси пожар на един страхотен секси boy.-започна уверен Джимин,но...
-Наскоро не съм имал пожар!-ухилено извика Шуга.
-Ами,ако смяташ,че си секси boy,добре!
-Да смятам ли,то е научно доказано бе Дупенце такова!-извика самоуверено Шуга.*Гледна точка неутрал*
- И преди всички да умрем от досада е ред на моя милост да се представи!-доволен от изреченото започна Тае.- Аз съм Техьонг и съм тук главно за едно нещо...
- Знаем, нали всички сме за това дошли!-прекъсна го Куки, което бе голяма грешка, защото двамата говореха за две съвсем различни неща.
- Не ме изчака да довърша!Аз съм тук, за да си намеря кого да изчукам, и ако и ти си тук за същото, то тогава страшно много ме улесняваш!-продължи Техьонг, намествайки ръката си на бедрото на Джънгкук.
- Явно никой не е дошъл да се отърве от перверзиите си, даже напротив това се превърна в клуб за запознанство на перверзници!-останови с лек потрес в гласа кобилата, която трябваше да им помага.Е все пак тя им помогна...да се намерят.
- На кого му пука, жена, нали се забавляваме!И спри да ни прекъсваш, невъзпитано е!-изтърси Тае.- Така, продължавам.Ще ви споделя перверзията си от последните пет минути.
- Ама, ти сериозно ли?!Каква ще да е тази перверзия?-запита Куки, който не си представяше да си фантазира сред толкова хора.
- Не е важно каква е, а с кого!-усмихна се мазно Тае, галейки почти незабележимо бедрото на Куки.
- На кого му пука!Хайде по-бързо, или кажи нещо възбуждащо, което да ми докара сърцебиене или млъкни!-раздразнено каза Джънгкук и огромна въздишка се отрони от устните му, потвърждавайки думите на досада.
- Щом толкова искаш да знаеш!-каза Техьонг и в същия момент показалеца на Куки се озова на устните му.
- Просто млъкни!-изрече тихо Джънгкук, приближавайки се до устните на Тае.
Всички бяха в екстаз, мислейки си, че той ще го целуне, но...
- Мой ред е.-рече простичко Куки и се отдръпна от превъзбудения си събеседник.- Аз съм Джънгкук.- продължи Куки и това си беше.
- Само толкова ли?"Аз съм Джънгкук"-попита Тае, а след това го изимитира.
- Ти какво искаш да изрецитирам, несъществуващия роман за себе си ли?-заяде се Куки.- Поне не отегчих хората като теб.-добави подсмихвайки се.
- Смей се, смей се, докато още може да седиш на задника си!-каза Техьонг и веднага затвори, многознаещата уста на Куки.
Това е новата глава!Надяваме се да ви харесва!Постарахме се да е дългичка!Много ще се зарадваме на коментарчета!😂😘
Ако ви е харесала главата гласувайте!
Обичкаме виии😘😘😘
YOU ARE READING
Анонимните перверзници Vkook❤Yoonmin❤
FanfictionКлубът на анонимните перверзии, осъдени да бъдат и нещо друго!!!❤❤💕💙💙💜💓💖😍😍👬👬