CHAPTER 11
Muah muah muahhh....
Oh myy.... bisa ni pengacau tidur orang oh.
Muah muah muahhh.....
"Wake up B......" - Madoc
"No... let me sleep some more ba..."
"Auwwww.... come onnnn...." - Madoc
Muah muah muahhh....
Maigadddd... bikin bitin ja ni kusai cium2 collarbone sa. Oh my... berair suda di bawah. Oopssss...
"Urmmmmm B...."
Sudah dia kiss2 collabone sa, tangan dia pun pandai merayap suda sana nenen. Oh my.. jari2 dia main dengan puting nenen I. Pakkk.... kena tarik2 lembut lagi.
"I want you now." - Madoc
Okayy.. that word is totally turn me on right now.
Suddenly.....
"Miaoooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!"
Demmit.... putung stim oh ni tingau. Haishhhhh... sa lupa yang Tate minta tulung jaga si Ontit.
"Miaoooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!"
"Now I know why Tate called Ontit selalu putung stim."
"Iya baa... such a cockblocker." - Madoc
Hahahaha.... muncung bibir si kawan kena kacau si Ontit.
"Miaooooooooooooo!!!!!!!"
And there he goes againnn...
"Ni tingau golombon ah, ndak ngam timing ja dia minta makan. Kadang2 sudah orang kasih makan pun, sana juga masih miao2. U stay here, B. Let me take care of this fat cat." - Madoc
Enduuu... sayang juga ba si Madoc sama Ontit ni. Heran sa, sama siapa2 pun si Ontit biasa juga. Kecuali si Josh buduh tu hari la. One look only can make Ontit hates him.
Speaking of Josh, adeiiii... it has been a totally crazy year for all of us. First, si hantu Tiffany pergi kacau2 Jared. I still remember lagi Tate datang nangis2 sambil angkat Ontit di depan pintu. Time tu dia baru tahu sa sama Madoc bercouple.
Sudah la si Onton tu trus melarikan diri pergi kampung dia, terpaksa sa juga jadi mangsa tulung si Jared. Because malam tu memang sa, Madoc, Chad and Jared ja yang minum sama2. Sa sendiri terkejut bila dingar Tate cakap ada Tiffany sna rumah si Jared.
I knew it was a set up. Nasib la si Madoc sama Chad bertindak pantas, baru dapat proof yang Jared's innocent. Pastu mahu pujuk Tate bukan sinang kama. Ontit juga la jadi mangsa bikin pujuk Tate time kami datang sana kampung dia. Kalau ndak, sia2 ja kami datang, silap2 kena halau. Ahahahaha....
YOU ARE READING
The Kusai From My Past (The Kusai Series #2)
RomanceIs it possible Fallon and Madoc knew each other in the past? But what exactly happened between them? One accident changed it all and they were reunited again after 4 years. They could feel the tingle in their belly when they start knowing each other...