Justin
Ráno ma zobudilo pipnutie sms. Bola od Rayna.
Vstávaj!!!!
Len som nad tým pokrútil hlavou a išiel som sa nachystať. Totiž to sme sa z Raynom dohodli že pojdeme do skejtparku a zoznámi ma zo svojimi kamarátmi. Trocha sa bolím, že ako ma zoberú.
Obliekol som saZišiel som dolu a otec ma čakal s niakou krabickou v ruke.
"Dobré ráno synu. Včera mi Rayn povedal ako si obdivoval jeho auto tak som sa rozhodol ti spraviť radosť."
Spýtavo som sa na neho pozrel a otvoril krabicku v ktorej boli kľúče od auta. Šokovane som sa na neho pozrel. Bol oblečený v obleku.
"Auto je v garáži. Idem do roboty."
Zobral si sako a vyparil sa ako vzduch. No ty vole ja budem mať vlastné auto. Zo zvedavosti som isiel do garáže. Keď som tam prišiel myslel som, že aj dýchať prestanem. Predo mnou stálo v plnej krase Ferrari 458.
Sadol som si do vnútra a kochal sa interierom. Keď v tom som si spomenul, že chalani ma už čakajú pred parkom. Rychlo som si zobral skejt a vyrazil do parku. Už tam vsetci boli. Zľakol som sa dvoch černochov. Medzi nimi stál Rayn ktorý sa hneď chopil slova.
"Čau kamo tieto tu dve čierne hoveda su Alfredo Flores a to druhé Lil Twist."
S chalanmi sme si padli do oka. Mali sme veľa spoločných vecí. Po zoznamovani sme išli na rampu.
Chalani ma učili nove triky na skejte. Niektoré som už vedel.Zistil som, že aj chalani hrajú basket tak sme si zahrali. Ja s Fredo proti Raynovy a Twistovi.
Pomali ale isto som vedel, že sa môj život mení na lepší. A bol som za to rád.
Basket skončil remízou. Nastala chvíľu ticha, ktorú však po chvíli prerušil Twist.
"Chalani pome do baru."
Všetci súhlasili. Najskôr som pochyboval o svojom rozhodnutí ale napokom som si povedal, že už je na čase stratiť nálepku panic.
V bare hrala hlasná hudba. Všade bol cíti alkohol, cigarety a drogy. Sem tam som zahliadol niekoho zo školy. Avšak oni nemali možnosť ma spoznať.
S chalanmi sme si objednali vodku a pivo. Pekna kombinacia čo?. Po chvíli som poriadne nevedel čo robím. Na parkete som uvidel niaku sexy kurvu. Išiel som k nej chvíľu som s ňou tancoval a potom sme išli do jednej z izieb, ktoré su v bare pre takéto prípady.
Nikty by som ani nepomyslel na to, že by som svoje poprve zažil v klube ožratý na mol. A úprimne vôbec mi to nevadilo.
Keď som skončil z činnosťou s tou štetkou tak som sa bez slova vyparil za chalanmi.
Ešte chvíľu sme pili a kecali. Potom sme sa rohodli ísť domov.
Ledva som prišiel domov a otec na mna hneď spustil, že ako som sa doriadil a poslal ma spať. Nemusel mi to hovoriť dvakrát.
.........
Ráno som sa zobudil a brutálne ma hlava bolela. Išiel som si dole pre prášok a raňajky. Po raňajkách som si dal studenú sprchu a hneď ma to prebralo. Rozhodol som sa, že dnes zostanem doma. Akurát večer pojdem niekam z chalanmi. Včerajška vôbec neľutujem.
...........
Taká kratšia. Dúfam že sa časť páči a prepáčte za chyby.
أنت تقرأ
Uninteresting boy (JBFF)
عاطفيةTáto story bude o nudnom a nezábavnom Justinovi, ktorý je v škole všetkým na posmech a je terčom šikanovania. Je označovaný za čudáka a šprta. Čo sa stane ak na školu príde nové dievča (Kim), ktoré je bohaté a krásne. Justinovi sa Kim páči. Čo ak sa...