Întrebări de la BriannaKamberlay
"Care e culoarea ta preferată?"
Nu am o culoare preferată,dar îmi plc mult:Violet deschis,albastru deschis şi negrul.Cel mai mult negrul😂😂
"Do u have any crush?"
Of,of,Brianna,da!Din păcate am un crush,însă încerc să mă "vindec" ca să spun aşa.Deja cred că a început să îmi treacă.Doar cred!
"Care sunt planurile tale de viitor pt cărțile tale?"
Păi,vreau să termin de s ris "Prințesa raiului sau iadului" şi sper să ajung cât mai departe cu această carte pentru că înseamnă foarte mult pentru mn. Chiar vreau să fie citită de cât mai multă lume.După,am planuri asemănătoare cu alte carți,deocamdată doar schițe.
Am mai vorbit noi Brianna,aş vrea eu ca în viitor să îmi strâng prietenii şi să fac un film."Dacă Justin Bieber ar avea cont de Wattpad şi ți-ar vota una dintre poveştile tale(un capitol sau toată artea)care ar fi reacția ta?"
Probabil nici una,deoarece eu nu sunt fană J.B.
Sau,pur şi simplu aş zice:"Oh!Un vot în plus!Yey!""Acum că tot exagerez cu JB,dar dacă el ți-ar spunecă e înnebunit după una din cărțile tale şi te-ar chema în America să îți transformi povestea înntr -un film în care el să fie personajul principal ce ai face?"
M-aş uita în ochii lui şi i-aş spune:
"Mă bucur că eşti fanul meu,dar eu nu sunt fanul tău.Îți apreciez munca ca şi artist,dar nu te-ai potrivi rolului,şi în plus eu prefer să filmez cu prieteni mei!""De la 1-1000% cât îți place faima?"
Nu pot spune că îmi place faima,dar vreau ca poveştile mele să fie cunoscute şi apreciate.
Nu ştiu ce procent să dau."În viitor te vezi o scriitoare?"
Da,mă văd.După ce termin licel vreau să mă apuc serios de treaba asta cu scrisul,cel puțin mai serios ca acum,şi sper să public minim 3 cărți.
"Ce fel de scriitoare te vezi?Ce tip de cărți îți place să scri?"
În primul rând cred că îmi place să scriu acțiune combinată cu dragoste şi un pic de dramă,dar bineînțeles şi vreo 5 % umor,căci glumele în momentele critice sunt cele mai tari.De asemenea îmi place să adaug puțin horror,puțintel de tot,dat cât să ajugă şi mister.
În mare parte,în cărțile pe care plănuiesc să le scriu este prezent fantasticul.Lumea fantasy cu demoni,îngeri,vrăjitoare,vampiri,lupi,zâne,etc etc
Deci aproape toate genurile,doar că, combinate!
CITEȘTI
Coperți Wattpad - PAUZĂ
De TodoM-am hotărât în sfârşit să mă apuc de făcut coperți!Îmi place mult să editez,o fac destul de repede,iar mai multe detalii aflați pe parcurs!😊 3 sept - 100 în altele 4 sept 2017 - 88 în altele