Část 2. Modelka a Tajemný

34 2 1
                                    

Z mého pohledu:

Zrovna přijela sestra toho kreténa i s jejím týmem. Přiběhli k nám, odstrčili nás a řekli: ,, To nechte na nás, vy zatím zařiďte identifikaci." Tak jsme začali. Začali jsme se vyptávat vrátného a dostali jsme z něj, že šlo o Lily Wells. ,, Tu slavnou modelku!" vyjekl Ross a všichni se na něj (překvapivě) otočili. ,, No...no...co? Včera jsem tě viděl jak si v 18:42 čteš magazín s plavkama. Já bych ji oblečenou nepoznal." Nemohla jsem uvěřit, že tohle řekl. ,, Rossy já vím, že se ti líbím, že jsi mnou posedlej, ale tohle už hraničí s psychickou poruchou!" Ross chtěl něco říct, ale nemohl zareagovat, protože se přede mnou rozbilo okno a někdo na mě tím oknem skočil. Byl celý pořezaný od skla. Ležel na mě a díval se mi do očí. Okamžitě jsem ho poznala, byl to ten kluk co do mě narazil na balkónku. Ztrácela jsem se v jeho očích. Pak se ozval Rossův hlas, který mě probudil z tranzu. ,,Co si to dovoluješ na moji manželku!" zařval na tajemného neznámého a chytl ho za potrhanou košili. Taky jsem se zvedla, upravila si šaty a rozštěkala se (doslova) na Rosse :,, Strč si tu manželku do motýlka!" Sakra to asi bylo trapné, ale to mi bylo jedno, ještě jsem varovně zavrčela. Oba na mě čuměli jak na opravdovou postavičku ze Star Wars. Po tomhle výstupu jsem vyletěla ze dveří ven a změnila se v bílého vlka. A vydala se do lesa, který byl za sídlem Wellsů. Běžela jsem a běžela dokud se přede mně nepostavil černý vlk. Nestihla jsem zabrzdit a narazila jsem do něj. Začal na mě vrčet a já ustupovala pomalu dozadu. Skočil na mě a podrápal mě na obličeji a já upadla na bok. Začínala jsem omndlévat, ale ještě jsem zaregistrovala jiného vlka, který skočil na prvního vlka. A pak už byla jen tma.

Z pohledu druhého vlka:

Chvíli jsem bojoval s tím hajzlem až se vzdal a utekl. Vítězoslavně jsem se podíval na tu zraněnou vlčici. Ale ne! Omdlela! Musím jí donést do bezpečí. Řekl jsem si a proměnil se. Jestli to ještě někdo nepochopil jsem vlkodlak a jmenuji se Nick.

Z Rossova pohledu:

Poté co se Leia zdejchla, zmizel i ten divnej týpek. No nic musím se věnovat případu.

20:00

Sakra Leia se nevrací a už jsem obvolal všechny, co by jí mohly vidět. Co když se nevrátÍ a je to chyba......



Omlouvám se, že tato kapitola je trochu kratší, ale chtěly jsme vás nechat napjaté. A taky za to, že vydáváme nepravidelně . (Snažíme se :d )

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Detektivní kancelář tak trochu jinakWhere stories live. Discover now