Ders bitince sınıftan çıkmadan önce duyduğu sese doğru döndü BaekHyun. Anlamıyordu, bu dev resmen sabrını sınarken nasıl hâlâ o sabrı taşmamıştı? Bir gün kötü zamana denk gelecekti."Ezik Byun, bekle beni."
ChanYeol ayağa kalkıp BaekHyun'a doğru yaklaştı. Kolunu BaekHyun'un omzuna atıp onun ile beraber yürümeye başlamıştı.
"O kolunu eline veririm."
"Eğlenceyi bozma, ilerle."
BaekHyun onun elini omzundan alıp ChanYeol'ün sertçe dirseği ile karnına vurmasını sağlamıştı. BaekHyun sırıttı karşısında iki büklüm olan ChanYeol'e karşı.
"Sen dua et o dirsek başka bir yerine girmedi dev."
Tam yürüyecekken bileğinden tutulup duvara vuruldu. ChanYeol bir şey yapacak, ama emin değil gibiydi. Yumruğu havada asılı kalmış, BaekHyun'a bakıyordu. Gözleri, önce BaekHyun'un gözlerine uzun süre takılı kalmış sonra minik burnuna inmişti. En sonunda BaekHyun'un üst dudağının yanında oluşmuş şirin, küçük bende takılı kalmıştı.
"Gözlerin ile sömürdün dev, gel öp de rahatla."
"Zevkle öpeceğim orayı şimdi."
BaekHyun'un sinirli gözlerine baktı ve yüzüne sert bir yumruk attı. BaekHyun sinirle güldü. ChanYeol'ün üstüne atlayıp yumruklamaya başladı. Bir o üstüne binip yumrukluyordu bir ChanYeol. En sonunda arkadaşları onları ayırdıklarında yüzleri ile beraber üstündekiler de dağılmışlardı.
"Çok kaşınıyorsun Park ChanYeol."
"Kaşısana."
ChanYeol patlak dudağının acısını es geçip gülümsedi. BaekHyun ona iğrelti ile baktı. Sınıftan çıkan Bayan Jung-ah bağırdı.
"Neler oluyor burada? ChanYeol ve BaekHyun yine mi? İtirazlarınızı duymak istemiyorum bile artık. Müdüre gidin!"
Bu duydukları söze alışmış oldukları için sakince, her zaman gittikleri için yolunu ezberledikleri müdürün odasına adımladılar.
"Rahat durmayı öğrensen iyi edersin, ezik Byun."
"Yavşak gibi davranmazsan iyi edersin, dev."
Birbirilerine son kez bakıp içeri girdiler. Müdür bu olaylara alışmıştı. Olayı hiç sormadan BaekHyun'a sert bir tokat attı. Neden mi BaekHyun'a? Çünkü BaekHyun, ChanYeol gibi şirket varisi bir çocuk değil, değil mi? Olsa dokunmaya kıyamaz tam tersi alnından öperdiler, belki ödül falan alırdı diye bile düşündü BaekHyun.
"Birine dalaşmaktan ne zaman vazgeçeceksin sen BaekHyun?"
BaekHyun yanağında çoktan yer edinmiş parmak izlerine aldırmadan konuştu.
"Ne zaman beni de dinleyeceksiniz?"
♚♚♚
Terbiyesiz bunların hepsi!
Saldırınnnn!😂
Ve...
Doğum günümüz kutlu olsun EXO-Ller!!\^O^/
(Kore'ye göre 5 Ağustos çünkü!)
Unutmayın, daima biz biriz.
❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giant and Meek Byun❥ChanBaek
Fanfiction"Sen bu boyun ile nasıl sığıyorsun okula? Kafanın okulun çatısından dışarı çıkmasına az kaldı, dev." "Bana diyene kadar git boyunun uzaması için basketbol kulübüne katıl, ezik Byun."